ervaring BPO?
ervaring BPO?
Iemand ervaring met de mastercard van BPO. Vreemd dat de kredietbemiddelaar uit Nederland komt. Of toch niet?
Re: ervaring BPO?
zelfs nog nooit van gehoord!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
geengeld schreef: zelfs nog nooit van gehoord!
BPO = Bank van De Post
Ik heb geen ervaring met hun mastercard. Blijkbaar ligt de kost van de mastercard op 17,50€/jaar en is de limiet van 1250 tot 5000€.
Wil je andere kredietkaarten vergelijken, kijk dan even op volgende linken:
mastercard vergelijken
visa vergelijken
zichtrekeningen vergelijken
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Over BPO valt weinig te zeggen: typische grootbankmentaliteit. De enige mensen waarvan ik weet dat ze er "klant" zijn, zijn mensen die bij de Post werken.
Waarom? De post stort geen lonen bij de concurrentie.
Niettegenstaande dat deze mensen het verrekken er spaargeld te deponeren en hun loon zelf transfereren naar een andere financiële instelling die toch wat meer rente te bieden heeft.
Niettegenstaande dat deze mensen het verrekken er spaargeld te deponeren en hun loon zelf transfereren naar een andere financiële instelling die toch wat meer rente te bieden heeft.
Vroeger waren alle ambtenaren verplicht om een postchequerekening te openen om hun wedde te ontvangen. Deze was toen nog wel gratis en je had er vele diensten gratis bij. Dat is wel wat veranderd sinds het allemaal goedkoper moest worden door privatisering 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Is dat wel wettelijk, zou zeggen van niet !?relativity schreef: Over BPO valt weinig te zeggen: typische grootbankmentaliteit. De enige mensen waarvan ik weet dat ze er "klant" zijn, zijn mensen die bij de Post werken.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Die vraag heb ik mij ook al gesteld, maar als jan met de pet kunde tegen zo'n bedrijf toch niks beginnen.cp1234 schreef:Is dat wel wettelijk, zou zeggen van niet !?relativity schreef: Over BPO valt weinig te zeggen: typische grootbankmentaliteit. De enige mensen waarvan ik weet dat ze er "klant" zijn, zijn mensen die bij de Post werken.
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Is volgens mij perfect wettelijk, zal wel ergens in de annexen van je arbeidsovereenkomst staan zeker als je daar tekent.cp1234 schreef:Is dat wel wettelijk, zou zeggen van niet !?relativity schreef: Over BPO valt weinig te zeggen: typische grootbankmentaliteit. De enige mensen waarvan ik weet dat ze er "klant" zijn, zijn mensen die bij de Post werken.
Ik zie er ook niet zo'n probleem in: als je tekent bij Nokia en je krijgt een GSM van het werk gaat het hoogstwaarschijnlijk ook een Nokia zijn.. Maar je hebt natuurlijk wel de vrijheid om hem onmiddellijk in een kast te leggen en je simkaart te versteken naar een iPhone..
Enjoy the party, but dance near the door
Is wel een verschil dat je werkgever je een gsm geeft en je de keuze afneemt van waar je loon gestort wordt!
Je kan bv. geen voordeeltarief meer krijgen bij een bank die als extra voorwaarde loondomicilïering eist.
Je kan bv. geen voordeeltarief meer krijgen bij een bank die als extra voorwaarde loondomicilïering eist.
Geld verdienen doe je door te werken.
-
Bielgeets
Mag Ik hierbij melden dat het reeds sinds een vijftal jaar niet meer verplicht is voor het personeel van de post om zijn loon op een postrekening telaten storten.
zie ook: http://www.senate.be/www/?MIval=/public ... 64&LANG=nl
zie ook: http://www.senate.be/www/?MIval=/public ... 64&LANG=nl
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Ah, blijkbaar is het intussen aangepast. Bedankt voor de info, weer iets bijgeleerd.