Ervaringen Stock Software
TIP
- arthasdude
- Newbie

- Contacteer:
Ervaringen Stock Software
Beste
Zijn er mensen die ervaring hebben met software die je "helpt" aandelen te kiezen om in te beleggen?
Voorbeelden vind je hier:
http://stock-software-review.toptenreviews.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Profit Source, winnaar van bovenstaande link is aankoopbaar voor slechts $2000-4000. Een koopje dus

Zijn er mensen die ervaring hebben met software die je "helpt" aandelen te kiezen om in te beleggen?
Voorbeelden vind je hier:
http://stock-software-review.toptenreviews.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Profit Source, winnaar van bovenstaande link is aankoopbaar voor slechts $2000-4000. Een koopje dus
"An investment in knowledge pays the best interest." - Benjamin Franklin
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- arthasdude
- Newbie

- Contacteer:
Re: Ervaringen Stock Software
@ Spruitekop doet me denken aan van die constructies ook die in Groot Brittannië nog steeds bestaan. Zijn van die minibedrijfjes die mensen de mogelijkheid bieden hun geld te verdubbelen door gewoon nieuw geld weg te geven. Jammer voor degenen die het laatst ingelegd hebben op moment van faissement. They loose
Ik geloof dat dergelijke bedrijfjes in de UK zelf mogen bestaan.
Maar nu terug ontopic. Ik zou zo een pakket wel graag eens willen testen, maar de prijs is gewoon absurd. Zelf de goedkopere pakketten zijn nog altijd een half maandloon.
Maar nu terug ontopic. Ik zou zo een pakket wel graag eens willen testen, maar de prijs is gewoon absurd. Zelf de goedkopere pakketten zijn nog altijd een half maandloon.
"An investment in knowledge pays the best interest." - Benjamin Franklin