Ervaring energiemeters
Ervaring energiemeters
Ik wil uit nieuwsgierigheid eens een energiemeter aanschaffen om te bekijken hoeveel bepaalde apparaten nu werkelijk verbruiken.
Nu zag ik momenteel in reclame folders:
1/ Gamma: 13,35€ voor een Profile energymeter
2/ Lidl: 11,99€ voor een Silvercrest energymeter
Heeft er iemand ervaring met deze? Want ik had ook ergens gelezen dat er sommigen zijn die problemen hebben (verkeerde metingen) als het om een laag verbuik gaat bij de meting.
Nu zag ik momenteel in reclame folders:
1/ Gamma: 13,35€ voor een Profile energymeter
2/ Lidl: 11,99€ voor een Silvercrest energymeter
Heeft er iemand ervaring met deze? Want ik had ook ergens gelezen dat er sommigen zijn die problemen hebben (verkeerde metingen) als het om een laag verbuik gaat bij de meting.
Re: Ervaring energiemeters
Geen ervaring met zo'n meters, maar ik weet wel dat er vanaf vandaag ook 1 in de Aldi voor 9,99€.
http://aldi-bn.aldi.be/aldi_vanaf_zater ... 368_5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Precies of ik aandelen van Aldi heb de laatste dagen, maar het is gewoon puur toeval dat er zo'n aanbieding vanaf vandaag is.
http://aldi-bn.aldi.be/aldi_vanaf_zater ... 368_5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Precies of ik aandelen van Aldi heb de laatste dagen, maar het is gewoon puur toeval dat er zo'n aanbieding vanaf vandaag is.

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Inderdaad,tot 5 watt is mijn energiemeter onjuist.D.w.z geen aanduiding.Indien je toch zulke kleine verbruiken wil controleren, los je dit op door een extra belasting parallel te zetten ,bijvoorbeeld een lamp van 20watt.Je mag ook steeds op een onnauwkeurigheid rekenen van 5 a10 %.
Mijn toestel is een chacon,en heb hem vergeleken met een ander professioneel toestel.
Als je een toestel koopt bij ALdi,Lidl,controleer het met zoveel mogelijke verbruikers, lampen bijv.40watt ,60watt,75watt.En maak een besluit.
Mijn toestel is een chacon,en heb hem vergeleken met een ander professioneel toestel.
Als je een toestel koopt bij ALdi,Lidl,controleer het met zoveel mogelijke verbruikers, lampen bijv.40watt ,60watt,75watt.En maak een besluit.
Zie resultaten Test-Aankoop, zoals reeds aangegeven onnauwkeurig bij laag verbruik.
Gewoon, neem op zeer regelmatige basis de gewone tellers op, kosteloos en kan ontzettend veel oplossen ivm het verbruik