Ecopower dividend
TIP
Re: Ecopower dividend
Zijn ruit is zeer vlug vuil en in het potje waar de pellets verbranden koekt er een laag aan. Ook stof in de schouw. Met de pellets van de Carrefour had hij dit niet.Blackbelt schreef:En waarom is dat brol?
De pellets van Ecopower zijn ook helemaal niet zo goedkoop.
Mijn vader is het meest tevreden van de pellets (en service) van Hubo.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Ze draaien op dit moment een promotie waar je moeilijk onder kan. Citaat uit een email:reteiP schreef:De pellets van Ecopower zijn ook helemaal niet zo goedkoop.
'Ecopower Pellets: normaal 296 euro nu tijdelijk 199 euro per pallet van 975kg, prijs incl. btw en levering!
Ecopower Briketten: normaal 330 euro nu tijdelijk 199 euro per pallet van 1000kg, prijs incl. btw en levering!'
dividend over 2016 is 4%
pellets opnieuw in promotie
De algemene vergadering was redelijk bewogen, maar ik ga nog wat van de zon genieten en het hier bij houden.
pellets opnieuw in promotie
De algemene vergadering was redelijk bewogen, maar ik ga nog wat van de zon genieten en het hier bij houden.
Mooi dividend. Meer dan ik had verwacht. 
Spijtig dat de pellets niet echt aanslaan. Wel heb ik de indruk dat ze hun uiterste best doen om dit te laten slagen. Ben vorig jaar hun fabriek in Ham eens gaan bezoeken. Mooie en duidelijke theoretische uitleg.
Spijtig dat de pellets niet echt aanslaan. Wel heb ik de indruk dat ze hun uiterste best doen om dit te laten slagen. Ben vorig jaar hun fabriek in Ham eens gaan bezoeken. Mooie en duidelijke theoretische uitleg.
-
Woz
Ik was van plan om naar de vergadering te gaan deze morgen maar het is er niet van gekomen.
4% is ook meer dan ik verwacht had. Was dit het voorstel van het bestuur?
Ik zou zelf ook graag overschakelen naar pellets voor verwarming maar ik heb jammer genoeg geen mogelijkheid om een deftige schoorsteen te plaats, teveel ingesloten.
4% is ook meer dan ik verwacht had. Was dit het voorstel van het bestuur?
Ik zou zelf ook graag overschakelen naar pellets voor verwarming maar ik heb jammer genoeg geen mogelijkheid om een deftige schoorsteen te plaats, teveel ingesloten.
Weet iemand hoeveel dividend Emissions-zéro geeft? Ik moest werken de dag van de algemene vergadering.
Hun pellets zijn gewoon te duur in vergelijking met die van grote spelers zoals Hubo.
Er is wel kwaliteitsverschil bij pellets maar mijn pa heeft er verschillende gehad en is het meest tevreden van die van Hubo (die ook de opslag voor u doen), en heb de prijzen van Ecopower daar eens naast gelegd en het verschil was te groot.
Er is wel kwaliteitsverschil bij pellets maar mijn pa heeft er verschillende gehad en is het meest tevreden van die van Hubo (die ook de opslag voor u doen), en heb de prijzen van Ecopower daar eens naast gelegd en het verschil was te groot.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Ok, goed nieuws dus.zeverare schreef:dividend over 2016 is 4%
....
Daarmee kunnen we toch nog iets uitsparen op de steeds duurdere energieprijzen in het algemeen.
Dat laatste is je gegund, maar enkele woorden verduidelijking bij de omschrijving 'redelijk bewogen' zijn welgekomenzeverare schreef: De algemene vergadering was redelijk bewogen, maar ik ga nog wat van de zon genieten en het hier bij houden.
Al onmiddellijk bij de start was er iemand die 6 minuten spreektijd eiste volgens artikel ... van een bepaalde wet.
Die kloeg over het gebrek aan transparantie en dat er kandidaten waren voor de raad van bestuur die al de maximumtermijn volgens het huishoudelijk reglement overschreden hadden. Hij stelde zich (tezamen met zijn zoon) ter plaatse ook kandidaat voor de raad van bestuur.
Daardoor werd het stemmen nog ingewikkelder: of die extra kandidaten toegevoegd moest worden aan de lijst die we vooraf op een blaadje gekregen hadden.
Dan nog eens of er tijdelijk afgeweken kon worden van de maximumtermijn in de rvb.
En nog eens over de werkwijze waarop de huidige rvb zelf een nieuw team voorstelt wat volgens iemand juridisch niet juist is.
Daarnaast nog veel vragen en kritiek terwijl er eigenlijk te weinig tijd voor was, pauze was al geschrapt.
Toch wel een groot verschil met 2 jaar geleden in Asse, misschien is het de makkelijker bereikbare locatie Gent of de babyboomgeneratie die op pensioen en zich nu eens gaat moeien.
Die kloeg over het gebrek aan transparantie en dat er kandidaten waren voor de raad van bestuur die al de maximumtermijn volgens het huishoudelijk reglement overschreden hadden. Hij stelde zich (tezamen met zijn zoon) ter plaatse ook kandidaat voor de raad van bestuur.
Daardoor werd het stemmen nog ingewikkelder: of die extra kandidaten toegevoegd moest worden aan de lijst die we vooraf op een blaadje gekregen hadden.
Dan nog eens of er tijdelijk afgeweken kon worden van de maximumtermijn in de rvb.
En nog eens over de werkwijze waarop de huidige rvb zelf een nieuw team voorstelt wat volgens iemand juridisch niet juist is.
Daarnaast nog veel vragen en kritiek terwijl er eigenlijk te weinig tijd voor was, pauze was al geschrapt.
Toch wel een groot verschil met 2 jaar geleden in Asse, misschien is het de makkelijker bereikbare locatie Gent of de babyboomgeneratie die op pensioen en zich nu eens gaat moeien.
Dank voor de toelichting!
Bon, een stel 'roepers' in de zaal dus. Niet fijn.
Wat het financiële luik betreft, zat alles wel snor? Ik heb er zelf niet meer aan gedacht om een jaarrekening op te vragen; dat zal ik nog wel eens doen.
Bon, een stel 'roepers' in de zaal dus. Niet fijn.
Wat het financiële luik betreft, zat alles wel snor? Ik heb er zelf niet meer aan gedacht om een jaarrekening op te vragen; dat zal ik nog wel eens doen.
4% netto rendement.
Blijft toch wel interessant naar diversificatie toe.
Ik heb nu het verplichte 1 aandeel van 250 euro. Maar ik zou er tot 18 kunnen bijkopen zonder de 0% RV te verliezen?
Blijft toch wel interessant naar diversificatie toe.
Ik heb nu het verplichte 1 aandeel van 250 euro. Maar ik zou er tot 18 kunnen bijkopen zonder de 0% RV te verliezen?
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Het 'probleem' vind ik de zes jaar blokkering. Je hebt slechts 1 moment na 6 jaar om uit te stappen en nadien weer 6 jaar vast. Ik heb nu ook 1 aandeel.
Ik heb er meer dan de 20 die je nu nog mag kopen.