ETF wie kent EASYVEST
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
ETF wie kent EASYVEST
Re: Easyvest
Ik stond tot nu op de punt mij bij Easyvest aan te sluiten.
Maar nu heb ik twijvels. Ze hebben zo'n toffe publiciteit op internet maar hebben hun mooie hoofdkwartier zelf zonder naam op de deurbell.
Ik kreeg 2 sets van dokumenten te ondertekenen, een nergends is er spraak van Easyvest. Alleen maar de naam van een Easyvest persoon als raadsman. Het lijkt als of ze hun maatschappisjidentiteit verstoppen, om voor niets aansprakelijk te zijn.
Indien ze mij een service bieden en fees berekenen, dan moet ik toch met hen een overeenkomst hebben?
Maar nu heb ik twijvels. Ze hebben zo'n toffe publiciteit op internet maar hebben hun mooie hoofdkwartier zelf zonder naam op de deurbell.
Ik kreeg 2 sets van dokumenten te ondertekenen, een nergends is er spraak van Easyvest. Alleen maar de naam van een Easyvest persoon als raadsman. Het lijkt als of ze hun maatschappisjidentiteit verstoppen, om voor niets aansprakelijk te zijn.
Indien ze mij een service bieden en fees berekenen, dan moet ik toch met hen een overeenkomst hebben?
Re: ETF wie kent EASYVEST
Een Tak23 bij Easyvest investeert 100% in ACWI etf, maar met hogere kosten.lissiedoe schreef: ↑6 september 2020, 17:45 Re: Easyvest
Ik zou gewoon voor VWCE gaan met een goedkope broker.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij een beleggingsrekening wordt het veilige deel belegd in een indexfonds (ETF tracker) dat de prestaties volgt van 300 obligaties uitgegeven door de 19 landen van de eurozone.
Het risicovolle deel wordt belegd in een indexfonds (ETF tracker) dat de prestaties van 9.000 aandelen in alle regio's, sectoren en groottes volgt. Dit fonds dekt 99% van de wereldwijde aandelenmarkt.
Heb jij een idee welk tracker het is die de obligaties volgt ?
Globale aandelen - MSCI All Country World IMann01 schreef: ↑24 november 2020, 13:41Bij een beleggingsrekening wordt het veilige deel belegd in een indexfonds (ETF tracker) dat de prestaties volgt van 300 obligaties uitgegeven door de 19 landen van de eurozone.
Het risicovolle deel wordt belegd in een indexfonds (ETF tracker) dat de prestaties van 9.000 aandelen in alle regio's, sectoren en groottes volgt. Dit fonds dekt 99% van de wereldwijde aandelenmarkt.
Heb jij een idee welk tracker het is die de obligaties volgt ?
Europese staatsobligaties - JPM Government Bond Index EMU
Liquide middelen - Cash
https://www.easyvest.be/nl/approach
Voor een IPT (als zelfstandige) zou ik dat eventueel overwegen.
Voor eigen beleggingen zou ik gewoon zelf die etfs aankopen via een broker.