Ervaring met binaire opties
TIP
Re: Ervaring met binaire opties
Vaak ligt de topicstarter zijn besluit al vast en vraagt hij enkel naar ervaringen om zich te verzekeren dat hij de juiste keuze gemaakt heeft.Inversor schreef:Ik vind het altijd zo komiek: men opent een draad waarin men info en ervaringen vraagt en is deze negatief, doet men toch zijn goesting.
Mijn excuses Yaris. Is alleen dat die foto van Yasmine steeds aan haar zelfmoord moet denken. Dat bedoelde ik.Yaris schreef:Niets luguber aan. Dat is een eerbetoon.
Naar welke sites was je aan het kijken voor die binary opties als ik mag vragen?erikdev schreef:Daarom lijkt het me interessant. Met normale opties heb je dan vaak dat de volatiliteit er uit loopt maar hier hoef je alleen maar de richting in te schatten. Zeker bij slecht nieuws, houdt een daling altijd wel meer dan een paar minuten aan. En om dat je met een paar minuten al kunt inzetten, is dat toch geen gek idee.omega6 schreef: Wat ik ervan weet is dat het een soort daytrading is waarbij je moet inschatten hoe de koerscurve verder zal evolueren binnen een bepaalde tijdspanne. Weet niet of dit steeds puur gokken is. Naar het einde van de dag of bij bepaalde big events kan je vaak redelijk inschatten of de beurs verder zal stijgen of dalen.
Maar, het vinden van iemand met een positief verhaal, is een grote zoektocht. Ik verdiep me er later nog eens in.
Ik zou het eens proberen te simuleren als ik van jou was. Op olie of goud spelen met turbos lijkt ook makkelijk, maar een beetje geëxperimenteer (gelukkig niet met echt geld) heeft mij geleerd dat het echt niks voor mij is.erikdev schreef: Daarom lijkt het me interessant. Met normale opties heb je dan vaak dat de volatiliteit er uit loopt maar hier hoef je alleen maar de richting in te schatten. Zeker bij slecht nieuws, houdt een daling altijd wel meer dan een paar minuten aan. En om dat je met een paar minuten al kunt inzetten, is dat toch geen gek idee.
Elk nieuwsbericht kan de stemming op een paar minuten veranderen.
lijkt me de juiste houding, als het met fictieve knikkers niet lukt, kans klein dat het met echte knikkers lukt.iBeans schreef: Ik zou het eens proberen te simuleren als ik van jou was. Op olie of goud spelen met turbos lijkt ook makkelijk, maar een beetje geëxperimenteer (gelukkig niet met echt geld) heeft mij geleerd dat het echt niks voor mij is.
Met dit soort dingen is wat jij wint het verlies voor iemand anders.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben nu begonnen met het boek 'how to trade your way to financial freedom' van K. Tharp op aanraden van iemand en dit is 1 van de eerste dingen die in het boek aangehaald wordt. Namelijk hoe beleggers bewust of onbewust informatie selectief filteren. Je hoort wat je wilt horen, wat je niet wil horen klik je weg.Yaris schreef:Vaak ligt de topicstarter zijn besluit al vast en vraagt hij enkel naar ervaringen om zich te verzekeren dat hij de juiste keuze gemaakt heeft.Inversor schreef:Ik vind het altijd zo komiek: men opent een draad waarin men info en ervaringen vraagt en is deze negatief, doet men toch zijn goesting.
Yaris schreef:Inversor schreef:Ik vind het altijd zo komiek: men opent een draad waarin men info en ervaringen vraagt en is deze negatief, doet men toch zijn goesting.
It's a free world.
Als héél spaargids zegt dat ik mixterfondsen bij Medirect moet kopen zal ik dat niet doen.
als je het product door en door begrijpt waarom niet, ieder diertje zijn pleziertje
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Goud en olie zijn nu echt dingen die zelfs in de loop van de dag constanst van richting veranderen. Geen dingen om op te daytraden zonder grondige kennis van dat soort specifieke producten. Ik denk dat je beter op individuele aandelen of indices zoiets doet waarvan de richting op korte termijn in bepaalde gevallen redelijk in te schatten is.zeezout schreef:lijkt me de juiste houding, als het met fictieve knikkers niet lukt, kans klein dat het met echte knikkers lukt.iBeans schreef: Ik zou het eens proberen te simuleren als ik van jou was. Op olie of goud spelen met turbos lijkt ook makkelijk, maar een beetje geëxperimenteer (gelukkig niet met echt geld) heeft mij geleerd dat het echt niks voor mij is.
Met dit soort dingen is wat jij wint het verlies voor iemand anders.
als je er van overtuigt bent dat je voldoende keren de richting (op korte termijn) kan inschatten moet je het zeker doen en ons je ervaringen meedelen.
Zelf kan ik dat niet en blijf ik er dus van af.
Zelf kan ik dat niet en blijf ik er dus van af.
-
- Newbie
Zijn sommigen echt zo naïef te denken dat diegenen die een goudmijn(tje) ontdekt hebben de ligging ervan wereldkond zullen maken?
Al die goeroes (echte of vermeende) zoals ene WB komen toch ook maar met hun succesverhaal voor de proppen nadat ze zelf al ontelbare malen BINNEN zijn of nadat het goudmijntje in kwestie uitgeput is.
Al die goeroes (echte of vermeende) zoals ene WB komen toch ook maar met hun succesverhaal voor de proppen nadat ze zelf al ontelbare malen BINNEN zijn of nadat het goudmijntje in kwestie uitgeput is.
Gewoon doen, meer nog, manipuleer de koers door zelf aandelen ver onder de actuele koers te verkopen en zet exact op dat moment zwaar in op een koers daling. Als je daar echt in gelooft en goed in bent, word je stinkend rijkomega6 schreef: Goud en olie zijn nu echt dingen die zelfs in de loop van de dag constanst van richting veranderen. Geen dingen om op te daytraden zonder grondige kennis van dat soort specifieke producten. Ik denk dat je beter op individuele aandelen of indices zoiets doet waarvan de richting op korte termijn in bepaalde gevallen redelijk in te schatten is.

Laatst gewijzigd door vortex op 16 april 2016, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Grappig dat je denkt dan mijn keuze vastligt.... maar dan heb je misschien mijn vraag niet goed gelezen. Ik zie voornamelijk negatieve reacties op internet en wil weten of er ook positieve zijn. Binaire opties lijken me interessant, maar ken dus op een enkele blog na geen mensen die positief zijn.Yaris schreef: Vaak ligt de topicstarter zijn besluit al vast en vraagt hij enkel naar ervaringen om zich te verzekeren dat hij de juiste keuze gemaakt heeft.
Mocht ik proberen, dan zal ik mijn resultaten hier natuurlijk plaatsen.
Ik sprak in het algemeen, niet specifiek over jou.
Hou er rekening mee dat je in 60 % van de gevallen gelijk moet hebben om winst te maken. Hou er ook rekening mee dat zelfs als je dat lukt, je nog geen garantie hebt dat het je de volgende 6 van de 10 keren juist gaat hebben, je hebt een grote reserve nodig om de statistiek voor jou te laten werken.
Van de succesvolle day traders heb ik gehoord dat ze hun verliezende posities snel afsluiten en hun winnende langer openhouden, die luxe heb je niet met opties die in de tijd beperkt zijn.
Het principe van binary options lijkt mij trouwens ideaal om aan algo trading te doen, maar ook hier vind ik niet direct een succesverhaal over terug (wel veel reclame
)
Maar als je het probeert wil ik je ervaring wel horen.
Van de succesvolle day traders heb ik gehoord dat ze hun verliezende posities snel afsluiten en hun winnende langer openhouden, die luxe heb je niet met opties die in de tijd beperkt zijn.
Het principe van binary options lijkt mij trouwens ideaal om aan algo trading te doen, maar ook hier vind ik niet direct een succesverhaal over terug (wel veel reclame

Maar als je het probeert wil ik je ervaring wel horen.