Enkel voor klanten van Belgacom (vaste lijn en/of internet en/of tv)
Enkel voor klanten van Belgacom (vaste lijn en/of internet en/of tv)
Belgacom bedankt haar bestaande klanten met 500.000 geschenken
Je moet je klantennummer en telefoonnummer ingeven, en dan kan je kiezen uit een aantal cadeaus:
40 gratis fotoafdrukken
OF extra download 10 GB
OF uitbreiding Happy Time gedurende 1 maand (augustus of september)
OF gratis comfortdiensten gedurende 1 maand (augustus of september)
OF 2 maanden extra -50% bij het nemen van Belgacom TV
http://www.belgacombedanktu.be/
Je moet je klantennummer en telefoonnummer ingeven, en dan kan je kiezen uit een aantal cadeaus:
40 gratis fotoafdrukken
OF extra download 10 GB
OF uitbreiding Happy Time gedurende 1 maand (augustus of september)
OF gratis comfortdiensten gedurende 1 maand (augustus of september)
OF 2 maanden extra -50% bij het nemen van Belgacom TV
http://www.belgacombedanktu.be/
Pecunia non olet
Re: Enkel voor klanten van Belgacom (vaste lijn en/of internet en/of tv)
En als de gratis periode gedaan is en je vergeet je abbonement op te zeggen kunnen ze er weer flink aan verdienen.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben wel geen klant bij Belgacom, maar heb toch enkele mensen gelukkig kunnen maken met dit nieuws 

Is het bij de Belgacomklanten die per domiciliëring betalen ook opgevallen dat wij sinds de laatste faktuur geen korting meer krijgen voor de domiciliëringen ?
Daardoor betalen wij 2 euro méér per faktuur, zónder dat wij hiervan verwittigd werden.
Hoeveel winst zou Belgacom daarmee maken ?
2 euro X 6 domiciliëringen per jaar, X ......... aantal klanten
Daardoor betalen wij 2 euro méér per faktuur, zónder dat wij hiervan verwittigd werden.
Hoeveel winst zou Belgacom daarmee maken ?
2 euro X 6 domiciliëringen per jaar, X ......... aantal klanten

- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Ze hebben geld nodig om die 500.000 geschenken te financieren.
Wat domiciliëringen betreft, ik heb er maar 2 meer, de vakbond en test aankoop.
Deze 2 vertrouw ik dat ze geen "vergissingen" maken met de maandelijkse betalingen. Al de andere die ik had vroeger zijn stopgezet, wegens teveel problemen. Teveel van de rekening, of gewoon facturen niet betaald geraakt (Telenet had accountnummer gewijzigd, de bank betaalde niet uit, ondanks meer dan voldoende saldo). Ik weet nog goed dat de bankbediende er toen voor heeft gezorgd dat Telenet geen aanmaningskosten meer aanrekende, omdat de fout aan hen te wijten was. Had meer werk met die domiciliëringen dan met een overschrijvingsformulier.
Nee, voor mij hoeven al die domiciliëringen niet meer. En nu heb ik optimale controle over mijn geld en worden foutieve facturen niet meer automatisch gedebiteerd.
Wat domiciliëringen betreft, ik heb er maar 2 meer, de vakbond en test aankoop.
Deze 2 vertrouw ik dat ze geen "vergissingen" maken met de maandelijkse betalingen. Al de andere die ik had vroeger zijn stopgezet, wegens teveel problemen. Teveel van de rekening, of gewoon facturen niet betaald geraakt (Telenet had accountnummer gewijzigd, de bank betaalde niet uit, ondanks meer dan voldoende saldo). Ik weet nog goed dat de bankbediende er toen voor heeft gezorgd dat Telenet geen aanmaningskosten meer aanrekende, omdat de fout aan hen te wijten was. Had meer werk met die domiciliëringen dan met een overschrijvingsformulier.
Nee, voor mij hoeven al die domiciliëringen niet meer. En nu heb ik optimale controle over mijn geld en worden foutieve facturen niet meer automatisch gedebiteerd.