Ervaringen The-house.be
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Ervaringen The-house.be
Voor wie belegt in fysiek goud en ervaringen heeft met The-house.be had ik graag geweten welke ervaring je hiermee hebt. Ik zie op hun website geen telefoonnummer staan en dat vind ik een minpunt. Ik lees ook dat een ex-partner van de eigenaar niet goed aangeschreven staat en vraag me af hoe betrouwbaar The House is. Positief, negatief, communicatie, snelheid van levering,... laat maar horen.
Re: Ervaringen The-house.be
Vind ze OK.
Ex-partner: The silverhouse in Sinaai/St Niklaas ? Is verleden tijd.
Ex-partner: The silverhouse in Sinaai/St Niklaas ? Is verleden tijd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb er ooit een gouden munt gekocht. Uiteindelijk is alles goed verlopen maar ik vond de levertermijn zeer lang en de communicatie ondermaats.
Zal ook van de stock en drukte afhangen denk ik...
Zal ook van de stock en drukte afhangen denk ik...
Kende the-house.be niet, maar was nieuwsgierig. The-house.be is €15 goedkoper (op een totaalprijs van zo'n €1400) voor een Maple Leaf 1 ounce dan argentorshop.be en zilvergoudwinkel.nl zit daar tussenin. Voor oude gouden munten is er weinig verschil tussen the-house.be en argentorshop.be. Goede ervaring met zilvergoudwinkel.nl en argentorshop.be.
Ik heb enkele jaren geleden (2015) eens een goudstaafje gekocht van 100g bij The House in Brussel.
Deze heb ik een paar maand later verkocht in de winkel van The House te Gent € 3.800.
Alles is vlot verlopen.
The House is staat ook meestal met een stand op de beurzen van het VFB (De Vlaamse Federatie van Beleggingsclubs en Beleggers vzw).
Deze heb ik een paar maand later verkocht in de winkel van The House te Gent € 3.800.
Alles is vlot verlopen.
The House is staat ook meestal met een stand op de beurzen van het VFB (De Vlaamse Federatie van Beleggingsclubs en Beleggers vzw).
Dit klinkt goed. Bedankt voor de reacties. Wie nog ervaringen heeft mag ze hier altijd posten.
Zeer lange levertermijn, en zeer slechte communicatie (geen reactie op mails).
silver-fund.be is een nog grotere ramp! (hun zilver website)
Heb uiteindelijk besteld via thesilvermountain.nl/ en correcte vlotte afhandeling daar, vlotte respons via mail of telefoon.
Dus voor mij geen aanrader, The House en Silver Fund.
silver-fund.be is een nog grotere ramp! (hun zilver website)
Heb uiteindelijk besteld via thesilvermountain.nl/ en correcte vlotte afhandeling daar, vlotte respons via mail of telefoon.
Dus voor mij geen aanrader, The House en Silver Fund.
Heb er onlangs gekocht en er werd geleverd.
Dat de levering lang duurt staat op de website.
Dat een lingot in hun kluis ligt of in in mijn bankkluis maakt mij niets uit. Wel dat ik hem krijg en ik heb er tot nu altijd kunnen op rekenen dat ik mijn bestelling kreeg.
Elders is het ook iets...
iedere handelaar heeft zijn pro's en contra's
Dat de levering lang duurt staat op de website.
Dat een lingot in hun kluis ligt of in in mijn bankkluis maakt mij niets uit. Wel dat ik hem krijg en ik heb er tot nu altijd kunnen op rekenen dat ik mijn bestelling kreeg.
Elders is het ook iets...
iedere handelaar heeft zijn pro's en contra's
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Ik koop nooit edelmetaal op bestelling. Ik ging gewoon langs en vroeg wat er voorradig was van kleinere munten.
Kreeg de kans om de munten te beoordelen op hun kwaliteit en de beste er uit kiezen; dit in een rustige omgeving.
Ondertussen vind ik de goudprijs te hoog om nog bij te kopen.
Soms kan je ook koopjes doen in zaken van munten verzamelaars.; je koopt dan als verzamelaar ;-)
Kreeg de kans om de munten te beoordelen op hun kwaliteit en de beste er uit kiezen; dit in een rustige omgeving.
Ondertussen vind ik de goudprijs te hoog om nog bij te kopen.
Soms kan je ook koopjes doen in zaken van munten verzamelaars.; je koopt dan als verzamelaar ;-)
De levering bij The House heeft zeker niet altijd zo lang geduurd.
Zelf ben ik al jarenlang klant en heb er niks op aan te merken. Voor de meeste goudmunten zijn zij de goedkoopste in België om aan te kopen en krijg je ook de beste prijs bij verkoop.
De problemen met de vroegere zakenpartner van Jan Van Cutsem (zaakvoerder van The House) zijn of waren in handen van justitie, maar de uitkomst van die rechtszaak is me niet gekend, als er al een uitspraak zou zijn. Die vroegere zakenpartner is bij The House buiten gekegeld, maar het fijne van die zaak is alleen bij intimi gekend.
Geregeld zijn er ook acties om niet courante munten aan een "gunstprijs" te kunnen kopen, met of zonder die "".
Ik koop alleen goud als diversificatie bij mijn beleggingen, ik ben daardoor ook al in contact gekomen met verzamelaars, maar van dat verzamelen zelf heb ik absoluut geen kaas gegeten, vandaar die ""
Zelf ben ik al jarenlang klant en heb er niks op aan te merken. Voor de meeste goudmunten zijn zij de goedkoopste in België om aan te kopen en krijg je ook de beste prijs bij verkoop.
De problemen met de vroegere zakenpartner van Jan Van Cutsem (zaakvoerder van The House) zijn of waren in handen van justitie, maar de uitkomst van die rechtszaak is me niet gekend, als er al een uitspraak zou zijn. Die vroegere zakenpartner is bij The House buiten gekegeld, maar het fijne van die zaak is alleen bij intimi gekend.
Geregeld zijn er ook acties om niet courante munten aan een "gunstprijs" te kunnen kopen, met of zonder die "".
Ik koop alleen goud als diversificatie bij mijn beleggingen, ik ben daardoor ook al in contact gekomen met verzamelaars, maar van dat verzamelen zelf heb ik absoluut geen kaas gegeten, vandaar die ""
Er smeult toch iets in het MO.JulusCesar schreef: ↑24 september 2019, 18:31 Ondertussen vind ik de goudprijs te hoog om nog bij te kopen.
- VS: satellietbeelden tonen dat Iran betrokken was bij de recente olie-aanval
https://nos.nl/artikel/2301950-vs-satel ... anval.html
- maar wat lezen we dan verder in het artikel ? 'Op de foto's is onder meer te zien dat de aanvallen vanuit het westen en noordwesten kwamen.'
- en als we kijken op de kaart dan ligt daar ... Israel. Iran ligt in het noorden, Jemen in het Zuiden. De VS knepen allicht een oogje dicht want geen radarbeelden ! De Saoedi's zullen er niet kunnen om lachen hebben.
- en tot slot enkele weken geleden: 'Israel en VS plannen een beslissende aanval op Iran en Hezbollah, na de Israelische verkiezingen' (voorwendsel nodig natuurlijk )
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
In 2017 een afhaling gedaan in the house St Niklaas voor het prijsverschil. Makkelijk 2 weken moeten wachten op mijn bestelling +veel beloven ondertussen en telefoon niet opnemen...
Veel professioneler bij Argentor.
Veel professioneler bij Argentor.
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg
Ik herken dit niet, maar ik ben niet echt een klant in het filiaal in Sint-Niklaasspaarfrits schreef: ↑26 september 2019, 12:12 In 2017 een afhaling gedaan in the house St Niklaas voor het prijsverschil. Makkelijk 2 weken moeten wachten op mijn bestelling +veel beloven ondertussen en telefoon niet opnemen...
Zelf steeds vriendelijk ontvangen en correct behandeld.
Het enige minpuntje waarover ik kan getuigen, was dat bij een verkoop me soms beloofd werd het geld dezelfde dag of de volgende dag op mijn rekening te storten, en dat dat dan toch een dag later bleek gebeurd te zijn.
Ik zou een goudstaaf willen kopen, zou ik met certificaat kopen of zonder?
Er staat een artikel over op de site van The House zelf: Goudbaren kopen met of zonder certificaat?