ECO lening : laatste tarieven
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
ECO lening : laatste tarieven
Heeft er nog iemand betere tarieven gevonden voor een eco lening dan dit :
DEXIA : 4.9 % voor max 12.500 euro/5jaar
ETHIAS : 5.35 voor max 15.000 euro/5jaar
DEXIA : 4.9 % voor max 12.500 euro/5jaar
ETHIAS : 5.35 voor max 15.000 euro/5jaar
Re: ECO lening : laatste tarieven
OBK 4,85 % (zonder de aftrek van 1,5% van de overheid) dus netto rentevoet = 3,35%
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Net bij Dexia geweest. Die 4.9 zakt nog naar 4.4 maar de 1.5% aftrek van de overheid geldt hier blijkbaar niet????
De 5.35 (waar de 1.5 nog af moet) is blijkbaar een beetje de leidraad. Bij aanvraag offerte wordt er nadien nog vaak naar dit percentage gezakt als je met dt cijfer afkomt van de concurentie.(Ethias).
De 4.85 van OBK is momenteel het laagste dat ik geconfirmeerd gekregen heb via email. Maandag afspraak met OBK... ;)
Ik ben u voor geweest 5.35-1.5 oftewel 3.85% indien je nog op andere manieren klant wordt dan krijg je een tarief van 3.75%, koppelverkoop zou ik zeggen. Echter dit is niet aan OBK toe te schrijven maar aan hun makelaars(agenten).Jemme schreef: De 4.85 van OBK is momenteel het laagste dat ik geconfirmeerd gekregen heb via email. Maandag afspraak met OBK... ;)
K heb zo het idee dat men iedereen naar hun kantoor wil lokken met info rond te strooien over goedkoper dan elders (spam reclame)
Bij ethias is het standaard 5.35-1.5
bij dexia is het 4.9 (of 4.4 voor goede klanten) 1.5 al inbegrepen
Mijn vrouw is net bij OBK langs gegaan. Volgens mijn is er iets niet kosher. We krijgen 4,85 maar die 1,5 moeten we via de belastingen recuperen. Dat is toch larie niet? De banken moeten dit toch van de overheid recuperen en niet de consument?
Dit is ondertss opgeklaard. Bij OBK is het dus effectief 4.85-1.5=3.35% JPK voor een groene lening