Ergo t70
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
bjorncaenen
- Newbie

- Contacteer:
Ergo t70
Hallo allemaal,
Ik ben sinds 2005 bezig met pensioensparen bij Ergo.
T70 met een golden futurefonds denk ik.
Ik was toen nog jong en had hier geen verstand van en heb me er eigenlijk ook niet echt met bezig gehouden.
Nu was ik mijn grote papierslomp aan het in orde brengen en ging deze nog even bekijken.
Nu zie ik toch wel bizarre dingen in die polis en papieren, en na even wat te googelen zag ik toch echt wel een hoop negatieve reacties op internet.
Ik heb al gelezen om best over te schakelen naar Argenta of Rabobank,hierdoor zou ik geen kosten aangerekend krijgen.
Is er iemand die mij hier meer info kan over geven?
Ik woon momenteel ook in Nederland als Belg zijnde,ik weet niet of dit iets uitmaakt voor een eventuele overstap.
Graag wil ik nu iets zonder hoge risico's.
Alvast bedankt,
Ik ben sinds 2005 bezig met pensioensparen bij Ergo.
T70 met een golden futurefonds denk ik.
Ik was toen nog jong en had hier geen verstand van en heb me er eigenlijk ook niet echt met bezig gehouden.
Nu was ik mijn grote papierslomp aan het in orde brengen en ging deze nog even bekijken.
Nu zie ik toch wel bizarre dingen in die polis en papieren, en na even wat te googelen zag ik toch echt wel een hoop negatieve reacties op internet.
Ik heb al gelezen om best over te schakelen naar Argenta of Rabobank,hierdoor zou ik geen kosten aangerekend krijgen.
Is er iemand die mij hier meer info kan over geven?
Ik woon momenteel ook in Nederland als Belg zijnde,ik weet niet of dit iets uitmaakt voor een eventuele overstap.
Graag wil ik nu iets zonder hoge risico's.
Alvast bedankt,
Re: Ergo t70
volgens mij kan je niet kosteloos overstappen als je bij ergo zit
ze hebben een combinatie van verzekering en fonds
ze hebben een combinatie van verzekering en fonds
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.