Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

ETF beleggen via DeGiro - Herbalanceren aan zo laag mogelijke kosten

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
48 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Tiziano
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tiziano
Verstuur privébericht

Re: ETF beleggen via DeGiro - Herbalanceren aan zo laag mogelijke kosten

• Citeer

Bericht door Tiziano » 27 maart 2019, 13:14

Waarom eigenlijk geen small caps, als ik moest kiezen tussen Emerging en Small Cap dan zou ik sowieso voor de small caps gaan

dw
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer dw
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dw » 27 maart 2019, 15:16

jvdc schreef: ↑27 maart 2019, 10:55 Bij assetklasse wordt bedoeld aandelen, obligaties, cash, ...?
Eens die keuze gemaakt zal de keuze binnen het aandelengedeelte minder hard doorwegen.

Gesteld dat de transactiekosten gelijk zouden zijn, is de grootst mogelijke spreiding uiteraard de beste, maar hier gaat het om een afweging tussen transactiekosten en een beperkte extra diversificatie. Zeggen dat IWDA amper geografische spreiding biedt lijkt me namelijk wat van de pot gerukt.
'Assetklassen' kan je zien als een uitwaaierend boomdiagram.

De eerste en belangrijkste vertakking is inderdaad die tussen cash, obligaties, aandelen, onroerende goederen etc.

Binnen elke klasse zijn er echter nog subtakken met wezenlijk verschillende risicoprofielen, verwachte rendementen en onderlinge correlatie. Neem nu obligaties: die gaan van Zwitsers staatspapier tot uitgiftes van een corrupt staatsbedrijf uit Mozambique bezig met tonijnvisserij. Of zelfs tot Nyrstar... High-yieldobligaties zijn rendabeler, volatieler en positiever gecorreleerd met aandelen dan staatsobligaties. Kan je die twee types obligatie dan nog echt in 'dezelfde klasse' plaatsen?

Ik zeg niet dat IWDA 'amper' geografische spreiding biedt, wel minder dan die '75 % van de markt' misschien zou doen vermoeden.

Die 75 % bestaat immers volledig uit aandelen uit ontwikkelde markten, die allemaal met enigszins gelijkaardige uitdagingen en opportuniteiten worden geconfronteerd en een aanzienlijke onderlinge correlatie in koersverloop zullen vertonen. Gelet op het verschil in fundamentals tussen opkomende en ontwikkelde markten kan je moeilijk uitsluiten dat opkomende dan wel ontwikkelde markten langdurig en systematisch zullen outperformen.

En laten we wel wezen: een eenmalige instapkost van 1 % heeft op lange termijn een verwaarloosbaar effect op je rendement. De ietsje lagere TER van EMIM (0.18 % vs 0.20 %) zal op lange termijn die 1 % ook al deels uitwissen.

shaokim
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer shaokim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door shaokim » 27 maart 2019, 19:50

Bedankt voor de antwoorden. Ik ben wel van plan in EMIM in te stappen, alsook een enkele nog te bepalen obligatie(graag ook daar uw advies over aub!), en zoek echt naar praktische oplossingen om dit te doen aan zo laag mogellijke kosten bij DeGiro.

Ik had gedacht eenmaal per jaar (in januari) in te leggen in EMIM en de obligatie , en de rest van het jaar elke maand in IWDA.

Zou het een goed plan zijn om bij het begin van het jaar, bij het herbalanceren, EMIM en obligatie te overschatten, zodat de gewenste verdeling (90% / 10% / 10%) benaderd wordt ongeveer halverwege het jaar, na maandelijks enkel in IWDA in te leggen? Dit zou waarschijnlijk de laagste kosten geven. Of lijkt dit jullie wat risicovol?

Mijn ideale portfolio is één die ik zo weinig mogelijk moet over nadenken en in herbalanceren - vandaar mijn idee om slechts eenmaal per jaar te herbalanceren (wat dan zou inhouden een deel van IWDA te verkopen om te kunnen inleggen in EMIM en obligatie met een zekere overschatting).

Goed plan?

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 27 maart 2019, 20:34

dw schreef: ↑27 maart 2019, 08:30
B7H4long schreef: ↑27 maart 2019, 07:06 Of hou je bij IWDA dat op zich alleen al 75% van de aandelenmarkt bestrijkt.
Wel 75 % die geen willekeurige steekproef van 'de aandelenmarkt' is: die 75 % zijn allemaal large en mid caps uit onwikkelde markten, met andere woorden een groep aandelen met hoge onderlinge correlatie. Als diversificatie is dat dus niet zo indrukwekkend als het lijkt.

Zoals je zelf altijd zegt: het gros van je rendement wordt bepaald door de assetklasse waarin je belegt. Nu stel je echter voor om binnen je aandelengedeelte amper te diversifiëren tussen de verschillende aandelenklassen?

...

Het indrukwekkend aantal aandelen in IWDA beschermt je uiteraard zeer goed tegen bedrijfseigen risico, beschermt goed tegen sectoraal risico (dat kan je overigens al met een veel kleiner aantal aandelen afdekken) maar beschermt amper tegen geografische risico's. Opkomende markten zitten er niet in en niet-Amerikaanse ontwikkelde markten worden onderwogen in GDP-termen.
OP wil blijkbaar voor een principiele strategie om wereldwijd te beleggen in large-cap en mid-cap aandelen en dit volgens de weging van de free-float, misschien EM iets onderwogen>
shaokim schreef: ↑25 maart 2019, 19:12 Ik wil naast IWDA ook EMIM (Emerging Markets) kopen in een verhouding 90% - 10%. H
Als principiele strategie helemaal niet slecht. Je kan je afvragen "waarom geen small-caps"; als assetklasse verwachten velen hiervan een groter risico en een groter verwacht rendement.

Spijtig genoeg lijkt het voor OP niet mogelijk om zijn strategie op een kost efficiente manier uit te voeren.
dw schreef: ↑27 maart 2019, 15:16 En laten we wel wezen: een eenmalige instapkost van 1 % heeft op lange termijn een verwaarloosbaar effect op je rendement. De ietsje lagere TER van EMIM (0.18 % vs 0.20 %) zal op lange termijn die 1 % ook al deels uitwissen.
lange termijn, inderdaad, zo'n vijftig jaar van telkens 0,02% minder kosten om de 1% instapkosten terug te verdienen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 27 maart 2019, 20:38

shaokim schreef: ↑27 maart 2019, 19:50 Mijn ideale portfolio is één die ik zo weinig mogelijk moet over nadenken en in herbalanceren - vandaar mijn idee om slechts eenmaal per jaar te herbalanceren (wat dan zou inhouden een deel van IWDA te verkopen om te kunnen inleggen in EMIM en obligatie met een zekere overschatting).

Goed plan?
Eenmaal per jaar herbalanceren is zeker ok. Je zal zien dat de afwijking dikwijls niet groot is.

Als je 1 maand EMIM koopt 1 maand de obligatie en dan de andere maanden heb je van nature bijna een 10/10/90% verdeling. Je zal niet dikwijls moeten herbalanceren. misschien nog een extra maand in je obligatie beleggen omdat deze waarschijnlijk het minst zal varieren.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 27 maart 2019, 20:43

Ilikebigbutts schreef: ↑27 maart 2019, 11:36
jvdc schreef: ↑27 maart 2019, 10:44 Enkel IWDA lijkt me zeker geen slechte strategie als je met wat kleinere bedragen belegt (gemakkelijk en een minimum aan transactiekosten) maar mits een kleine inspanning en extra kost heb je er met EMIM een mooie diversificatie bij. Persoonlijk zou ik dus ook EMIM erbij nemen.

Zoals al aangehaald, om de kosten te beperken kan je EMIM wat minder frequent aankopen (bijvoorbeeld trimestrieel of halfjaarlijks).
Waarom niet gewoon een asie etf. Ik ben van mening dat EMIM het niet echt bijzonder doet sinds begin 2018 toen ik die kocht
Wat is je strategie? Waarom Azie? Waarom zou je landen zoals Japan/Singapore dubbel aankopen en landen zoals Rusland, Brazilie, Tjechie, Zuid-Afrika, helemaal niet? Waarom denk je dat alle beleggers samen de huidige waarde van de aziatische aandelen onderschatten?

Ilikebigbutts
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door Ilikebigbutts » 28 maart 2019, 07:22

B7H4long schreef: ↑27 maart 2019, 20:43
Ilikebigbutts schreef: ↑27 maart 2019, 11:36

Waarom niet gewoon een asie etf. Ik ben van mening dat EMIM het niet echt bijzonder doet sinds begin 2018 toen ik die kocht
Wat is je strategie? Waarom Azie? Waarom zou je landen zoals Japan/Singapore dubbel aankopen en landen zoals Rusland, Brazilie, Tjechie, Zuid-Afrika, helemaal niet? Waarom denk je dat alle beleggers samen de huidige waarde van de aziatische aandelen onderschatten?
Ze onderschatten ze niet. Ze overschatten ze.

Ik dacht eerder op een strategie van Amerika/europa/asia over te stappen. Alleen weet ik nog maar enkel van europa dat IMAE past in dat plaatje.

jvdc
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jvdc
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jvdc » 28 maart 2019, 12:15

shaokim schreef: ↑27 maart 2019, 19:50 Bedankt voor de antwoorden. Ik ben wel van plan in EMIM in te stappen, alsook een enkele nog te bepalen obligatie(graag ook daar uw advies over aub!), en zoek echt naar praktische oplossingen om dit te doen aan zo laag mogellijke kosten bij DeGiro.

Ik had gedacht eenmaal per jaar (in januari) in te leggen in EMIM en de obligatie , en de rest van het jaar elke maand in IWDA.

Zou het een goed plan zijn om bij het begin van het jaar, bij het herbalanceren, EMIM en obligatie te overschatten, zodat de gewenste verdeling (90% / 10% / 10%) benaderd wordt ongeveer halverwege het jaar, na maandelijks enkel in IWDA in te leggen? Dit zou waarschijnlijk de laagste kosten geven. Of lijkt dit jullie wat risicovol?

Mijn ideale portfolio is één die ik zo weinig mogelijk moet over nadenken en in herbalanceren - vandaar mijn idee om slechts eenmaal per jaar te herbalanceren (wat dan zou inhouden een deel van IWDA te verkopen om te kunnen inleggen in EMIM en obligatie met een zekere overschatting).

Goed plan?
Door te gaan schatten maak je het nodeloos complex terwijl je net zo weinig mogelijk wilt nadenken?
Misschien EMIM en obligaties in het midden van het jaar kopen? Dan kan je wel gewoon op die 90/10/10 mikken.

Idem voor herbalanceren. Als je het zo simpel mogelijk wilt houden moet je misschien wel helemaal niet verkopen. Enkel in de juiste proporties EMIM en obligaties bijkopen.

jvdc
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jvdc
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jvdc » 28 maart 2019, 12:20

Ilikebigbutts schreef: ↑28 maart 2019, 07:22
B7H4long schreef: ↑27 maart 2019, 20:43
Ze onderschatten ze niet. Ze overschatten ze.

Ik dacht eerder op een strategie van Amerika/europa/asia over te stappen. Alleen weet ik nog maar enkel van europa dat IMAE past in dat plaatje.
Als je denkt dat Azië momenteel overschat is moet je daar net minder van kopen.

Los daarvan wil OP helemaal niet aan regio-picking doen. Hij wil gewoon een simpele aandelenportefeuille die een goede afspiegeling is van 'de wereld', tegen een zo laag mogelijke kost en met zo weinig mogelijk werk.

Velen hebben die denkoefening al voorgedaan en er bestaat een redelijk grote consensus over dat IWDA (70%) + EMIM (10%) + WSML (20%) een goede representatie is van 'de wereld'. Omdat EMIM en WSML slechts kleine percentages uitmaken in je portefeuille en/of omdat hun volatiliteit groter is, kan je argumenteren om één ervan of allebei niet op te nemen in portefeuille.

Waarom het warm water telkens opnieuw proberen uit te vinden?

Natal
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Natal
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Natal » 28 maart 2019, 17:30

jvdc schreef: ↑28 maart 2019, 12:20 Waarom het warm water telkens opnieuw proberen uit te vinden?
Als niemand het warm water opnieuw zou uitvinden hadden we nu niet eens ETFs, dan hadden we misschien wel alleen gewone fondsen ... veel te duur naar mening van de ETF-belegger.

Of we hadden misschien niet eens fondsen, maar aandelen ... of waren het papieren schuldbewijzen. Misschien schreven we wel nog op een lei met onze griffel.

Niet dat alles een positieve wending kon genoemd worden, maar ik ben blij dat er soms is tegendraads gedaan kan worden, of dat iemand toch iets anders wil proberen.

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 28 maart 2019, 19:44

Je kan inderdaad enkel IWDA kopen. Zoveel gaat die 10% EMIM en bonds niet uitmaken op zich.

Market cap weighting is misschien het meest efficiënte in theorie. Het is min of meer hoe alle beleggers samen in publieke markten beleggen dus ga je even goed doen als de gemiddelde belegger (voor kosten). Ook geen herbalanceren nodig in principe.

Natuurlijk zijn er ook altijd argumenten om anders te beleggen: bv 1/3 IWDA, EMIM, IUSN. Wat je zelf wilt, niemand weet de toekomst.

Ilikebigbutts
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door Ilikebigbutts » 29 maart 2019, 05:38

ignition schreef: ↑28 maart 2019, 19:44 Je kan inderdaad enkel IWDA kopen. Zoveel gaat die 10% EMIM en bonds niet uitmaken op zich.

Market cap weighting is misschien het meest efficiënte in theorie. Het is min of meer hoe alle beleggers samen in publieke markten beleggen dus ga je even goed doen als de gemiddelde belegger (voor kosten). Ook geen herbalanceren nodig in principe.

Natuurlijk zijn er ook altijd argumenten om anders te beleggen: bv 1/3 IWDA, EMIM, IUSN. Wat je zelf wilt, niemand weet de toekomst.
Zoals in de andere post waarom ipv IWDA niet VUSA (lagere ter), europa kan je dan apart kopen met IMAE en daarbij aansluiten EMIM.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 29 maart 2019, 08:06

Als je de fonds factsheets bekijkt zal je de andere verschillen zien. Zijn die niet belangrijk?

Ilikebigbutts
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door Ilikebigbutts » 29 maart 2019, 08:20

B7H4long schreef: ↑29 maart 2019, 08:06 Als je de fonds factsheets bekijkt zal je de andere verschillen zien. Zijn die niet belangrijk?
Denk te hebben gevonden dat de VUSA dividend niet kapitaliseert, dus ff verder zoeken in de kernselect van degiro voor amerika etf.

Heb nog wat zitten neuzen en heb deze gevonden:

https://api.fundinfo.com/document/f1302 ... ca0d270957

Er staat hedged bij. Iemand die me meer kan zeggen hierover, over dit alternatief?

VincentGT
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer VincentGT
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentGT » 29 maart 2019, 09:46

Da's een tracker van de S&P 500, hedghed naar euro (noteert normaliter in dollar). Niet te vergelijken met IWDA (= wereldwijd).

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

48 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy