Eerste indruk
-
jackderipper
- Jr. Member

Re: Eerste indruk
lijkt mij een echt nederlandse benaming "moneyou", er beginnen mij wel wat teveel hollandse banken hier te komen vissen in dezelfde visvijver. Is de geldrukpers in Nederland soms stuk ?
lijkt me eerder Engelstalig maar daar zijn de Nederlanders ook niet vies van maar België is nu overwegend een 2-talig land, de website van MoneYou is dat dus ook, op zich dus niet direct een slechte keus volgens mij
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Kben alvast tevreden van MoneYou ivm openen rekening.
Alles vlot verlopen
Site gemakkelijk en eenvoudig.
Maar nu mag het stoppen met Nederlandse banken,
je zou er bijna argwaan van krijgen
Alles vlot verlopen
Site gemakkelijk en eenvoudig.
Maar nu mag het stoppen met Nederlandse banken,
je zou er bijna argwaan van krijgen
als dat de concurrentie ten goede komt, kan dat alleen in het voordeel zijn van de consument en de meesten van de Nederlanders hebben Vlaamse roots, de beeldenstorm enzo in de 16de eeuw en massale uittocht van Vlamingen naar het huidige Nederland met de Gouden Eeuw als gevolg ....
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Hoe gebeurt het inlogproces? Is dit even veilig als bij rabobank? Ik bedoel, is dit
ook met een toestel dat een cijfercombinatie genereert?
ook met een toestel dat een cijfercombinatie genereert?
Inloggen gebeurt via een login en paswoord. De veiligheid zit hem vooral dat er een vaste tegenrekening is en dat je bij een overschrijving moet bevestigen met een code die via sms naar je gsm wordt gestuurd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Hier dus nu ook, vind ik toch een ernstige fout, mag er niet aan denken dat mijn naam en adres bij iemand anders op de uittreksels komt. Zal mijn geld voorlopig dus maar bij rabobank.be laten staan, mijn geld had ook 2 volle bankdagen (+ 1 weekend) nodig om geboekt te worden. Mijn eerste positieve indrukken smelten als sneeuw voor de septemberzon.johann schreef:I ..... Met overschrijving 2 is het deels fout gelopen: het bedrag is correct geregistreerd, maar als afzender verschijnt op het rekeninguittreksel een andere naam (én adres) dan de mijne. Oeps. Een vreemde fout die ik nooit eerder ben tegengekomen en des te vreemder is omdat het met de eerste overschrijving wel perfect is verlopen. Ik hoop dat dit volkomen eenmalig is, en niet wijst op bugs in het informaticasysteem. Met die verdwijnende euro's waarvan in andere posts sprake is, geeft me dit niet meteen het beste gevoel... Meteen een gelegenheid om de kundigheid van de klantendienst uit te testen, zal ik voorlopig maar denken?
Was bij mij ook een verkeerde naam op de overschrijving.
Bericht gestuurd via de beveiligde website en binnen de 2 minuten telefonisch gecontacteerd geweest met de uitleg dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dat eraan gewerkt wordt en geen invloed heeft op de stortingen.
Bericht gestuurd via de beveiligde website en binnen de 2 minuten telefonisch gecontacteerd geweest met de uitleg dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dat eraan gewerkt wordt en geen invloed heeft op de stortingen.
vind ik toch wel een serieuze inbreuk op mijn privacy indien mijn naam en adres mocht voorkomen bij iemand anders, vind dit echt niet kunnen
Wij betreuren dat er in enkele gevallen een onjuiste naam te zien was op de rekeningafschriften. Dit probleem is inmiddels opgelost. We willen benadrukken dat er geen rekening of saldo-informatie van andere klanten zichtbaar was.
Bij mij staat er momenteel nog een foutieve naam vermeld...MoneYou schreef:Wij betreuren dat er in enkele gevallen een onjuiste naam te zien was op de rekeningafschriften. Dit probleem is inmiddels opgelost. We willen benadrukken dat er geen rekening of saldo-informatie van andere klanten zichtbaar was.
De overschrijving zelf heeft ook lang geduurd. Donderdag (6/9) overgeschreven en pas vandaag in de late namiddag (ma 10/9) stond het op mijn rekening geboekt... Er zat wel een weekend tussen, maar dan nog.
Laatst gewijzigd door bertdr op 10 september 2012, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
@ bertdr
2 vragen:
1. om hoe laat heb jij overgeschreven donderdag?
2. van welke bank?
Het kan best zijn dat je donderdag te laat hebt overgeschreven om nog in de laatste uitgaande batch van de dag te zitten. Dan vertrekt je geld pas vrijdag + 1 werkdag dat het geld moet aankomen = vandaag.
2 vragen:
1. om hoe laat heb jij overgeschreven donderdag?
2. van welke bank?
Het kan best zijn dat je donderdag te laat hebt overgeschreven om nog in de laatste uitgaande batch van de dag te zitten. Dan vertrekt je geld pas vrijdag + 1 werkdag dat het geld moet aankomen = vandaag.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Dan moet ik je gelijk geven Vaganzza 
Nuja, die foutieve naam stoort me anders wel
Nuja, die foutieve naam stoort me anders wel
Volgens mij duurt de eerste overschrijving wat langer omda ze de tegenrekening moeten verifieren(of alles klopt).
5 dagen om de rekening helemaal te activeren inclusief weekend, zeker nie slecht !
5 dagen om de rekening helemaal te activeren inclusief weekend, zeker nie slecht !
rekening was al geverifieerd, was al 2e overschrijving
over de activatiesnelheid zeker geen klachten!