Ethias Certiflex
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Ethias Certiflex
Goedemiddag,
Ik wil nog graag een nieuwe Tak 21 openen. Mijn oog is gevallen op de Tak 21 van Ethias nl. Certiflex 8.
Momenteel betaal je er geen instapkosten en is de "opbrengst" 8 jaar lang gegarandeerd zijn minimum 1,75% intrest + winstdeelname.
Wat denken jullie hierover? Doen of niet doen?
bedankt
Ik wil nog graag een nieuwe Tak 21 openen. Mijn oog is gevallen op de Tak 21 van Ethias nl. Certiflex 8.
Momenteel betaal je er geen instapkosten en is de "opbrengst" 8 jaar lang gegarandeerd zijn minimum 1,75% intrest + winstdeelname.
bedankt
Re: Ethias Certiflex
Niemand een mening?
jokkie schreef:Goedemiddag,
bedankt
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
dirk1969rambo
- Newbie

- Contacteer:
Zeker en vast doen.Het is goed om spreiding te hebben van kapitaal en 1,75% + winstdeelname is een pak meer dan die tienjarige staatsbon
Argenta Life Plan kan ook nog een optie zijn.
Gewaarbord rendement van 1,70% maar rendementen liggen wel iets hoger.
Gewaarbord rendement van 1,70% maar rendementen liggen wel iets hoger.
Iemand een idee wie het beste aanbod heeft:
Argenta met Life Plan of Ethias met Certiflex?
Argenta met Life Plan of Ethias met Certiflex?
De winstdeelname lag bij Argenta in het verleden iets hoger. Waar je echter ook rekening mee moet houden zijn de instapkosten. Ethias laat deze tot 31 december volledig vallen, Argenta niet. Beide zullen hierdoor elkaar in evenwicht houden. Als de beurs het eens slechter doet en de winstdeelname in gevaar komt, zou ik voor 1,75% vast zonder instapkosten kiezen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Waarom overweeg je http://www.afer-europe.com" onclick="window.open(this.href);return false; niet. 0.50 % instapkosten via lid test-aankoop invest. Kijk naar hun rendement de laatste 20 jaar, verleden jaar 3.36 %. Zal nu minder zijn met de gedaalde rente.
Idd, maar bieden zij ook een gewaarborde rente over 8 jaar? Of wordt dit jaarlijks aangepast?
of raden jullie mij langetermijnsparen aan via Fortis AG? 2% gegarandeerd de hele looptijd en in 2012 en 2013 een netto percentage van 3%? Wat denken jullie?
De 2% bij AG is per storting op dit moment als ik me niet vergis? (type universal life)
Als je jaarlijks blijft sparen , kan het dus goed zijn dat de rentevoet zal dalen in het contract voor de toekomstige stortingen.
Ik zou Ethias aanraden als je eenmalig een bedrag wil beleggen voor 8jaar.
Ga naar langetermijnsparen als je jaarlijks wil sparen en je nog fiscale ruimte hebt.
Als je jaarlijks blijft sparen , kan het dus goed zijn dat de rentevoet zal dalen in het contract voor de toekomstige stortingen.
Ik zou Ethias aanraden als je eenmalig een bedrag wil beleggen voor 8jaar.
Ga naar langetermijnsparen als je jaarlijks wil sparen en je nog fiscale ruimte hebt.
het is inderdaad eenmalig maar de opbrengst van langer termijn sparen bij fortis ag is toch hoger dan bij ethias certiflex?
of vergis ik mij?
of vergis ik mij?
Indien AG beslist om de rente te verlagen , zal uw opbrengst lager liggen.
Ook zijn hier vaak instapkosten aan verbonden.
Je wil een eenmalige inleg doen, dan raad ik u de certiflex aan. Hier zijn geen instapkosten tot eind dit jaar.
Ook zijn hier vaak instapkosten aan verbonden.
Je wil een eenmalige inleg doen, dan raad ik u de certiflex aan. Hier zijn geen instapkosten tot eind dit jaar.
Als je inschrijft via Spaargids op AG betaal je maar 0,5% instapkost eenmalig.
Dat is mooi, het blijft wel 0,5 meer als Ethias.
Bij de Certiflex ben je zeker van de 1,75% voor 8 jaar.
Zeker als Jokkie, een eenmalige storting zal doen , is dit het meest winstgevend.
AG zou ik in deze situatie afraden, je bent zeker van je storting 2014 (2280€ max. aan 2% tot einde looptijd)
Maar nadien kan de rente 1,50 worden, of 0,75 hangt allemaal van AG zelf af en je bent dus niet zeker.
Ikzelf heb geen glazen bol , maar de kans is zéér groot dat de rente zal blijven dalen gezien de OLO.
.
Bij de Certiflex ben je zeker van de 1,75% voor 8 jaar.
Zeker als Jokkie, een eenmalige storting zal doen , is dit het meest winstgevend.
AG zou ik in deze situatie afraden, je bent zeker van je storting 2014 (2280€ max. aan 2% tot einde looptijd)
Maar nadien kan de rente 1,50 worden, of 0,75 hangt allemaal van AG zelf af en je bent dus niet zeker.
Ikzelf heb geen glazen bol , maar de kans is zéér groot dat de rente zal blijven dalen gezien de OLO.
.
Bij Ethias gaan er ook nog jaarlijks 0.18% beheerskosten af.
Dus heb je een minimumrendement van 1.57%.
Dus heb je een minimumrendement van 1.57%.