effectenrekening: kan het beter?
effectenrekening: kan het beter?
hebben jullie plannen om de weergave van de effectenrekening te verbeteren?
- ik kan de winst of het verlies van een fonds opvolgen, even interessant is de relatieve % winst of verlies
- als ik een grafiek opvraag van de effectenrekening, krijg ik een taartdiagram met 10 fondsen en of obligatie en dan andere? dit kan beter niet? die andere zijn ook belangrijk
- als ik op de fondsnaaam klik [de hyperlink] en dan op het grafiek icoontjeklik krijg ik dit:
Er is een fout opgetreden:
WARNING Exception in JSP: /screen/bicg01.template.jsp:11 8: 9: 10: 11: 12:
<%= thaler.get_field("Pr01")%>
13:
14: Stacktrace:
Gelieve een operatie te kiezen in het linker venster
- binnen in een effectenrekening is het ook niet mogelijk om de kolommen de sorteren, bvb de winsten sorteren van groot naar klein
- een export functie zou ook een topper zijn, alles in een xls/csv [liefst geen PDF], met alle details, met alle aankopen/verkopen, ... als je manueel een overzicht wil maken moet je alle effect apart aanklikken [net zoals je een prachtig overzicht kunnen maken van de getrouwheidspremie].
- ...
met dank
- ik kan de winst of het verlies van een fonds opvolgen, even interessant is de relatieve % winst of verlies
- als ik een grafiek opvraag van de effectenrekening, krijg ik een taartdiagram met 10 fondsen en of obligatie en dan andere? dit kan beter niet? die andere zijn ook belangrijk
- als ik op de fondsnaaam klik [de hyperlink] en dan op het grafiek icoontjeklik krijg ik dit:
Er is een fout opgetreden:
WARNING Exception in JSP: /screen/bicg01.template.jsp:11 8: 9: 10: 11: 12:
<%= thaler.get_field("Pr01")%>
13:
14: Stacktrace:
Gelieve een operatie te kiezen in het linker venster
- binnen in een effectenrekening is het ook niet mogelijk om de kolommen de sorteren, bvb de winsten sorteren van groot naar klein
- een export functie zou ook een topper zijn, alles in een xls/csv [liefst geen PDF], met alle details, met alle aankopen/verkopen, ... als je manueel een overzicht wil maken moet je alle effect apart aanklikken [net zoals je een prachtig overzicht kunnen maken van de getrouwheidspremie].
- ...
met dank
Website
Ik had er nooit echt last van, maar nu ik weer een effectenrekening heb bij rabobank is het toch lastig; de website van het pc baking gedeelte.
Die is eigenlijk niet meer van deze tijd.
De lijn in je effectenrekening zou echt wel duidelijker kunnen, de titels kunnen ook een andere opmaak krijgen dan de effecten zelf.
Een grafiekje in het beveiligde gedeelte lijkt ook te moeilijk, daarvoor moet je naar de publieke website van rabo.
Kortom, er is nog heel wat werk. Op deze moment voelt het aan alsof ik weer aan het surfen eind jaren negentig.
Zijn hier nog plannen voor?
De overneem actie van andere banken lijkt wel interessant nu. Daar krijg je er dan ook nog eens een premie voor en heb je een modern platform om je verrichtingen uit te voeren.
Ok, ik klink nu wel heel negatief, maar het is toch echt tijd dat rabo hier iets aan doet. Ik ben al enige tijd klant bij rabo, maar nu ze zelfs niet meer bij de betere rentevoeten zitten vraag ik me af of ik wel juist zit.
Die is eigenlijk niet meer van deze tijd.
De lijn in je effectenrekening zou echt wel duidelijker kunnen, de titels kunnen ook een andere opmaak krijgen dan de effecten zelf.
Een grafiekje in het beveiligde gedeelte lijkt ook te moeilijk, daarvoor moet je naar de publieke website van rabo.
Kortom, er is nog heel wat werk. Op deze moment voelt het aan alsof ik weer aan het surfen eind jaren negentig.
Zijn hier nog plannen voor?
De overneem actie van andere banken lijkt wel interessant nu. Daar krijg je er dan ook nog eens een premie voor en heb je een modern platform om je verrichtingen uit te voeren.
Ok, ik klink nu wel heel negatief, maar het is toch echt tijd dat rabo hier iets aan doet. Ik ben al enige tijd klant bij rabo, maar nu ze zelfs niet meer bij de betere rentevoeten zitten vraag ik me af of ik wel juist zit.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: effectenrekening: kan het beter?
Wij zijn ons er zeker van bewust dat de beveiligde site en dus ook de weergave van de effectenrekening beter kan. Er staat dan ook een project klaar om hiervoor 'een grote stap voorwaards' te nemen. Wij hopen dat we nog op uw geduld mogen rekenen. In verband met de foutmelding: dat zullen we nakijken wat hiervan de oorzaak is.
Re: Website
Ik ben blijkbaar wat te laat.
Ik zie dat er gisteren een soort gelijk topic geopend werd.
==> effectenrekening-kan-het-beter-t14133.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zie dat er gisteren een soort gelijk topic geopend werd.
==> effectenrekening-kan-het-beter-t14133.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Topics samengevoegd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Geduld heb ik zeke dat is het probleem nietRabobank.be schreef:Wij zijn ons er zeker van bewust dat de beveiligde site en dus ook de weergave van de effectenrekening beter kan. Er staat dan ook een project klaar om hiervoor 'een grote stap voorwaards' te nemen. Wij hopen dat we nog op uw geduld mogen rekenen. In verband met de foutmelding: dat zullen we nakijken wat hiervan de oorzaak is.
Dit forum en jullie aanwezigheid hier laten toe om van ideeen te wisselen, feedback te geven op een eerlijke manier.
hans liet dezelfde info achter, dus het zal wel waar zijn