Ergo Growth - ervaringen?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Ergo Growth - ervaringen?
Iemand ervaring met de tak21-verzekering ERGO GROWTH 0%.
Hiermee bedoel ik de pure tak21 van ERGO, niks met fondsen à la Degroof of Golden Future of waar er allerlei "rare" beheerskosten bij worden vermeld.
Volgens mij het overwegen waard als je kans wilt maken op een aanzienlijke opbrengst.
Hiermee bedoel ik de pure tak21 van ERGO, niks met fondsen à la Degroof of Golden Future of waar er allerlei "rare" beheerskosten bij worden vermeld.
Volgens mij het overwegen waard als je kans wilt maken op een aanzienlijke opbrengst.
Re: Ergo Growth - ervaringen?
Het feit dat Ergo er mee gemoeid is gewoon links laten liggen; waarom zouden ze nu 1 goed product hebben tussen al die andere rotzooi?
En als dat goed zou zijn is het bedrog tov de andere Ergoklanten...
Dit is gewoon de Mc Donalds onder de verzekeringen met het bijkomend feit dat de hamburgers bedorven zijn.
Hopelijk ben je niet weer de zoveelste verkoper die hier poogt een beetje reclame te maken. Je bent blijkbaar op de hoogte van de capriolen bij Ergo.
En als dat goed zou zijn is het bedrog tov de andere Ergoklanten...
Dit is gewoon de Mc Donalds onder de verzekeringen met het bijkomend feit dat de hamburgers bedorven zijn.
Hopelijk ben je niet weer de zoveelste verkoper die hier poogt een beetje reclame te maken. Je bent blijkbaar op de hoogte van de capriolen bij Ergo.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ben helemaal geen ERGO-verkoper. Vriend van mij is hierin 'geraakt' en wou hun pensioensparen komen verkopen. Veel gestoef over 60% vast dat zorgt voor stabiel kapitaal en de andere 40% die potentieel zeer hoog rendement geeft, oa via bank Degroof . Leek me allemaal nogal ondoorzichtig. Had een vijftal jaar geleden ook al eens hun voorlopers van HM over de vloer gehad. Ben toen ook niet bij hun gegaan met pensioensparen wegens dezelfde ondoorzichtigheid van hun product. Naar aanleiding daarvan wel begonnen met pensioensparen bij KBC. Nu wouden ze me overtuigen om dit stop te zetten en bij ERGO te beginnen. Ben hier niet op ingegaan wegens bovenvermelde redenen, maar heb wel eens gans hun arsenaal onder de loep genomen. Een aantal dingen zijn er wel goed, oa medisch DKV (heb ik al via mijn werk), voor brandverzekeringen werken ze samen met P&V (ook niet slecht), rechtsbijstand DAS (ook wel goed, zolang je ze niet wilt inzetten tegen ERGO zelf). Van hun spaarproducten leek dit me echter het enige doorzichtige en potentieel wel goed.
P&V: pokkeduur en zeer moeilijk doen bij schade (vele jaren klant geweest tot ik wist hoe ze in het echt waren, na een schadegeval dus)
DKV: goed als je het zelf niet moet betalen.
DAS: geen ervaring mee (lid van het ERGO-clubje denk ik)
Ik probeer weg te blijven van alles wat naar ERGO ruikt al zit ik tot mijn 65 jaar wel vast aan één van hun bedorven hamburgers waarvan eerder sprake.
DKV: goed als je het zelf niet moet betalen.
DAS: geen ervaring mee (lid van het ERGO-clubje denk ik)
Ik probeer weg te blijven van alles wat naar ERGO ruikt al zit ik tot mijn 65 jaar wel vast aan één van hun bedorven hamburgers waarvan eerder sprake.