Ervaringen met Medirect
TIP
Re: Ervaringen met Medirect
Dan vind ik een score van 3,8 voor Santander Consumer Finance. Dat is iets anders dan Santander Bank.
Dan krijg je ook geen super-score.
Zie toch 26% mensen die problemen hebben op bijna 2000 reviews wil dat wel wat zeggen.
Zie toch 26% mensen die problemen hebben op bijna 2000 reviews wil dat wel wat zeggen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Uh ... *niet* op basis van mijn feedback dus.Als financiële partner vinden we het belangrijk om de mening van onze klanten te horen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat u onze diensten en producten op de best mogelijke manier ervaart. Op basis van uw feedback ...
Uh ... ik heb nu 1 "normale" zichtrekening en 1 "zichtrekening" voor de cash en transacties voor mijn beleggingen.... en onze toekomstige projecten als bank, zullen we daarom op 20/08/2023 uw zichtrekeningen samenvoegen tot één zichtrekening per valuta en dit in overeenstemming met onze algemene voorwaarden voor zichtrekeningen. Hierdoor kan u makkelijker uw spaargeld en beleggingen opvolgen, ...
De aanpassing maakt het dus moeilijker om op te volgen!
Maak van die onnozele questionnaire om een overschrijving te doen dan terug gewoon een formulier !...zonder dat u zich zorgen hoeft te maken of u uw geld op de juiste rekening stort.
Man man ... wat een prutsers.
Dat ze gewoon elke klant individueel laten kiezen hoeveel zichtrekeningen dat die wenst hé!
Amai inderdaad, op wat trekt dat zeg!EarthNvstr1 schreef: ↑8 juli 2023, 15:37Uh ... *niet* op basis van mijn feedback dus.Als financiële partner vinden we het belangrijk om de mening van onze klanten te horen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat u onze diensten en producten op de best mogelijke manier ervaart. Op basis van uw feedback ...![]()
Uh ... ik heb nu 1 "normale" zichtrekening en 1 "zichtrekening" voor de cash en transacties voor mijn beleggingen.... en onze toekomstige projecten als bank, zullen we daarom op 20/08/2023 uw zichtrekeningen samenvoegen tot één zichtrekening per valuta en dit in overeenstemming met onze algemene voorwaarden voor zichtrekeningen. Hierdoor kan u makkelijker uw spaargeld en beleggingen opvolgen, ...
De aanpassing maakt het dus moeilijker om op te volgen!
Maak van die onnozele questionnaire om een overschrijving te doen dan terug gewoon een formulier !...zonder dat u zich zorgen hoeft te maken of u uw geld op de juiste rekening stort.
Man man ... wat een prutsers.
Dat ze gewoon elke klant individueel laten kiezen hoeveel zichtrekeningen dat die wenst hé!
Ik heb bij Santander 4 getrouwheidsrekeningen en 2 basisrenterekeningen.
Daar wel goed geregeld moet ik zeggen, top dat het kan.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer: