Ervaring met Dexia?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
Guest
Ervaring met Dexia?
Hallo,
Ik overweeg om mijn huidige bankrelatie op te zeggen en over te stappen naar Dexia. Zij geven mij een professionele en dynamische indruk.
Heeft iemand ervaring met Dexia in de totale relatie (kredieten-beleggingen-verzekeringen) klant-bank?
Kan je me Dexia aanraden of eerder niet?
Graag je open mening, waarvoor dank.
Ik overweeg om mijn huidige bankrelatie op te zeggen en over te stappen naar Dexia. Zij geven mij een professionele en dynamische indruk.
Heeft iemand ervaring met Dexia in de totale relatie (kredieten-beleggingen-verzekeringen) klant-bank?
Kan je me Dexia aanraden of eerder niet?
Graag je open mening, waarvoor dank.
Re: Ervaring met Dexia?
Al 30 jaar klant. Geen probleem. Zichtrekening w wel duur maar krijg goede service in de plaats. Kantoor is in de buurt. Steeds goede en professionele ontvangst. Schakel ( voorlopig) niet over. Voila.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik ben al jaren klant en ben tevreden over zichtrekening, ook al is die duur,
het is zonde dat ze zoals elke grootbank veel kosten aanrekenen voor fondsen, pensioensparen en bankkaarten maar al bij al ben ik er tevreden van,
ben er terechtgekomen toen ze dertien jaar geleden de goedkoopste waren voor mijn hypotheek
Is dus goed als zichtrekeningenbank, voor de rest duur, maar wel goede service als je geluk hebt met je filiaal, ik ben al 3 keer veranderd en nu is het ok.
Ik ben nog bij 6 andere banken klant en dexia is niet de slechtste
het is zonde dat ze zoals elke grootbank veel kosten aanrekenen voor fondsen, pensioensparen en bankkaarten maar al bij al ben ik er tevreden van,
ben er terechtgekomen toen ze dertien jaar geleden de goedkoopste waren voor mijn hypotheek
Is dus goed als zichtrekeningenbank, voor de rest duur, maar wel goede service als je geluk hebt met je filiaal, ik ben al 3 keer veranderd en nu is het ok.
Ik ben nog bij 6 andere banken klant en dexia is niet de slechtste
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Dexia heeft een zéér uitgebreide online-banking en verrichtingen worden er bliksemsnel verwerkt waardoor uw rekeningen zelfs in het weekend constant up-to-date zijn.
Uit eigen ervaring weet ik wel dat je, zodra je de "advies ruimte" binnenstapt, je beter letterlijk op uw geld kan gaan zitten...
Uit eigen ervaring weet ik wel dat je, zodra je de "advies ruimte" binnenstapt, je beter letterlijk op uw geld kan gaan zitten...
Zelf ben ik zeer tevreden van Dexia. Voor mij de meest complete bank en heb ondertussen toch al ervaringen met alle grootbanken gehad. Zeer veel kantoren, automaten om cash in te droppen en af te halen, zeer snelle verrichtingen, rekeningen steeds up to date, grote keuze in beleggingen, goede opvolging van de portefeuille, internet spaarrekening,...enzo. Alleen is Dexia niet gratis en daarom lees je natuurlijk ook veel kritiek. Ikzelf heb geen probleem om jaarlijks 28 euro te betalen, voor een naar mijn mening, uitstekende service, iemand anders misschien wel. Het is aan u om de afweging te maken.