Equiduct
TIP
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Equiduct
Besten, ik heb een vraagje betreffende Equiduct. Handel zelf meestal op de beurs via Keytrade waar Equiduct als standaardwaarde vermeld staat. Dat betekent dat de 'beste' (goedkoopste) beurs voor de klant uitgezocht wordt.
Mijn vraag was nu: als men een 'marktorder' (dus zonder limiet) opgeeft, op welke beurs gebeurt dan de verhandeling ? Is het niet beter via de thuismarkt van het aandeel te gaan, zodat men niet het slachtoffer wordt van plotse grote schommelingen (wegens klein volume) ?
De webstek van Keytrade is hieromtrent niet duidelijk:
Transactie regels: Equiduct
Soorten toegelaten orders
1. Markt order (Market order)
Een order tegen marktprijs laat toe onmiddellijk effecten te kopen of te verkopen aan elke prijs voor zover er voor de gevraagde hoeveelheid een tegenpartij is enz ...
Mijn vraag was nu: als men een 'marktorder' (dus zonder limiet) opgeeft, op welke beurs gebeurt dan de verhandeling ? Is het niet beter via de thuismarkt van het aandeel te gaan, zodat men niet het slachtoffer wordt van plotse grote schommelingen (wegens klein volume) ?
De webstek van Keytrade is hieromtrent niet duidelijk:
Transactie regels: Equiduct
Soorten toegelaten orders
1. Markt order (Market order)
Een order tegen marktprijs laat toe onmiddellijk effecten te kopen of te verkopen aan elke prijs voor zover er voor de gevraagde hoeveelheid een tegenpartij is enz ...
Re: Equiduct
equiduct is een andere beurs dan euronext.
daar worden niet alle aandelen verhandeld, keytrade zal je orders daar aanbieden.
dat is niet noodzakelijk beter voor je.
je zal je orders niet zien in het orderboek van euronext, kijk in dat van equiduct daar zie je alle orders samen staan.
https://marketviewer.equiduct.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
door arbitrage tussen de beurzen door professionelen
bij minder liquide aandelen en plotse koersbewegingen kan het zijn dat op euronext jou limiet wordt bereikt maar dat je order toch niet is uitgevoerd, heb dat eens voorgehad met ik denk leaseinvest maar kan ook iets anders geweest zijn.
marktorders zullen mijn inziens op equiduct aangeboden worden , kijk eens voor 9 uur in het equiduct order boek
daar worden niet alle aandelen verhandeld, keytrade zal je orders daar aanbieden.
dat is niet noodzakelijk beter voor je.
je zal je orders niet zien in het orderboek van euronext, kijk in dat van equiduct daar zie je alle orders samen staan.
https://marketviewer.equiduct.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
door arbitrage tussen de beurzen door professionelen
bij minder liquide aandelen en plotse koersbewegingen kan het zijn dat op euronext jou limiet wordt bereikt maar dat je order toch niet is uitgevoerd, heb dat eens voorgehad met ik denk leaseinvest maar kan ook iets anders geweest zijn.
marktorders zullen mijn inziens op equiduct aangeboden worden , kijk eens voor 9 uur in het equiduct order boek
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Re: Equiduct
Hartelijk dank Zeezout ! Dit is ondanks jaren beurservaring toch volledig nieuw voor mij . Zal toch maar terug via Euronext gaan denk ik.