ETHIAS 5%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Peewee
Re: ETHIAS 5%
Inderdaad. Ik laat mijn geld ook gewoon staan, anders heb ik 1500 RV aan mijne rekker.
Leterme heeft daarstraks trouwens nog op het nieuws gezegd "VOOR GANS BELGIE" dat de first rekening tot 100000 euro gewaarborgd is.
Dus als dat al niet meer kan tellen?
Leterme heeft daarstraks trouwens nog op het nieuws gezegd "VOOR GANS BELGIE" dat de first rekening tot 100000 euro gewaarborgd is.
Dus als dat al niet meer kan tellen?
Net op het nieuws: de klanten van Ethias schuiven aan om hun rekeningen leeg te halen !
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
om 21 u VRT : ethias laat weten dat het vinden van het gevraagde geld zo goed als rond is.
Zij die aanschuiven hopelijk niet om dit uur, zullen hun geld misschien onmiddellijk willen verteren? Het geld naar een andere bank brengen, thuis bewaren is zeker geen betere optie. Ethias tak 21 producten staan onder staatswaarborg en de bancaire producten genieten de depositogarantie. Waar vind je beter?
Zij die aanschuiven hopelijk niet om dit uur, zullen hun geld misschien onmiddellijk willen verteren? Het geld naar een andere bank brengen, thuis bewaren is zeker geen betere optie. Ethias tak 21 producten staan onder staatswaarborg en de bancaire producten genieten de depositogarantie. Waar vind je beter?
er zijn er toch velen die nog altijd in die garanties geloven. Onbegrijpelijk.
Alleen Belgische staat garandeert + 200 miljard € op dit moment.
Is het 6 december of wat?
Voor Ethias zal het (voorlopig) nog wel meevallen...
Laatst gewijzigd door pm68 op 18 oktober 2008, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
De discussie over het beschermingsfonds wordt hier gevoerd:pm68 schreef: er zijn er toch velen die nog altijd in die garanties geloven. Onbegrijpelijk.
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... 60&lang=nl
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Om te genieten van 1,5% getrouwheidspremie moet je geld na aangroei nog 12 maanden op je spaarrekening blijven staan, dan denk ik dat je dan beter overschakeld naar plus na 6 maand indien je minder dan 18 maand je geld kan missen.centenkliever schreef: bij nader toezien blijkt dat zowel voor korte termijn als voor lange termijn de spaarrekening plus minder interessant is.
voor elke € 100,-
Spaar spaarplus
3m 1.25 1.12
6m 2.5 2.26
12m 4.75(4) 4.50(4.38)
15m 5.88(4.75) 5.62(5.44)
80m 30.25 30.00
-
leeuw
Ethias: blij dat ik er weg ben. Nu blijkt dat deze instelling geleid wordt door een allegaar van doorsnee rood getinte politiekers en dat de struktuur van het bedrijf ook niet conform is aan wat de regel in de sektor blijkt te zijn vraag ik mij toch af met wat onze politiekers in het verleden allemaal toegelaten werd. Van politieke benoemingen gezwegen. Wie herinnert zich nog welke vergoeding er werd betaald aan De Batselier voor een zitje bij de NB. En dit met de centen van de belastingbetaler.
-
Lupudebani
ik vraag me dan nog af voor wie je de volgende keer gaat stemmen?
Als je het nu nog niet weet, ze zijn allemaal zo.
En de idealisten onder hen (dus de eerste jaars), worden wel gekneed door de anderen om te doen wat de anderen doen.
Sinds Dhaens in het parlement zat, is er nog niets veranderd hoor
Als je het nu nog niet weet, ze zijn allemaal zo.
En de idealisten onder hen (dus de eerste jaars), worden wel gekneed door de anderen om te doen wat de anderen doen.
Sinds Dhaens in het parlement zat, is er nog niets veranderd hoor