ETHIAAAAS Haaaasselt ... traaaaaaaagggggggg !
-
XXL66
ETHIAAAAS Haaaasselt ... traaaaaaaagggggggg !
Vrijdag 16/7 bij Ethias Bank geweest om rekeningen op te zeggen + overzetten op andere rekening. "Het bedrag zal binnen 3 dagen op uw rekening staan".
Ondertussen zijn we 7 dagen verder, nog steeds geen geld te bespeuren. Van dat gemiste geld kan ik al flink wat Duveltjes drinken !

Ondertussen zijn we 7 dagen verder, nog steeds geen geld te bespeuren. Van dat gemiste geld kan ik al flink wat Duveltjes drinken !
Re: ETHIAAAAS Haaaasselt ... traaaaaaaagggggggg !
Vrijdag afsluiten rekening.Dan een weekend ertussen.Woensdag een feestdag.In principe zou het gisteren of vandaag op uw nieuwe rekening moeten staan.Is het geld getransfereerd naar een andere bank?Banken ontvangen graag vers kapitaal maar ze geven het niet graag af.Kan zijn dat daar de verwerking daar nog niet is voltooid.Is het bij Ethias zelf zou het mij verwonderen dat het zo lang duurt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste, hier kunnen wij u enkel bevestigen dat de afsluitingen snel behandeld worden, ook omdat er weinig zijn, gezien de voorwaarden die wij bieden... Maar wij kunnen hier moeilijk antwoorden op de juiste situatie van uw anvraag, vermits wij niet over uw persoonlijke gegevens beschikken. Mogen wij u vragen een mail te sturen, met deze gegevens, naar info.bank@ethias.be ?
Met vriendelijke groeten, en een prettig week-end.
Ethias Bank
Met vriendelijke groeten, en een prettig week-end.
Ethias Bank
-
XXL66
Het kan dus ook anders: vandaag van RABOBANK een aanzienlijk spaarbedrag overgeschreven naar DEXIA. Staat nog DEZELFDE dag op de rekening !!! Wat ook logisch is want uiteindelijk gaat het om een digitaal cijfertje wat een simpele digitale transfer ondergaat, meer is het niet.
-
witte merel
- Sr. Member

- Contacteer:
Je moet vandaag eens proberen een aanzienlijke som over te schrijven van Dexia naar Rabobank, dat zal aanzienlijk............TRRAAAAAAAAAAAG gaan !
-
XXL66
Dat weet ik, maar ik denk dat dit is omdat ik als mededeling altijd "Meer rente bij Rabo !" gebruik.