En nog eentje over aandeelfondsen Rusland
TIP
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Berichten: 685
- Lid geworden op: 15 apr 2011
- Contacteer:
En nog eentje over aandeelfondsen Rusland
Zou de huidige politieke instabiliteit in Rusland invloed hebben op aandeelfondsen die in Russia beleggen ?
Re: En nog eentje over aandeelfondsen Rusland
Nicknamesucks, volg het advies dat je vandaag in een ander draadje is gegeven en beleg in een wereldwijd emerging markets fonds, niet in een landenfonds. Niet in India, niet in Rusland, niet in de Baltische republieken en niet in Chakamaka maar wel globaal.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: En nog eentje over aandeelfondsen Rusland
emerging markets is volgens mij toch "groeimarkten", ik weet niet of Chakamaka bij de groeilanden hoort. 
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Berichten: 685
- Lid geworden op: 15 apr 2011
- Contacteer:
Re: En nog eentje over aandeelfondsen Rusland
Bedankt voor de bezorgdheid Yaris, maar ben toch benieuwd of ruslandfondsen invloed zullen ondervinden vd politieke situatie aldaar en zal het int oog houden.
Het weerhoudt me echter inderdaad om in zo"n fonds in te stappen.
Het weerhoudt me echter inderdaad om in zo"n fonds in te stappen.
