Edpnet mobile : nieuw aanbod
Edpnet mobile : nieuw aanbod
Edpnet ruilt Proximus voor Orange met nieuw mobiel aanbod.
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/ed ... 16947.html
https://www.edpnet.be/nl/thuis/mobiel.html
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/ed ... 16947.html
https://www.edpnet.be/nl/thuis/mobiel.html
Re: Edpnet mobile : nieuw aanbod
Voor mensen die veel bellen en enkel internet gebruiken om de krantenartikels te lezen, met waze te navigeren, enz. zeker te overwegen waard. Voor zij die nog op de vaste lijn vertrouwen ( meer dan 23 euro bij zowel proximus als telenet) die kan er ook uit met deze tarieven. 12 euro onbeperkt bellen is bij Edpnet het goedkoopste tarief op de markt. ( mobile vikings 15 euro en de rest 18 tot 20 euro) Misschien zullen de andere operatoren ook wel wakker worden. (Scarlet, mobile vikings, Orange, Base)
Direct bellen en internetten we binnenkort wel aan dezelfde tarieven als in Nederland.
Direct bellen en internetten we binnenkort wel aan dezelfde tarieven als in Nederland.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is inderdaad een nieuw aanbod.
Maar bvb van tariefplan wijzigen kan enkel via klantendienst.
Wat in het weekend ? als uw maand om is.
Een tariefplan bvb data eens op verbruikt moet men wachten tot eerstvolgende maandelijkse vervaldag.
Intussen kassa , kassa.
bij Mobile Vikings kan men tarief plan online aanpassen wanneer nodig.
Lijkt me toch iets gebruiksvriendelijker.
Maar bvb van tariefplan wijzigen kan enkel via klantendienst.
Wat in het weekend ? als uw maand om is.
Een tariefplan bvb data eens op verbruikt moet men wachten tot eerstvolgende maandelijkse vervaldag.
Intussen kassa , kassa.
bij Mobile Vikings kan men tarief plan online aanpassen wanneer nodig.
Lijkt me toch iets gebruiksvriendelijker.
Estate Guru believer.
€ 8 voor 1 GB data en 250 belminuten/SMS'en is wel mooi...
Eens kijken of Mobile Vikings gaat volgen, zo nee zie ik me wel wisselen naar dit tariefplan.
Eens kijken of Mobile Vikings gaat volgen, zo nee zie ik me wel wisselen naar dit tariefplan.
interesting! bedankt haelewyn voor de info.
Graag gedaan Jamesken !
Bv je bundels zijn op op de 22ste en je krijgt normaal maar nieuwe rond de 30ste. Dat kan via de webpagine > inloggen > instellingen, vernieuw je abonnement...
Dan kan je in dit voorbeeld op de 22ste nieuwe bundels krijgen en daarna opnieuw elke maand op de 22ste.
Je kan ook voor enkele maanden vlot wisselen van prepaid naar postpaid of omgekeerd.
Wel altijd zien dat alle bundels op zijn... Bij bv een wissel van postpaid naar prepaid gaan die bundels niet mee over.
MV heeft een 'only data' tariefplan, Edpnet heeft dat niet.
De bundel voor 250 minuten en sms tesamen lijkt me nogal krap.
Jammer dat je die bel- en SMS bundel niet kan nemen zonder data. Daar zie ik wel een publiek voor.
@imagine : nog niet over gedacht om bij MV een hello bankkaart te gebruiken voor je boodschappen ? Dan kom je onder dat tarief van EDPnet uit..
Je kan je bundels al vroeger opnieuw starten via MV online via web.
Bv je bundels zijn op op de 22ste en je krijgt normaal maar nieuwe rond de 30ste. Dat kan via de webpagine > inloggen > instellingen, vernieuw je abonnement...
Dan kan je in dit voorbeeld op de 22ste nieuwe bundels krijgen en daarna opnieuw elke maand op de 22ste.
Je kan ook voor enkele maanden vlot wisselen van prepaid naar postpaid of omgekeerd.
Wel altijd zien dat alle bundels op zijn... Bij bv een wissel van postpaid naar prepaid gaan die bundels niet mee over.
MV heeft een 'only data' tariefplan, Edpnet heeft dat niet.
De bundel voor 250 minuten en sms tesamen lijkt me nogal krap.
Jammer dat je die bel- en SMS bundel niet kan nemen zonder data. Daar zie ik wel een publiek voor.
@imagine : nog niet over gedacht om bij MV een hello bankkaart te gebruiken voor je boodschappen ? Dan kom je onder dat tarief van EDPnet uit..