Ervaringen beleggen
TIP
Ervaringen beleggen
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met een Trading Bot zoals 3commas (voor BTC en Altcoins) maar dan voor beleggen.
Ik ben tevreden over 3commas, spreek uit eigen ervaring, met de laatste maanden toch een zeer moeilijke markt.
Dank op voorhand voor de reacties!
Ik ben tevreden over 3commas, spreek uit eigen ervaring, met de laatste maanden toch een zeer moeilijke markt.
Re: Ervaringen beleggen
Welk pakket gebruik je van 3commas? Meest uitgebreide pakket is wel duur met toch beperkte bot trading mogelijkheden.pollerita schreef: ↑25 december 2019, 14:27 Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met een Trading Bot zoals 3commas (voor BTC en Altcoins) maar dan voor beleggen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad het meest uitgebreide pakket, maar op black friday was er wel een serieuze korting. Kwam op een 55 dollar per maand, wel voor een half jaar of jaar te nemen.
En ondanks de niet al te goed markt heb ik dit altijd terug en toch plus een redelijke winst. Natuurlijk moet je de bot zelf instellen en met een half uurtje per dag kom je al zeer ver. Maar dat moet je zelf een beetje uitdokteren en de markt volgen. Ik bekijk een winst altijd per maand en het liefst op een jaar.
Maar is er iets dergelijks en betrouwbaar voor beleggen? Aandelen Fondsen ......
En ondanks de niet al te goed markt heb ik dit altijd terug en toch plus een redelijke winst. Natuurlijk moet je de bot zelf instellen en met een half uurtje per dag kom je al zeer ver. Maar dat moet je zelf een beetje uitdokteren en de markt volgen. Ik bekijk een winst altijd per maand en het liefst op een jaar.
Maar is er iets dergelijks en betrouwbaar voor beleggen? Aandelen Fondsen ......
Niemand ?