ervaring BPO?
ervaring BPO?
Iemand ervaring met de mastercard van BPO. Vreemd dat de kredietbemiddelaar uit Nederland komt. Of toch niet?
Re: ervaring BPO?
zelfs nog nooit van gehoord!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
geengeld schreef: zelfs nog nooit van gehoord!
BPO = Bank van De Post
Ik heb geen ervaring met hun mastercard. Blijkbaar ligt de kost van de mastercard op 17,50€/jaar en is de limiet van 1250 tot 5000€.
Wil je andere kredietkaarten vergelijken, kijk dan even op volgende linken:
mastercard vergelijken
visa vergelijken
zichtrekeningen vergelijken
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Over BPO valt weinig te zeggen: typische grootbankmentaliteit. De enige mensen waarvan ik weet dat ze er "klant" zijn, zijn mensen die bij de Post werken.
Waarom? De post stort geen lonen bij de concurrentie.
Niettegenstaande dat deze mensen het verrekken er spaargeld te deponeren en hun loon zelf transfereren naar een andere financiële instelling die toch wat meer rente te bieden heeft.
Niettegenstaande dat deze mensen het verrekken er spaargeld te deponeren en hun loon zelf transfereren naar een andere financiële instelling die toch wat meer rente te bieden heeft.
Vroeger waren alle ambtenaren verplicht om een postchequerekening te openen om hun wedde te ontvangen. Deze was toen nog wel gratis en je had er vele diensten gratis bij. Dat is wel wat veranderd sinds het allemaal goedkoper moest worden door privatisering 
vaganzza[at]spaargids[punt]be