ervaringen happy family bij axa.
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
ervaringen happy family bij axa.
hallo,
benieuwd naar positieve of negatieve ervaring met die happy family formule.
dank bij voorbaat
dank bij voorbaat
Re: ervaringen happy family bij axa.
Happy family is gewoon een bundeling van verzekeringen, zoals alle maatschappijen die nu al hebben.burcht1 schreef:hallo,
dank bij voorbaat
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
er bestaat ook een Happy You voor de bankzaken. Als je voldoende geldzaken hebt bij Axa krijg je wat voordelen. Belangrijkste voordeel: zichtrekening en kaarten gratis. En je krijgt ook een 'kortingboekje'. Bv je krijgt 200 euro als je voor 10.000 euro in een crest belegt...
Ik ben ook een happy familiy klant en nu betaal ik zonder meerkosten maandelijks alle verzekeringen ipv van jaarlijks.
Eigenlijk zijn dit zaken die zowiezo graties moeten zijn. Ik weet het.
Ik ben ook een happy familiy klant en nu betaal ik zonder meerkosten maandelijks alle verzekeringen ipv van jaarlijks.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik begrijp niet waarom mensen vinden dat zij begenadigd zijn omdat zij maandelijks mogen betalen zonder meerkost. Wanneer je slechts jaarlijks betaalt zullen je centen nog een jaar lang rente opbrengen. De bank zou moeten korting geven bij een maandelijkse betaling.WebsterMC schreef:er bestaat ook een Happy You voor de bankzaken. Als je voldoende geldzaken hebt bij Axa krijg je wat voordelen. Belangrijkste voordeel: zichtrekening en kaarten gratis. En je krijgt ook een 'kortingboekje'. Bv je krijgt 200 euro als je voor 10.000 euro in een crest belegt...
Waarom is men overal zo gretig om mensen maandelijks te laten betalen denk je ? Juist, omdat de men op die manier zo snel mogelijk van de opbrengst van jouw centen kan profiteren.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Een autoverzekering moet je normaal op voorhand betalen. Maandelijks betalen betekent dus dat je uw premie later kunt betalen.zwarte zwaan schreef:Ik begrijp niet waarom mensen vinden dat zij begenadigd zijn omdat zij maandelijks mogen betalen zonder meerkost. Wanneer je slechts jaarlijks betaalt zullen je centen nog een jaar lang rente opbrengen. De bank zou moeten korting geven bij een maandelijkse betaling.WebsterMC schreef:er bestaat ook een Happy You voor de bankzaken. Als je voldoende geldzaken hebt bij Axa krijg je wat voordelen. Belangrijkste voordeel: zichtrekening en kaarten gratis. En je krijgt ook een 'kortingboekje'. Bv je krijgt 200 euro als je voor 10.000 euro in een crest belegt...
Waarom is men overal zo gretig om mensen maandelijks te laten betalen denk je ? Juist, omdat de men op die manier zo snel mogelijk van de opbrengst van jouw centen kan profiteren.
Euhm, ik denk dat u uw redenering moet omdraaienzwarte zwaan schreef:Ik begrijp niet waarom mensen vinden dat zij begenadigd zijn omdat zij maandelijks mogen betalen zonder meerkost. Wanneer je slechts jaarlijks betaalt zullen je centen nog een jaar lang rente opbrengen. De bank zou moeten korting geven bij een maandelijkse betaling.WebsterMC schreef:er bestaat ook een Happy You voor de bankzaken. Als je voldoende geldzaken hebt bij Axa krijg je wat voordelen. Belangrijkste voordeel: zichtrekening en kaarten gratis. En je krijgt ook een 'kortingboekje'. Bv je krijgt 200 euro als je voor 10.000 euro in een crest belegt...