Eerste indruk
Re: Eerste indruk
En het probleem is opgelost! 1 euro is ondertussen automatisch terug naar kbc gekomen wegens "ONUITVOERBARE OVERSCHRIJVING".pzo schreef: Neen hoor, de tegenrekening is geaccepteerd en ik kan nu overal aan. Die 1 euro is echter spoorloos. Heb de klantendienst reeds gemailed en wacht nu op meer informatie...
Toch handig zo een forum

Het kan zijn dat een betaling wordt teruggestort maar dat de rekening toch nog geactiveerd wordt nadat de naam manueel gecontroleerd en goedgekeurd is.
En wanneer zouden jullie mijn rekening een keer kunnen openen. Ik heb ook al trachten te bellen maar dat is steeds een bezettoon.MoneYou schreef:Het kan zijn dat een betaling wordt teruggestort maar dat de rekening toch nog geactiveerd wordt nadat de naam manueel gecontroleerd en goedgekeurd is.
Mails worden niet beantwoord. Ik heb nu 2 overschrijvingen gedaan de voorbije week maar er komt maar geen schot in de zaak.
Vertrouwenswekkend is dat allemaal niet.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wat gebeurt er wanneer je gsm gestolen is of je hem verloren hebt? Op dat moment kan je dus niet meer
aan je geld. Kan men vervolgens gemakkelijk terug toegang krijgen tot zijn account met een nieuw nummer?
Is dat systeem met sms'jes iets dat blijft of komt er later een andere (betere) oplossing?
aan je geld. Kan men vervolgens gemakkelijk terug toegang krijgen tot zijn account met een nieuw nummer?
Is dat systeem met sms'jes iets dat blijft of komt er later een andere (betere) oplossing?
@jawadde001 : dan ga je bij je je operator, laat je uw sim kaart blokkeren en krijg je nadien een nieuwe sim kaart met je oude nummer.
Die andere SIM kaart wordt dan onbruikbaar. Onlangs nog meegemaakt
Die andere SIM kaart wordt dan onbruikbaar. Onlangs nog meegemaakt

Verleden week mijn initiele bedrag teruggeboekt naar mijn DB(tegen)rekening bij wijze van test. OTP-code binnengekregen in no time.
Transfert is verder vlot en probleemloos verlopen. Als iets goed is, mag het ook eens gezegd worden, niet...?
Toch blijf ik nog voorzichtig. Voorlopig enkel een klein bedragje (1.000 Euro) op mijn Flex overgeschreven. Als alles verder goed blijft verlopen, saldeer ik mijn Rabo (gewone)spaarrekening begin januari; want daar beginnen ze met hun rentepolitiek weer helemaal door te slaan.
Transfert is verder vlot en probleemloos verlopen. Als iets goed is, mag het ook eens gezegd worden, niet...?
Toch blijf ik nog voorzichtig. Voorlopig enkel een klein bedragje (1.000 Euro) op mijn Flex overgeschreven. Als alles verder goed blijft verlopen, saldeer ik mijn Rabo (gewone)spaarrekening begin januari; want daar beginnen ze met hun rentepolitiek weer helemaal door te slaan.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Activering van mijn nieuwe rekening (via gemeenschappelijke rekening Argenta) is heel vlot verlopen.
Een overschrijving (na activering uiteraard) van Optimabank (valutadatum 11 september) is echter nog niet op mijn moneyou rekening terechtgekomen.
Heb dus een klacht ingediend. Benieuwd wat hier aan de hand is...
Een overschrijving (na activering uiteraard) van Optimabank (valutadatum 11 september) is echter nog niet op mijn moneyou rekening terechtgekomen.
Heb dus een klacht ingediend. Benieuwd wat hier aan de hand is...

Allez, de overschrijving is dan toch aangekomen, met de juiste valutadatum.
Klantendienst heeft me zelf nog gecontacteerd om te vragen of het nu in orde was.
Het komt dus wel in orde, maar als eerste indruk geeft het toch een wrange nasmaak.
Spijtig.
Klantendienst heeft me zelf nog gecontacteerd om te vragen of het nu in orde was.
Het komt dus wel in orde, maar als eerste indruk geeft het toch een wrange nasmaak.
Spijtig.
De eerste betalingen via Optimabank hebben inderdaad langer geduurd omdat ze niet de standaard betalingsystemen gebruiken zoals andere banken dat doen. Voortaan zullen we ervoor zorgen dat ook deze betalingen sneller worden verwerkt.
@moneyou... Met verouderde systemen werken in dit computertijdwerk, en besparen op digipaskes van 12 euro per klant..
Is zoals u eerder al melde, t' mag niks kosten. " Kostenbewustzijn " noemde U het..
Is zoals u eerder al melde, t' mag niks kosten. " Kostenbewustzijn " noemde U het..
-
- Full Member
- Contacteer:
Tot nu toe alles vlot en snel verlopen , absoluut geen enkele hapering
Toen ik voor een inlichting belde kreeg ik echter een zeer onbeschofte en onbehouwen vrouw aan de lijn (bij directinvest...weet niet of het 1 pot nat is)
dan ook nog klagen dat ze veel werk heeft etc
Ik liet het blijkbaar voldoende duidelijk blijken dat ik er niet mee opgezet was, want ze draaide bij
Top little too late echter
Voldoende alternatieven, en even belangrijk vind ik dat ik er een goed gevoel bij heb, wat tot nu toe wel het geval was
Toen ik voor een inlichting belde kreeg ik echter een zeer onbeschofte en onbehouwen vrouw aan de lijn (bij directinvest...weet niet of het 1 pot nat is)
dan ook nog klagen dat ze veel werk heeft etc
Ik liet het blijkbaar voldoende duidelijk blijken dat ik er niet mee opgezet was, want ze draaide bij
Top little too late echter
Voldoende alternatieven, en even belangrijk vind ik dat ik er een goed gevoel bij heb, wat tot nu toe wel het geval was
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb mij op 04/09 ingeschreven bij de internetbank MoneYou.
Heb een MoneYou Flex Spaarrekening geopend , en als test 10€ gestort.
Op 06/09 stond de 10€ op mijn rekening en bericht (mail) ontvangen dat mijn
rekening actief was.
Op 07/09 heb ik de 10€ terug naar mijn tegenrekening gestort. Op 08 stond deze erop.
Op 19/09 heb ik een aanzienlijk bedrag gestort en op 20/09 stond het erop.
Vandaag heb ik een Plus spaarrekening geopend en na 1 minuutje was dit in orde.
Alles is tot nu toe vlot verlopen zonder problemen, dus mij eerste indruk is goed.
Hopelijk heb ik er goed aan gedaan om geld te plaatsen op deze bank,
want ben toch een beetje wantrouwig met deze internetbanken.
Heb een MoneYou Flex Spaarrekening geopend , en als test 10€ gestort.
Op 06/09 stond de 10€ op mijn rekening en bericht (mail) ontvangen dat mijn
rekening actief was.
Op 07/09 heb ik de 10€ terug naar mijn tegenrekening gestort. Op 08 stond deze erop.
Op 19/09 heb ik een aanzienlijk bedrag gestort en op 20/09 stond het erop.
Vandaag heb ik een Plus spaarrekening geopend en na 1 minuutje was dit in orde.
Alles is tot nu toe vlot verlopen zonder problemen, dus mij eerste indruk is goed.
Hopelijk heb ik er goed aan gedaan om geld te plaatsen op deze bank,
want ben toch een beetje wantrouwig met deze internetbanken.
Bij mij (tot hier toe) ook alles in orde.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik hoor van de rest ook niets meer, dus ik neem aan dat alles terug vlot verloopt?
Goed nieuws, ik was al een tijdje aan het wachten om een rekening te openen.
Goed nieuws, ik was al een tijdje aan het wachten om een rekening te openen.

Voorlopig geen klachten.
Doe ik er goed aan te wachten te wachten met overschrijving van rabo naar moneyou? Op vlak van getrouwheidspremie dan? Wss wachten tot 1 januari?
Doe ik er goed aan te wachten te wachten met overschrijving van rabo naar moneyou? Op vlak van getrouwheidspremie dan? Wss wachten tot 1 januari?