Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Ethias-bouwt-First versneld af - je kan uitstappen!!!

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
714 berichten
  • Pagina 28 van 48
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • …
  • 48
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking

Ethias First - gaat u vervroegd uitstappen? - PEILING

Ja, ik val onder de voorwaarden om uit te stappen en ga dit ook doen
24
55%
Nee, ik val onder de voorwaarden om uit te stappen MAAR GA DIT NIET DOEN
13
30%
Ik val niet onder voorwaarden om uit te stappen
7
16%

Totaal aantal stemmen: 44
Je stem is verwerkt.

ivob
Full Member
Full Member

Re: Ethias-bouwt-First versneld af - je kan uitstappen!!!

• Citeer

Bericht door ivob » 10 maart 2015, 18:38

bartiebart schreef:
hoe zouden jullie de zaken bekijken als midden dertiger met jonge kinderen, die nog vollop aan het sparen is voor later en om zijn kinderen een goede toekomst te geven...
Als midden dertiger met jonge kinderen had ik dat probleem niet. Al mijn geld ging toen naar de aankoop en verbouwing van mijn eerste woning. Nog steeds de beste investeringen (onroerend goed) die ik ooit gedaan heb/had. Stijgt alleen in waarde EN je kan er nog eens dagelijks van genieten. Meer moet dat dus niet zijn. Die eerste stadswoning hebben we na 25 jaar met dikke winst verkocht en ervoor een huisje met een flinke lap grond en vijver op de buiten mee gekocht, vervolgens verbouwd tot een 0-factuur woning en met de overschot nog een huisje in Zuid-Frankrijk (tegen als ze hier echt beginnen te overdrijven).

Moet wel zeggen dat wij toen geen zorgen hadden zoals een 'vast inkomen' en een redelijk pensioen op een aanvaardbare leeftijd.
Eigenlijk zou ik geen dertiger en al zeker geen twintiger meer willen zijn.
Maar iedere tijd zijn voordelen zeker?

Dus als ik je een goede raad kan geven: steek dat vrijgekomen geld in onroerend goed. Je kinderen zullen je er later duizend keer dankbaarder voor zijn dan een door de inflatie opgegeten spaarpotje.
Het risico van aanhouden lage rentes is immers stijging van de onroerend goed prijzen (iedereen met wat geld vlucht naar onroerend goed) met als gevolg een hyperinflatie (stijgende woning en huur^rijzen door overvraging. Je kan er dus maar beter tijdig bij zijn voor iedereen zijn euro begint te vallen.

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 10 maart 2015, 19:14

Als we allemaal wisten,

A Dat de rente de komende 10 jaar laag blijft
B Dat Ethias de volgende 10 jaar de contractuele intrest blijft betalen.

Maar, als het scenario waarheid word

A De rente stijgt aanzienlijk binnen enkele jaren.
B Ethias de contractuele rente niet meer wil/kan betalen.

Bij scenario 1 bleven we allemaal zitten, in scenario 2 is iedereen weg, en incasseert zijn vier jaar 'gratis rente.

Ardennois
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Ardennois
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ardennois » 10 maart 2015, 19:38

@ Patrick: welk scenarie bewaarheid wordt weten we dus niet, daarom lijkt het mij alvast beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht. De toekomst zal het weer eens uitwijzen wie uiteindelijk gelijk had. In elk geval kan niemand meer zeggen 'wir haben es nicht gewusst'.

ivob
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door ivob » 10 maart 2015, 19:55

Tja, vandaar veel mist in de glazen bol.
Moest de bol zeer helder zijn vulde ik gewoon de juiste combinatie van de Euromillions in.
Had ik eigenlijk nog een veel groter probleem :)
Vind het eigenlijk ook niet echt een item.
Miljarden staan op spaarrekeningen gewoon te niksen en eigenlijk bijna niks op te brengen.
Spaargeld moet bijna volledig veilig zijn anders kan je beter gaan beleggen.
En Ethias heeft de stresstest niet doorstaan en met hun aanbod gaan ze kun kassen nog wat verder legen.
Dus de eerste jaren gaan ze er niet beter voor staan.
De mogelijkheid bestaat natuurlijk ook dat ze ons maar wat aan het wijsmaken zijn om van ons af te zijn.
Awel in dat geval verdienen ze mijn geld ook niet. Dat ze het dan maar op een ander gaan zoeken.

En die staatssteun is goed en wel als er een klein spaarbankje moest failliet gaan. Ze hebben niet eens geld om hun corebusiness na te komen (putten in de weg vullen, pensioenen uitbetalen, gewoon regeren zonder mekaar voortdurend vliegen af te vangen,...), laat staan als het er op aan komt die vermaledijde "kapitalisten" te hulp te komen.
Bij Arco was het tenslotte ook: "jullie wisten allemaal dat het een aandeel was en geen spaarpotje". En van First weet iedereen dat ze in slechte papieren zitten, een leuk aanbod gedaan hebben en Europa op hun hielen zit.
Wat ben je met een 'contract' of een 'eeuwigdurende verzekering' als de andere contractant er niet meer is?
Als er dan al geld gevonden wordt zal het waarschijnlijk niet voor de volle pot zijn en zal je jaaaaaaren mogen wachten op je geld (zonder intrest natuurlijk).

Ik weet een klein beetje waar ik over spreek. Een deel van mijn spaargeld (op heftig aanraden van de Vlaamse Overheid, want zelf hadden ze het geld niet om de Europese quota te halen) in PV gestoken (terugdraaiende meter en nooit geen kosten mijnheer, echt waar, de overheid staat garant). Tot hun rekening weer eens niet klopte.
Oplossing: iedereen tegen elkaar opzetten "die rijkaards met hun panelen zijn de schuld dat uw rekening zo hoog is mijnheer zonder PV, boehoe de slechteriken". Dus een belasting (tegen alle afspraken in) op PV panelen. Doe je ze natuurlijk gewoon een proces aan. Verliezen de amateurs natuurlijk glansrijk. Oeps schaffen ze de Federale bevoegdheid af en plaatsen ze alles onder Vlaamse bevoegdheid. Vlaamse logica: een rechterlijke uitspraak tegen de Federale instanties is niet bindend voor de Vlaamse instanties dus terug een pestbelasting met nog een beetje erbij. Ja, zo kan ik het ook.

Vertrouwen dat het van ginder moet komen dus 0,0.
Laatst gewijzigd door ivob op 10 maart 2015, 20:04, 3 keer totaal gewijzigd.

JW1
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer JW1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JW1 » 10 maart 2015, 19:55

Ardennois schreef:In elk geval kan niemand meer zeggen 'wir haben es nicht gewusst'.
Wedden dat ze dat wel doen als het misloopt ;D

Wulle
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Wulle
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Wulle » 10 maart 2015, 21:08

Ik denk toch slechts af te bouwen tot onder de 100000 euro. Het aanbod is goed op korte termijn, maar op langere termijn doen we verlies. Tenzij de intresten fors gaan stijgen. Als Ethias aan Europa kan aantonen dat ze veel inspanningen doet om van de first af te geraken, zal ze deze verder mogen beheren tot de intrest aantrekt en ze kan verkopen.
Zijn er nog personen die afbouwen tot onder de 100 000 euro?

Zorro123
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Zorro123
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zorro123 » 10 maart 2015, 23:23

patrick1 schreef:Als we allemaal wisten,

en incasseert zijn vier jaar 'gratis rente.
Velen spreken over gratis rente. Voor mij is dat geen gratis rente, je hebt/had een contract en je hebt er sowieso recht op, weliswaar niet in een keer maar gespreid over 4 jaar. Maar niet gratis.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 10 maart 2015, 23:27

In het Gentse klinkt "gratis" als muziek in de oren, ook al in het niet gratis.

Gratis bestaat niet

Zorro123
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Zorro123
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zorro123 » 10 maart 2015, 23:29

Wulle schreef:Ik denk toch slechts af te bouwen tot onder de 100000 euro. Het aanbod is goed op korte termijn, maar op langere termijn doen we verlies. Tenzij de intresten fors gaan stijgen. Als Ethias aan Europa kan aantonen dat ze veel inspanningen doet om van de first af te geraken, zal ze deze verder mogen beheren tot de intrest aantrekt en ze kan verkopen.
Zijn er nog personen die afbouwen tot onder de 100 000 euro?

Ik deel je mening. Diegene die willen uitstappen, kunnen dat en Europa is tevreden en dat komt ten goede van diegene die niet uitstappen.

ivob
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door ivob » 11 maart 2015, 06:22

Zorro123 schreef:Velen spreken over gratis rente. Voor mij is dat geen gratis rente, je hebt/had een contract en je hebt er sowieso recht op, weliswaar niet in een keer maar gespreid over 4 jaar. Maar niet gratis.
Je krijgt je 'rechtmatige' rente alleen maar als je ze ineens opdoet of er helemaal niets mee doet.
Speel je helemaal veilig krijg je minstens een jaar 'gratis' rente er bovenop en kijk je wat rond (zonder noemenswaardig risico te nemen) zeker twee jaar. Dit door de gecumuleerde rente van de vervroegde uitbetaling van 4 jaar + 3 maanden.

Ieder zijn situatie is uiteraard anders. Wou ook eerst 100.000 laten staan maar dat blijkt niet mogelijk (heb 'maar' een kapitaal van iets meer dan 150.000 euro in de First zitten). En 50.000 euro laten staan is de moeite niet om er mee te spelen.
Door nu te cashen zeker van een onverwacht cadeau van 20.000 euro. Dit tegenover 'de mogelijkheid' om heel misschien pas over 6 jaar een extra winst te hebben van 3% op 50.000 euro of ze kwijt zijn of zitten wachten tot ik er ooit misschien iets van terugzie.

En wat ook meespeelt. In het begin van het aanbod naar Ethias Hasselt gebeld om wat meer uitleg. Daar op zo'n onbeschofte wijze te woord gestaan dat het voor mij niet meer moet (in het kort kwam het er op neer dat "als ik in die staatswaarborg van 100.000 euro geloofde een idioot was en verder nog iets?" . En ja ook rekening mee gehouden dat het een strategie kan zijn om klanten die hen veel kosten de deur uit te jagen ;) .
Speelt ook nog mee dat ik jaren geleden eens beroep moest doen op mijn kleine omnium (ivm inbraak in voertuig) en ze het toen zo vuil hebben willen spelen (eigen expertise ging voor op vaststellingen politie = ze spelen rechter en partij) dat ik ze bijna voor de rechtbank heb moeten dagen om gelijk te krijgen.
Dus als het er op aan komt verwacht ik van die mannen/vrouwen ook niks.
Een 'contract' is maar het vodje waard waar het opstaat. En je gelijk halen voor een Belgische rechtbank duurt jaren en kost je (als je gelijk krijgt) meestal meer aan gerechtskosten dan je er effectief uit kan halen. Is dus meer een principieel iets (en daar ben ik inmiddels veel te oud voor geworden om mijn tijd nog in te steken).

Ja moest ik midden dertig zijn en al zoveel spaargeld hebben om over te tobben was de situatie idd heel anders. Maar dan was het waarschijnlijk ook niet nodig om online afwegingen te gaan opzoeken. ;D

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 11 maart 2015, 07:46

"in het kort kwam het er op neer dat "als ik in die staatswaarborg van 100.000 euro geloofde een idioot was en verder nog iets?"

Als je tegen die pipo had gezegd dat je het gesprek had opgenomen, die zou misschien wel een toontje lager hebben gezongen.
Hij/zij heeft het wel heel cru gezegd, maar dat van die staatswaarborg zal helaas wel kloppen

ivob
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door ivob » 11 maart 2015, 07:59

Het was een 'zij'.
(Moet wel zeggen dat ze in de lokale kantoren meestal wel behulpzaam en vriendelijk zijn).
Gevolg is wel dat ik nu weer op zoek moet naar een nieuwe pensioenspaarverzekering. :'(

Martinet
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Martinet
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Martinet » 11 maart 2015, 13:16

Ik heb naar Ethias Hasselt gebeld met de vraag: als de gelden in een bad bank terecht komen worden er dan nog rentes uitbetaald? Even was het stil en toen zij ze, daar kan ik geen antwoord op geven het hangt er vanaf welke vehikel dat wordt. Ze mogen ook geen advies geven zei ze. Dus hier ga ik vanuit dat er kans is dat er geen rentes meer betaald worden als het in een bad bank terecht komt. Maar voor dat gebeurd gingen ze de klanten informeren! Maar als we dan te horen krijgen dat er geen rentes meer uitbetaald worden missen we wel dit aanbod van 4X rente !! Heb aan testaankoop dezelfde vraag gesteld en ze hebben mijn vraag aan een analist doorgegeven. Ze gingen mij op de hoogte houden.

ivob
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door ivob » 11 maart 2015, 13:35

Als kleine garnaal hoor je het echte slechte nieuws toch maar pas als het te laat is hoor.
Ze gaan hun klanten heus niet op voorhand waarschuwen dat het tijd is om te gaan rennen om te redden wat er te redden valt.
Van die kant zal het zeer zeker zijn: "Wir haben es nicht....."
En Test-Aankoop. Ze zijn nodig, zoals vakbonden, tandartsen,...

Zoeker
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Zoeker
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zoeker » 11 maart 2015, 19:07

Ik ben bij de velen die gaan afbouwen naar veiligheid (???). Je moet wel een harde hard-die zijn om nu nog boven de staatswaarborg te blijven denk ik. Of ben ik verkeerd?
Wel nu nog wat laten staan om te volgen welke kant het op gaat vind ik wel verantwoord en interessant.

Gesloten
  • Afdrukweergave

714 berichten
  • Pagina 28 van 48
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • …
  • 48
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy