Een rekening opzeggen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Een rekening opzeggen
@ Bericht door voiddude » Vandaag om 19:32
Hoe werkt dat ?
Hoe werkt dat ?
-
voiddude
Gewoon document van Ethias afprinten en samen met identiteitskaart inscannen en e-mailen naar accounts@ethias.be.
- spaarcalculator
- Newbie

- Contacteer:
Geachte Heer,
Om uw rekening te kunnen afsluiten hebben wij een getekende aanvraag nodig.
In bijlage het formulier dat u ons ondertekend dient te bezorgen, vergezeld van kopij van uw identiteitskaart.
Met vriendelijke groeten,
xxx
Adjunct Front Office
Had men simpelweg geschreven, in bijlage het formulier ondertekend terug te bezorgen per mail, met een kopij van uw identiteitskaart dan had ik tenminste geweten dat het mocht en kon en had het dus niet per post gedaan. een beetje duidelijker informatie aan de klant kan soms de zaak vereenvoudigen. Maar ja misschien ben ik te dom om een tekst te begrijpen?
Om uw rekening te kunnen afsluiten hebben wij een getekende aanvraag nodig.
In bijlage het formulier dat u ons ondertekend dient te bezorgen, vergezeld van kopij van uw identiteitskaart.
Met vriendelijke groeten,
xxx
Adjunct Front Office
Had men simpelweg geschreven, in bijlage het formulier ondertekend terug te bezorgen per mail, met een kopij van uw identiteitskaart dan had ik tenminste geweten dat het mocht en kon en had het dus niet per post gedaan. een beetje duidelijker informatie aan de klant kan soms de zaak vereenvoudigen. Maar ja misschien ben ik te dom om een tekst te begrijpen?