Ethias-bouwt-First versneld af - je kan uitstappen!!!
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
pattataolivia
- Sr. Member

Re: Ethias-bouwt-First versneld af - je kan uitstappen!!!
Ik ga alles afkopen. Kwestie van de miserie nu ook niet te gaan opzoeken zoals Arco coöperanten in het verleden hebben gedaan.
Een tip voor de First rekeninghouders: Laat het contract nog een kleine maand lopen. Het eindkapitaal zal hoger zijn doordat de verworven intresten van 2015 zijn gestegen.
Een tip voor de First rekeninghouders: Laat het contract nog een kleine maand lopen. Het eindkapitaal zal hoger zijn doordat de verworven intresten van 2015 zijn gestegen.
'United in diversity' - E.U.
Ik heb juist contact gehad met Ethias en zij zeggen dat er geen enkel risico is dat je je geld kan kwijtspelen in de toekomst !
En dat alles bij het oude blijft en alles gewaarborgd blijft zoals het nu is.
Wat ze nu doen is aan Europa laten zien dat ze inspanningen doen om de First af te bouwen.
Wat ze nu doen is aan Europa laten zien dat ze inspanningen doen om de First af te bouwen.
Wat ik me afvraag, krijg je naast de 4 jaar rentevergoeding, extra de rente van de maanden ,januari, februari, en "eventueel" maart.
Dat is een groot verschil, op een portefeuille van 100.000 € aan 3.44 % x 3 maanden = 860 € verschil.
Weet iemand het juiste antwoord ?
Dat is een groot verschil, op een portefeuille van 100.000 € aan 3.44 % x 3 maanden = 860 € verschil.
Weet iemand het juiste antwoord ?
Je krijgt de verworven rente tot de datum van de (gedeeltelijke) afkoop + 4 maal de uitgekeerde rente van eind 2014.
Dan wacht ik tot het einde van de maand.
Wie uitstapt is een oliebol. Dat is een kip met gouden eieren slachten.
Lukske schreef:Wie uitstapt is een oliebol. Dat is een kip met gouden eieren slachten.
Zou je bedragen van boven de 100.000 euro laten staan? Lukske?
Of afbouwen naar 100.000 euro?
Martinet, Ethias kan niets anders zeggen. Dat begrijp je toch.Martinet schreef:Ik heb juist contact gehad met Ethias en zij zeggen dat er geen enkel risico is dat je je geld kan kwijtspelen in de toekomst !
Ik laat bij Ethias zeker niet meer dan 100 000 euro staan.
Ik hoop dat de lezers van Spaargids en ook andere leren uit Arco.
Als arco-slachtoffer kan ik alleen maar zeggen dat ze ons spaargeld aandelen noemen. Dat is tegen ons.
Bij tak 21 is er geen enkele twijfel; dat is 100% spaargeld. Daar noemen ze verzekering ipv aandelen.
Max 100.000 Euro voor de zekerheid natuurlijk.
Bij tak 21 is er geen enkele twijfel; dat is 100% spaargeld. Daar noemen ze verzekering ipv aandelen.
Max 100.000 Euro voor de zekerheid natuurlijk.
Waar gaan ze het geld blijven halen, de Arco coöperanten gingen ze ook vergoeden.
Ik weet niet of het onverstandig is om in te gaan in het voorstel. Eventjes 14% netto, op €50000 toch maar eventjes €7000 euro. Je kan het geld naderhand ergens anders beleggen. Ook de belegger laat iets weten over de tak producten, er zijn al artikels verschenen dat de Europese Commissie ook al eens heeft laten ontvallen dergelijke producten hun waarborg garantie zouden verliezen. Risico remember ARCO. Trouwens best mogelijk dat binnen 4 jaar de rente op spaarproducten ook kunnen stijgen, en ondertussen heb je toch maar al 4 jaar intrest binnen.
van waar kwam het geld van Kaupting?
Van de ECB; Goldman Sachs, van BDW, de kabouters?
Who cares?
En wat betreft de praatjes van Europa: bangmakerij. TAK21 in niet hetzelfde als ARCO
Van de ECB; Goldman Sachs, van BDW, de kabouters?
Who cares?
En wat betreft de praatjes van Europa: bangmakerij. TAK21 in niet hetzelfde als ARCO
Sinds Kaupthing veranderde er veel, maar respect voor ieder zijn doel.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
AMA schreef:Ik hoop dat de lezers van Spaargids en ook andere leren uit Arco.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!