Ervaringen gevraagd met de maatschappij "integrale"
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Ervaringen gevraagd met de maatschappij "integrale"
Ik ben van plan in te tekenen op hun produkt 786 fiscaal, dit door
de pos review van Testaankoop.
Ik heb al hier het een en het ander gelezen, maar toch :
Voor ik dit doe steek ik hier eens mijn licht op.
Is deze maatschappij kredietwaardig? Het gaat tenslotte
om een serieus bedrag. Zijn er al mensen die de 786
afgekocht hebben, en hoe is dat verlopen ?
Dank voor elke reactie!
de pos review van Testaankoop.
Ik heb al hier het een en het ander gelezen, maar toch :
Voor ik dit doe steek ik hier eens mijn licht op.
Is deze maatschappij kredietwaardig? Het gaat tenslotte
om een serieus bedrag. Zijn er al mensen die de 786
afgekocht hebben, en hoe is dat verlopen ?
Dank voor elke reactie!
Laatst gewijzigd door lucdec op 15 januari 2010, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ervaringen gevraagd met de maatschappij "integrale"
Ik denk dat weinig mensen op dit forum klant zijn bij Integrale, wat ik wel een beetje vreemd vind aangezien ze toch heel goeie voorwaarden bieden.
Zoals je wel al kunnen lezen hebt door de zoekfunctie te gebruiken ben ik wel een voorstander van hun 786 product en heb ik wel vertrouwen in deze maatschappij aangezien pensioensparen en andere levensverzekeringen hun kernactiviteit zijn, en omdat hun producten ook zeer transparant zijn. Een afkoop heb ik nog niet gedaan, aangezien ik bij hen het fiscaal aftrekbaar langetermijnsparen heb ('786 fiscaal').
Als het om een zeer groot bedrag gaat zou ik toch sowieso spreiden, of je nu vertrouwen hebt in Integrale of niet. Generali en Federale verzekeringen hebben ook goeie producten vind ik.
Zoals je wel al kunnen lezen hebt door de zoekfunctie te gebruiken ben ik wel een voorstander van hun 786 product en heb ik wel vertrouwen in deze maatschappij aangezien pensioensparen en andere levensverzekeringen hun kernactiviteit zijn, en omdat hun producten ook zeer transparant zijn. Een afkoop heb ik nog niet gedaan, aangezien ik bij hen het fiscaal aftrekbaar langetermijnsparen heb ('786 fiscaal').
Als het om een zeer groot bedrag gaat zou ik toch sowieso spreiden, of je nu vertrouwen hebt in Integrale of niet. Generali en Federale verzekeringen hebben ook goeie producten vind ik.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Ervaringen gevraagd met de maatschappij "integrale"
Heb geen ervaring met deze maatschappij, maar het advies van Lotty kan ik alleen maar steunen. Leg niet al je eieren in één mand.lotty schreef: Ik denk dat weinig mensen op dit forum klant zijn bij Integrale, wat ik wel een beetje vreemd vind aangezien ze toch heel goeie voorwaarden bieden.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Re: Ervaringen gevraagd met de maatschappij
Ik heb ook intresse in één van deze producten.
Wat is het verschil tussen de 786 en 786 fiscaal?Is deze laatse pensioensparen?
Waar kan ik het best intekenen?Op hun eigen site of beter bij een makelaar waar je eventueel nog iets kunt afdingen aan instapkosten?Deze zijn al bij de laagste(1%) en een taks van 1,1%,waardoor dit product er toch bovenuit steekt bij de TAK21 verzekeringen.
Waar kan ik het best intekenen?Op hun eigen site of beter bij een makelaar waar je eventueel nog iets kunt afdingen aan instapkosten?Deze zijn al bij de laagste(1%) en een taks van 1,1%,waardoor dit product er toch bovenuit steekt bij de TAK21 verzekeringen.
786 Is een levensverzekering, 786 Fiscaal is een levensverzekering die je fiscaal kan inbrengen, het fiscale langetermijnsparen, dus nog iets anders dan pensioensparen dat is een aparte post.Davy V schreef:Ik heb ook intresse in één van deze producten.
Ik doe 786 gewoon bij hun als tak21.
http://www.integrale.be/nl/news/22-stra ... t-wer.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- > # Dekkingsgraad van meer dan 100 %
# Solvabiliteitsmarge : 234 % van het wettelijk vereiste minimum
Ik leg al mijn eieren niet in 1 mand, maar hier wil ik er op termijn toch nog wat leggen
http://www.integrale.be/nl/news/22-stra ... t-wer.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- > # Dekkingsgraad van meer dan 100 %
# Solvabiliteitsmarge : 234 % van het wettelijk vereiste minimum
Ik leg al mijn eieren niet in 1 mand, maar hier wil ik er op termijn toch nog wat leggen