ETF's
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
ETF's
Heeft er iemand nog ideeën voor een ETF in grondstoffen, waarin liefst koper en o.a. zilver relatief groot vertegenwoordig zijn.
Verder: in Euro en een die voldoet aan de voorwaarden voor een laag T.O.B. tarief.
Misschien ben ik op zoek naar een speld in de hooiberg, het zij zo.
Verder: in Euro en een die voldoet aan de voorwaarden voor een laag T.O.B. tarief.
Misschien ben ik op zoek naar een speld in de hooiberg, het zij zo.
Re: ETF's
Als het miners mogen zijn dan is WMIN global metal and mineral mining of 4COP voor enkel koper wel interessant.
Ik heb zelf een korfje samengesteld met metalen/grondstoffen
, want een etf in euro die me aanstaat heb ik ook nog niet gevonden.
Ik heb zelf een korfje samengesteld met metalen/grondstoffen
, want een etf in euro die me aanstaat heb ik ook nog niet gevonden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dank voor de moeite in ieder geval.
Aangezien bij MeDirect geen makelaarskosten zijn, kies een etf per grondstof. Veel makkelijker.JOKER247 schreef: ↑13 januari 2026, 17:08 Heeft er iemand nog ideeën voor een ETF in grondstoffen, waarin liefst koper en o.a. zilver relatief groot vertegenwoordig zijn.
Misschien ben ik op zoek naar een speld in de hooiberg, het zij zo.![]()
Die makelaarskosten zijn niet het punt (3 euro bij de Giro), maar de T.O.B., jaarlijkse kosten ETF's zijn belangrijker. Dan is de vraag zijn ze in Euro of S etc.Sint1 schreef: ↑13 januari 2026, 20:17Aangezien bij MeDirect geen makelaarskosten zijn, kies een etf per grondstof. Veel makkelijker.JOKER247 schreef: ↑13 januari 2026, 17:08 Heeft er iemand nog ideeën voor een ETF in grondstoffen, waarin liefst koper en o.a. zilver relatief groot vertegenwoordig zijn.
Misschien ben ik op zoek naar een speld in de hooiberg, het zij zo.![]()
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
iShares Essential Metals Producers UCITS ETF USD
Maar mssch bedoel je de metalen zelf ?
Nee ik bedoel ETF's in euro voor metalen zelf of metaal producenten.JulusCesar schreef: ↑13 januari 2026, 21:47 iShares Essential Metals Producers UCITS ETF USD
IE00BDFL4P12 - iShares Diversified Commodity ETF