Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

EM aandelen of bonds?

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
16 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Gebruikersavatar
omega6
VIP member
VIP member
Berichten: 1390
Lid geworden op: 24 okt 2015
Contacteer:
Contacteer omega6
Verstuur privébericht

EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door omega6 » 26 november 2016, 16:35

Heb zelf niet veel ervaring met Emerging Markets maar mss zitten hier wel mensen die het al meer bekeken hebben. is daar iets wat momenteel interessant is en dan

- eerder aandelen of bonds?
- local of hard currency?

Ga er dus vanuit dat de Fed zal hiken en ECB vermoedelijk taperen wat allebei in principe slecht is voor bonds. Misschien de ticker geven van de EM ETFs die je interessant lijken en waarom. Alvast bedankt.
Omhoog

Kristof_N
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2016
Contacteer:
Contacteer Kristof_N
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door Kristof_N » 26 november 2016, 17:25

omega6 schreef:Heb zelf niet veel ervaring met Emerging Markets maar mss zitten hier wel mensen die het al meer bekeken hebben. is daar iets wat momenteel interessant is en dan

- eerder aandelen of bonds?
- local of hard currency?

Ga er dus vanuit dat de Fed zal hiken en ECB vermoedelijk taperen wat allebei in principe slecht is voor bonds. Misschien de ticker geven van de EM ETFs die je interessant lijken en waarom. Alvast bedankt.
Ik zit zelf in de Lyxor UCITS ETF Daily Double Short Bund (ticker:DSB) (wel geen em maar German bonds).
Denk dat we nu wel het laagste punt bereikt hebben qua rente.
De onzekerheid met de komende verkiezingen in Europa en de ECB die het opkoopprogramma vermoedelijk zal verminderen.

Zit ook in Venezuela obligatie 7,75% einde looptijd 2019. Te koop aan 50% moest je een gokje willen wagen.
Venezuela heeft zover ikweet nog nooit een obligatie niet kunnen terugbetalen. Ze zitten wel in crisis maar de regering heeft al meermaals laten weten dat het terugbetalen van obligaties prioriteit is. Ook een gigantische olie reserve.
Vond het de gok wel waard.
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gebruikersavatar
Cydox
VIP member
VIP member
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05 mar 2016
Contacteer:
Contacteer Cydox
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door Cydox » 26 november 2016, 19:02

Gezien Trump en Putin goede vriendjes zouden zijn, kan er mssh nog wat interessants zitten in rusland? Het is maar een idee, ik volg dat zelf niet op, maar ik meen dat er wel zijn op dit forum die meer weet hebben van de rusische markt/bedrijven/rubbel
Omhoog

Gebruikersavatar
stockzombie
VIP member
VIP member
Berichten: 1078
Lid geworden op: 05 sep 2015
Contacteer:
Contacteer stockzombie
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door stockzombie » 26 november 2016, 20:35

RUS heeft me dit jaar al zo'n 27% opgeleverd. Braziliaanse ETF doet nog eens dubbel zo goed, maar zou toch EMIM aanraden omdat deze wat minder volatiel is. Vergeet wel niet dat stijgende dollar pijnlijk is voor uitslaande leningen in $ in emerging markets.
Omhoog

Gebruikersavatar
omega6
VIP member
VIP member
Berichten: 1390
Lid geworden op: 24 okt 2015
Contacteer:
Contacteer omega6
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door omega6 » 26 november 2016, 20:52

stockzombie schreef:RUS heeft me dit jaar al zo'n 27% opgeleverd. Braziliaanse ETF doet nog eens dubbel zo goed, maar zou toch EMIM aanraden omdat deze wat minder volatiel is. Vergeet wel niet dat stijgende dollar pijnlijk is voor uitslaande leningen in $ in emerging markets.
Dat is wat ik mij dus afvraag.. als we uitgaan van (meerdere) rentestijgingen en dus stijging USD.. gaat dat niet negatief zijn voor alle emerging market bonds in USD?

Bij EM dacht ik overigens eerder richting Azie en China.. zit daar iets qua bonds of aandelen in local of hard currency?
Omhoog

Gebruikersavatar
vortex
VIP member
VIP member
Berichten: 4139
Lid geworden op: 08 dec 2013
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door vortex » 27 november 2016, 09:31

omega6 schreef: Dat is wat ik mij dus afvraag.. als we uitgaan van (meerdere) rentestijgingen en dus stijging USD.. gaat dat niet negatief zijn voor alle emerging market bonds in USD?
Vooral de duurdere dollar gaat pijn doen, het wordt voor die landen moeilijker (duurder) om uitstaande leningen in dollar terug te betalen, maw een hoger risico wat zich zal vertalen in een rente stijging voor nieuwe leningen en herfinanciëring. Een stijgende rente heeft zoals je weet een negatief effect op de waarde van bestaand staatspapier en obligaties. Maar is zeker op te volgen, wanneer de dollar terug in waarde zou zakken, zullen hier betere aankoop momenten opduiken.
omega6 schreef: Bij EM dacht ik overigens eerder richting Azie en China.. zit daar iets qua bonds of aandelen in local of hard currency?
Is moeilijk in te schatten of en wat het effect van Trump gaat zijn op de export van die landen.

Geen EM maar zeker ook eens kijken naar Japan, daar is momenteel een feestje aan de gang. Wat Abenomics in jaren nauwelijks gelukt is, de waarde van de yen omlaag krijgen is sinds de verkiezing van Trump wel aan het gebeuren. De nikkei doet het bijgevolg erg goed de laatste weken, tevens is de beurs van Japan in vergelijking met EU en de VS laag gewaardeerd. Natuurlijk dien je ook rekening te houden met het feit dat de yen ook tegenover de euro aan waarde aan het verliezen is, wat maakt dat in euro gezien de stijging van de nikkei niet zo groot is. Een etf die hierop inspeelt en de valuta schommelingen hedged is bv iShares MSCI Japan EUR Hedged (IJPE), (heb ik zelf in bezit sinds de Brexit dip en staat momenteel op +18%). Eenmaal de usd/yen stabiliseert of de trend keert, zal ik waarschijnlijk overschakelen naar IJPN.
Omhoog

wlievens
Full Member
Full Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 13 dec 2015
Contacteer:
Contacteer wlievens
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door wlievens » 29 november 2016, 11:33

Venezuela bonds, daar moet je wel een beetje ballen voor hebben :)
Omhoog

Gebruikersavatar
omega6
VIP member
VIP member
Berichten: 1390
Lid geworden op: 24 okt 2015
Contacteer:
Contacteer omega6
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door omega6 » 8 december 2016, 16:54

Kristof_N schreef:Ik zit zelf in de Lyxor UCITS ETF Daily Double Short Bund (ticker:DSB) (wel geen em maar German bonds).
Denk dat we nu wel het laagste punt bereikt hebben qua rente.
De onzekerheid met de komende verkiezingen in Europa en de ECB die het opkoopprogramma vermoedelijk zal verminderen.
Heb die DSB zojuist nog eens bekeken.. zeer volatiel.. je zou denken na de uitspraken van Draghi dat die richting zou kiezen.
Omhoog

Gebruikersavatar
omega6
VIP member
VIP member
Berichten: 1390
Lid geworden op: 24 okt 2015
Contacteer:
Contacteer omega6
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door omega6 » 8 december 2016, 17:16

stockzombie schreef:RUS heeft me dit jaar al zo'n 27% opgeleverd. Braziliaanse ETF doet nog eens dubbel zo goed, maar zou toch EMIM aanraden omdat deze wat minder volatiel is. Vergeet wel niet dat stijgende dollar pijnlijk is voor uitslaande leningen in $ in emerging markets.
Valt te verwachten als de Fed verhoogt dat EMIM zal terugvallen? Anderzijds zou dit al lang in de markt geprijsd moeten zijn en EMIM blijft rustig doorstijgen zie ik.
Laatst gewijzigd door omega6 op 8 december 2016, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog

ETF_Freak
Newbie
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 dec 2016
Contacteer:
Contacteer ETF_Freak
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door ETF_Freak » 8 december 2016, 21:45

vortex schreef:Geen EM maar zeker ook eens kijken naar Japan, daar is momenteel een feestje aan de gang. Wat Abenomics in jaren nauwelijks gelukt is, de waarde van de yen omlaag krijgen is sinds de verkiezing van Trump wel aan het gebeuren. De nikkei doet het bijgevolg erg goed de laatste weken, tevens is de beurs van Japan in vergelijking met EU en de VS laag gewaardeerd. Natuurlijk dien je ook rekening te houden met het feit dat de yen ook tegenover de euro aan waarde aan het verliezen is, wat maakt dat in euro gezien de stijging van de nikkei niet zo groot is. Een etf die hierop inspeelt en de valuta schommelingen hedged is bv iShares MSCI Japan EUR Hedged (IJPE), (heb ik zelf in bezit sinds de Brexit dip en staat momenteel op +18%). Eenmaal de usd/yen stabiliseert of de trend keert, zal ik waarschijnlijk overschakelen naar IJPN.
Eerste post hier.

Wat Japan betreft heb je ook IJPA (Amsterdam) met maar 0,2% TER en kapitaliserend. Misschien beter alternatief voor IJPN (= dis)?

Daarnaast heb je ook IJPD die USD hedged. Ook KAP.

Vraag mij af of je nu best de unhedged, EUR of USD hedged variant neemt. Gezien USD mij de sterkste munt lijkt momenteel zou ik geneigd zijn om IJPN te verkiezen. Graag jullie mening.

Vraag is ook in hoeverre Japan nog kan doorstijgen?
Annual return sinds 2002: 11,2% (omgerekend in EUR)
Omhoog

ETF_Freak
Newbie
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 dec 2016
Contacteer:
Contacteer ETF_Freak
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door ETF_Freak » 8 december 2016, 21:51

stockzombie schreef:RUS heeft me dit jaar al zo'n 27% opgeleverd. Braziliaanse ETF doet nog eens dubbel zo goed, maar zou toch EMIM aanraden omdat deze wat minder volatiel is. Vergeet wel niet dat stijgende dollar pijnlijk is voor uitslaande leningen in $ in emerging markets.
Heb zelf ook EMIM. Vraag mij wel af in hoeverre dat nog kan doorstijgen. Heb het begin dit jaar gekocht omdat het toen zeer goedkoop stond en na de afstraffing in 2015 was herstel niet onlogisch.

Nu Trump zou kunnen wegen op EM vraag ik mij af welke factoren nog pro EMIM pleiten?

Graag ook wat feedback ivm met Japan hedged EUR/USD of niet hierboven. Bedankt.
Annual return sinds 2002: 11,2% (omgerekend in EUR)
Omhoog

Gebruikersavatar
vortex
VIP member
VIP member
Berichten: 4139
Lid geworden op: 08 dec 2013
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door vortex » 9 december 2016, 11:47

Valuta hedgen is zinvol wanneer je verwacht dat de munt waarin je belegt zwakker wordt tov je eigen munt. Wat die Japan trackers betreft, IJPE en IJPD zullen een beter rendement halen wanneer de yen respectievelijk verzwakt tov de euro en dollar. Wanneer de EUR/JPY zakt of gelijk blijft ben je beter af met de niet hedged varianten.

Of de beurs van Japan nog zal stijgen hangt in grote mate af van wat de yen doet, een zwakkere yen is positief voor de beurs (beter voor export en interessanter voor investeringen met buitenlands kapitaal).
Omhoog

ETF_Freak
Newbie
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 dec 2016
Contacteer:
Contacteer ETF_Freak
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door ETF_Freak » 9 december 2016, 13:55

vortex schreef:Of de beurs van Japan nog zal stijgen hangt in grote mate af van wat de yen doet, een zwakkere yen is positief voor de beurs (beter voor export en interessanter voor investeringen met buitenlands kapitaal).
Als ik curves IJPA (unhedged) en IJPE (EUR hedged) op mekaar leg valt op dat als je op 5J kijkt dat IJPA, dus de unhedged variant, minder volatiel is dna IJPE. IJPA blijft eigenlijk altijd stijgen terwijl IJPE serieus terugviel tussen mid 2015 en mid 2016.

Wat zouden jullie zelf momenteel verkiezen? IJPA of toch IJPE?

Jouw uitleg Vortex lijkt meer te pleiten voor IJPE als ik je goed begrijp.
Annual return sinds 2002: 11,2% (omgerekend in EUR)
Omhoog

Gebruikersavatar
vortex
VIP member
VIP member
Berichten: 4139
Lid geworden op: 08 dec 2013
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door vortex » 9 december 2016, 15:36

ETF_Freak aka Omega3 schreef: Als ik curves IJPA (unhedged) en IJPE (EUR hedged) op mekaar leg valt op dat als je op 5J kijkt dat IJPA, dus de unhedged variant, minder volatiel is dna IJPE. IJPA blijft eigenlijk altijd stijgen terwijl IJPE serieus terugviel tussen mid 2015 en mid 2016.
Leg daar ook eens de koers van EUR/JPY op, je zal zien dat in die periode de yen sterker is geworden tov de euro. In dergelijk geval moet je niet de hedged hebben, dan ben je beter af met unhedged. Kijk ook eens naar de periode van 21/10/16 tot nu, daarin is de yen in waarde gezakt tov de euro, de Nikkei225 is sinds 21/10/16 met ong. 11% gestegen, IJPE eveneens 11% terwijl de unhedged versie in euro slechts 3% gewonnen heeft.
ETF_Freak aka Omega3 schreef: Wat zouden jullie zelf momenteel verkiezen? IJPA of toch IJPE?

Jouw uitleg Vortex lijkt meer te pleiten voor IJPE als ik je goed begrijp.
Zolang de yen verzwakt tov de euro ben je beter af met IJPE.
Omhoog

Gebruikersavatar
omega6
VIP member
VIP member
Berichten: 1390
Lid geworden op: 24 okt 2015
Contacteer:
Contacteer omega6
Verstuur privébericht

Re: EM aandelen of bonds?

  • Citeer

Bericht door omega6 » 9 december 2016, 15:46

vortex schreef:Zolang de yen verzwakt tov de euro ben je beter af met IJPE.
Zou IJPD dus hedgen naar dollar geen betere optie zijn? Nu de ECB wil temperen zal de EUR mss niet meer zoveel dalen, maar anderzijds lijkt de dollar mij de sterkste munt op dit moment. Misschien dat ook veel trades afhangen van YEN/USD, dus dat er meer geinvesteerd wordt in japan als de yen vooral tov de dollar daalt en niet zozeer euro? Moeilijk in te schatten eigenlijk maar er valt niet veel zinnigs te zeggen volgens mij over de relatie yen tov euro.
Omhoog

Gesloten
  • Afdrukweergave

16 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy