ervaringen anonieme woonlening offertes
TIP
ervaringen anonieme woonlening offertes
Jullie kunnen sinds enkele maanden woonlening offertes downloaden (weliswaar geanonimiseerd) die mensen onderhandeld hebben
wat zijn jullie ervaringen hiermee bij de banken?
gebruiken jullie dit bij de onderhandelingen?
boeken jullie hier resultaat mee?
wat zijn jullie ervaringen hiermee bij de banken?
gebruiken jullie dit bij de onderhandelingen?
boeken jullie hier resultaat mee?
Re: ervaringen anonieme woonlening offertes
Wendyke is alvast niet enthousiast:
wendyke schreef:hoi
ik zag bij de woonleningvergelijker een zeer interessant getekend voorstel van een persoon
toen ik een bericht wou verzenden naar deze persoon voor een kopie van het voorstel kwam er op het schermpje : u kunt alleen reageren indien u zelf een voorstel van een woonkrediet invoert![]()
hoe komt dit???
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De webmaster vroeg wat de ervaringen zijn bij de banken, niet op de site hier. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Alweer een blunder van Yaris.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Niet fixeren op de zaken die je fout doet maar fixeren op de goeie dingen.
Op die manier is de webmaster van het probleem op de hoogte. Ikzelf heb er geen problemen mee.
Op die manier is de webmaster van het probleem op de hoogte. Ikzelf heb er geen problemen mee.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
ik bedoel eigenlijk de pdf'en met de offertes die we hier staan hebben... hebben jullie dit al opgemerkt dat we zelf offerte documenten delen met jullie?
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
neen, dat is mij nog niet opgevallen. Hypothecaire kredieten vergeleken vind ik persoonlijk ook moeilijk. Elke situatie is anders : eigen inbreng, inkomen, aantal personen, ligging van het pand, betaalde prijs voor het pand,....
Bovendien vind ik de informatie hier redelijk misleidend. De verkregen percentages zijn zo laag, dat het bij sommigen misschien valse verwachtingen schept. Het laat enkel de goedkopere tarieven zijn terwijl er genoeg mensen zijn die nu lenen tegen 4% of hoger op 20j vast.
Maar ik begrijp dat wel, je gaat enkel "opscheppen' met lage rentevoeten natuurlijk.
Bovendien vind ik de informatie hier redelijk misleidend. De verkregen percentages zijn zo laag, dat het bij sommigen misschien valse verwachtingen schept. Het laat enkel de goedkopere tarieven zijn terwijl er genoeg mensen zijn die nu lenen tegen 4% of hoger op 20j vast.
Maar ik begrijp dat wel, je gaat enkel "opscheppen' met lage rentevoeten natuurlijk.