Ervaring met CKV ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Ervaring met CKV ?
Heeft er iemand ervaring met CKV?
Hun werkwijze is artisanaal te noemen maar de geboden rente is toch interessant als je je geld 12 maanden laat staan.
Hun werkwijze is artisanaal te noemen maar de geboden rente is toch interessant als je je geld 12 maanden laat staan.
Laatst gewijzigd door ted op 17 april 2009, 06:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ervaring met CKV ?
Bij gebrek aan beter heb ik maar eens geinformeerd naar deze bank, zij lijken vandaag de dag toch boven de rest uit te steken qua rendement op een 'normale' spaarrekening. Plus hun rente is stabiel, het is niet gezegd dat deze op het huidige niveau zal blijven (ze komen van 1.5% rendement sept-dec 2008) maar sinds hun klim naar 2% + 1.5% zijn ze nog niet terug gezakt, dat spreekt mij wel aan. Voor een deel van mijn spaargeld waar ik toch niet direct bij moet kunnen is de 'omslachtige' procedure in mijn ogen geen onoverkomelijk probleem. Ik heb dus een inschrijvingsformulier aangevraagd, I'll let you know how it turns out. 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gisteren stak er al een enveloppe in de bus, not bad.
Inhoud: een inschrijvingsformulier, prospectus van de producten, productoverzicht voor de spaarrekening en een overschijvingsformulier. Vandaag inschrijvingsformulier samen met copy eID & adresbewijs retour gestuurd, gaat vlotjes tot nu toe.

A propos, vrijdag 24jul om 10u 's ochtends nog een mailtje ontvangen met de melding dat mijn rekening geopend is. Gaat natuurlijk wel 'n pak sneller als je niet moet wachten op digipassen en login codes.
enig opm (nadeel) is dat de intrest bij afsluiten van de rekening pas op het einde van het kalenderjaar wordt gestort
En voor de rest, alles vlot verlopen met je storting(en), rekeninguittreksels, ...phase schreef: A propos, vrijdag 24jul om 10u 's ochtends nog een mailtje ontvangen met de melding dat mijn rekening geopend is. Gaat natuurlijk wel 'n pak sneller als je niet moet wachten op digipassen en login codes.
Heb eerlijk gezegd ook wel interesse in deze bank.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
ik heb er ondertussen ook een rekening geopend. was heel snel in orde allemaal. (zelfde termijnen als phase)
heb vorige week donderdag een storting gedaan, dus normaalgezien moet ik ten laatste volgende week donderdag een afschrift daarvan krijgen.
ik zal het laten weten!
heb vorige week donderdag een storting gedaan, dus normaalgezien moet ik ten laatste volgende week donderdag een afschrift daarvan krijgen.
ik zal het laten weten!
zeker doenlotty schreef: ik heb er ondertussen ook een rekening geopend. was heel snel in orde allemaal. (zelfde termijnen als phase)
ik zal het laten weten!
Geld verdienen doe je door te werken.
hoe zit het bij deze bank met een zichtrekening? moet je bij hun één openen. en vooral : is dat gratis?
of kun je naar een vreemde zichtrek. geld overmaken -
als ik daarstraks thuiskwam lag de envelope met het afschrift al klaar!cp1234 schreef:zeker doenlotty schreef: ik heb er ondertussen ook een rekening geopend. was heel snel in orde allemaal. (zelfde termijnen als phase)
ik zal het laten weten!
alles verloopt tot nu toe dus zeer vlotjes.
@Lev:
je kan denk ik zelfs geen zichtrekening openen bij hen, ze hebben alleen spaarproducten geloof ik. Het is een beetje een raar systeem: je moet overschrijven op een fortis of ing-rekeningnummer, met je eigen rekeningnummer bij CKV in de mededeling. das een beetje vreemd, maar ik veronderstel dat dat er ook voor zorgt dat ze minder kosten hebben.
Yup, alles gaat vlotjes tot dusver. Op 4 augustus heb ik geld van DHB overgezet naar CKV, de 5e was het aangekomen en geboekt met valutadatum 06AUG, maandag uittreksel al in de bus.cp1234 schreef: En voor de rest, alles vlot verlopen met je storting(en), rekeninguittreksels, ...
Heb eerlijk gezegd ook wel interesse in deze bank.

Je hebt geen zichtrekening nodig, je krijgt een intern spaarrekeningnummer dat je dient te gebruiken als commentaar als je een storting overmaakt naar hun algemeen rekeningnummer. Wanneer je geld wil opvragen dien je hun hiervoor te contacteren en dan schrijven ze het voor je over, want Internetbankieren zit momenteel nog niet in het aanbod. Er zijn geen kosten aan verbonden zo ver ik weet.lev schreef: hoe zit het bij deze bank met een zichtrekening? moet je bij hun één openen. en vooral : is dat gratis?
ja, geen kosten, inderdaad. ik heb met hun gebeld.
en geen zichtrekening bij hun en inderdaad hun faxen of schrijven voor een overschrijving van je spaarboekje naar een zichtrekening (in mijn geval DB)
en geen zichtrekening bij hun en inderdaad hun faxen of schrijven voor een overschrijving van je spaarboekje naar een zichtrekening (in mijn geval DB)
ben ook wel geintresseerd in een spaarrekening bij CKV maar heb nog een vraagje.
stel ik open nu een spaarrekening en doe een eerste storting laat ons zeggen op 26 augustus 2009
op hun site lees ik "tussentijdse afsluitingen van spaarrekeningen zijn onmogelijk".
wanneer kan ik dan eventueel mijn spaarrekening wel afsluiten?
is dat na een jaar?(26 augustus 2010).
ik begrijp dat de rentevergoeding pas op 31 december 2010 gebeurt
maar als de spaarrekening afgesloten is op welk rekeningnr staat dan deze rentevergoeding?
grtjs
stel ik open nu een spaarrekening en doe een eerste storting laat ons zeggen op 26 augustus 2009
op hun site lees ik "tussentijdse afsluitingen van spaarrekeningen zijn onmogelijk".
wanneer kan ik dan eventueel mijn spaarrekening wel afsluiten?
is dat na een jaar?(26 augustus 2010).
ik begrijp dat de rentevergoeding pas op 31 december 2010 gebeurt
maar als de spaarrekening afgesloten is op welk rekeningnr staat dan deze rentevergoeding?
grtjs
dat vraag je best aan CKV zelf geloof ik!