Ergo Life Degroof
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Ergo Life Degroof
Als de unitwaarde x het aantal units bijna elk jaar hetzelfde is, wil dat gewoon zeggen dat dat fonds amper groeit. Kan je een mooier bewijs hebben dat dat fonds amper iets opbrengt.
tja ik ken er niet zoveel van, maar mij lijkt het toch maar zever dat je nu dus veel units kan kopen nu het fonds laag staat. Mij lijkt het fonds een beetje zoals een aandeel. Als je het koopt, doe je dit best bij lage stand. En verkopen doe je bij hoge stand. Het klopt dus wel dat je veel fonds kan kopen bij lage stand, en dat het nu dus geen probleem is dat het laag staat, maar wanneer je op pensioen gaat, wil je dat het fonds hoog staat. Maar als dat fonds na 8 jaar nog niet veel gestegen is, dan zou ik er toch niet veel van verwachten dat het bij je pensioen veel gestegen is.
Oh en die 9%, dit is toch wel per jaar hé. Of over de hele periode??
Oh en die 9%, dit is toch wel per jaar hé. Of over de hele periode??
Antwoord op uw laatste vraag is vrij simpel. De site noemt "onafhankelijk advies", maar ze is helemaal niet onafhankelijk. ER zit gewoon een makelaar van ERGO achter. Je moet hier op het forum maar eens zoeken op "onafhankelijk advies". Er zijn hier al een hoop mensen die via die site afspraken gemaakt hebben. Er komt dan zo'n makelaar langs die enkel maar uitleg over ERGO geeft. Zeer onafhankelijk dus.