Ervaring EDPnet mobile
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Ervaring EDPnet mobile
Ik ben sinds vorige maand ook bij edpnet mobile
negatief
- verbruik niet met een app van hun na te kijken ( ik gebruik een externe androidapp om mijn data en belminuten bij te houden , en ik sms zo weinig mogelijk )
je kan volgens hun je verbruik bekijken op hun site onder my mobile - ergens , super ongebruiksvriendelijk , niet direct gevonden
- je betaald je rekening op voorhand , ik kwam van orange en ik kon op een paar dagen van elkaar een rekening betalen
positief
+ prijs kwaliteit heel goed , heb nu 5gb + 250min/sms voor 16 euro
+ verbinding geen problemen gehad
negatief
- verbruik niet met een app van hun na te kijken ( ik gebruik een externe androidapp om mijn data en belminuten bij te houden , en ik sms zo weinig mogelijk )
je kan volgens hun je verbruik bekijken op hun site onder my mobile - ergens , super ongebruiksvriendelijk , niet direct gevonden
- je betaald je rekening op voorhand , ik kwam van orange en ik kon op een paar dagen van elkaar een rekening betalen
positief
+ prijs kwaliteit heel goed , heb nu 5gb + 250min/sms voor 16 euro
+ verbinding geen problemen gehad
Had je dit uiteindelijk kunnen vinden? Bij mij werkt dit gedeelte niet of ik krijg gewoon niets te zien bij "gemiddeld verbruik"...Bonbon3993 schreef: ↑14 november 2019, 18:18 je kan volgens hun je verbruik bekijken op hun site onder my mobile - ergens , super ongebruiksvriendelijk , niet direct gevonden
Ik overweeg nog steeds om van BASE naar Jim Mobile over te stappen, omdat BASE wederom de boel goed had verkloot (en dat met een prepaid-kaart... je moet het maar kunnen). Als ik van Halewijn lees, dat het nog steeds niet in orde is met Jim, dan zal ik maar weer even wachten. Regen, drup...
-
- Newbie
- Contacteer:
nee eigenlijk niet gevondenneo schreef: ↑21 november 2019, 21:19Had je dit uiteindelijk kunnen vinden? Bij mij werkt dit gedeelte niet of ik krijg gewoon niets te zien bij "gemiddeld verbruik"...Bonbon3993 schreef: ↑14 november 2019, 18:18 je kan volgens hun je verbruik bekijken op hun site onder my mobile - ergens , super ongebruiksvriendelijk , niet direct gevonden
eerlijk gezegd vind ik de situatie vrij marginaal , ik stap waarschijnlijk terug over naar orange koala ( met kortingcode van mijn werkgever 17,5 ipv 20 euro )
ben ook toe aan een andere smartphone , ik kijk nog even of er 1 van de weken een aanbod is van smartphone + abo ...
-
- Newbie
- Contacteer:
je moet ergens klikken op edit icoon met moersleutel ...
Update
1. Bij de overname nummer naar een andere operator wordt het abonnement automatisch stopgezet (in mijn geval op het einde van de huidige maand).
2. Bij EDPnet betaalt men elke maand de factuur voor de volgende maand. Bij opzeg had ik zelf gevraagd om het bedrag voor die maand terug te storten. Ik kreeg dan een negatieve afrekening. Het is mij onduidelijk of ze dit anders later zelf zouden doen.
3. Men kan geen oproepen doen naar buitenlandse telefoonnummers. Een activering van die optie kan via email (misschien kan dit ook telefonisch).
4. Nog steeds geen mogelijkheid om het verbruik te raadplegen (het verantwoordelijk deel van de website werkt in mijn geval niet).
5. De internetkosten in roaming worden op een verdachte manier berekend (anders dan volgens hun reglement). Ik wacht nog steeds op een verklaring van de toegepaste berekeningswijze.
1. Bij de overname nummer naar een andere operator wordt het abonnement automatisch stopgezet (in mijn geval op het einde van de huidige maand).
2. Bij EDPnet betaalt men elke maand de factuur voor de volgende maand. Bij opzeg had ik zelf gevraagd om het bedrag voor die maand terug te storten. Ik kreeg dan een negatieve afrekening. Het is mij onduidelijk of ze dit anders later zelf zouden doen.
3. Men kan geen oproepen doen naar buitenlandse telefoonnummers. Een activering van die optie kan via email (misschien kan dit ook telefonisch).
4. Nog steeds geen mogelijkheid om het verbruik te raadplegen (het verantwoordelijk deel van de website werkt in mijn geval niet).
5. De internetkosten in roaming worden op een verdachte manier berekend (anders dan volgens hun reglement). Ik wacht nog steeds op een verklaring van de toegepaste berekeningswijze.
Indien men via domiciliëring betaalt wordt het verschuldigd bedrag automatisch verlaagd met hetgeen van de negatieve afrekening.
Nog steeds onduidelijk wat de exacte berekeningswijze is. Gezien het slechts over een kleine som ging, ga ik geen herinneringen meer sturen. Ik vindt het alleszins niet leuk.
De berekeningswijze was fout, aldus de EDPnet. Mijn mobielabonnement van die maand werd terugbetaald als compensatie. Of ze tegenwoordig de internetkosten in roaming juist zijn begonnen factureren heb ik geen idee.