ervaring met bevaks?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: ervaring met bevaks?
Das waar, maar de correctie is al 2 jaar aan het komen, maar is nog niet in zicht.
Re: ervaring met bevaks?
Akkoord maar zeg niet dat je niet bent gewaarschuwd. Om je eerste aandelen nu te kopen lijk je mij te laat.Ik ga ervan uit dat je aankoopt voor de lange termijn.Als je nu koopt en de beurs crasht binnen 2 jaar ga je jaren verlies hebben.Dan wacht je beter nog een paar jaar en koop je in die crash.Dan ga je op lange termijn veel meer winst maken. Bij gvv's komt er dan nog eens bij dat ze gevoelig zijn voor rente verhoging.
Wanneer de crash komt weet niemand maar dat ze dichterbij komt is een feit. De vorige is ondertussen al 10 jaar geleden.
Je kunt natuurlijk al eens beperkt aankopen om ervaring op te doen.Maar grote aankopen voor de lange termijn zou ik niet meer doen omdat het je eerste aandelen zijn.
Wanneer de crash komt weet niemand maar dat ze dichterbij komt is een feit. De vorige is ondertussen al 10 jaar geleden.
Je kunt natuurlijk al eens beperkt aankopen om ervaring op te doen.Maar grote aankopen voor de lange termijn zou ik niet meer doen omdat het je eerste aandelen zijn.