ethias first intrest
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
ethias first intrest
Ik heb de ethias first met contract van jan 2003 dus de intrest blijft gegarandeerd. Mijn vraag is of de verworven intrest (die dus niet meer zal opbrengen) kosteloos kan worden afgehaald of wordt daar de 25% RV op toegepast?
Ik heb dit niet direct terug gevonden maar mss zoek ik niet goed Vlo
Ik heb dit niet direct terug gevonden maar mss zoek ik niet goed Vlo

Re: ethias first intrest
Contract loopt meer dan 8jaar, dus vrij van RV
Je kunt toch inloggen op je rekening en daar een simulatie doen voor een gedeeltelijke uitbetaling, dan zie je het resultaat.
Je kunt toch inloggen op je rekening en daar een simulatie doen voor een gedeeltelijke uitbetaling, dan zie je het resultaat.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Katleen, die verworven intrest brengt dezelfde intrest op als de bedragen waarop ze werd berekend en die blijft dus ook gewaarborgd. Is hier op het forum al een draadje over geweest en heb toen zelf de vraag gesteld aan Ethias. Dus gewoon laten staan zou ik zeggen.
Hier het antwoord dat ik op 16 oktober mocht ontvangen:
Hier het antwoord dat ik op 16 oktober mocht ontvangen:
De intresten worden gekapitaliseerd bij de betreffende storting en genieten
bijgevolg dezelfde intrestvoet.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
dank voor feedback, idd beter laten staan dan!Hago schreef:Katleen, die verworven intrest brengt dezelfde intrest op als de bedragen waarop ze werd berekend en die blijft dus ook gewaarborgd. Is hier op het forum al een draadje over geweest en heb toen zelf de vraag gesteld aan Ethias. Dus gewoon laten staan zou ik zeggen.
Hier het antwoord dat ik op 16 oktober mocht ontvangen:De intresten worden gekapitaliseerd bij de betreffende storting en genieten
bijgevolg dezelfde intrestvoet.
http://www.ethias.be/pgInt.go?pg=ETIF294&q_lg=2
Rendement CertiFlex* 2012
Het rendement 2012 van CertiFlex zal op 1 maart bekend zijn.
Vanaf deze datum zult u ook uw bijgewerkt uittreksel van 2012 terugvinden in My Ethias.
Eveneens zult u dan een bevestiging ontvangen per post.
Rendementen FIRST-gamma 2012
FIRST Rekening, Top FIRST,
FIRST Fiscaal en FIRST Pensioensparen: het rendement van 2012 beperkt zich tot de gewaarborgde intrestvoet. Meer info...
http://www.ethias.be/nl/prd/ETIF272/Par ... qFirst.htm
FIRST Invest en FIRST Junior: geen winstdeelname voor 2012
Rendement CertiFlex* 2012
Het rendement 2012 van CertiFlex zal op 1 maart bekend zijn.
Vanaf deze datum zult u ook uw bijgewerkt uittreksel van 2012 terugvinden in My Ethias.
Eveneens zult u dan een bevestiging ontvangen per post.
Rendementen FIRST-gamma 2012
FIRST Rekening, Top FIRST,
FIRST Fiscaal en FIRST Pensioensparen: het rendement van 2012 beperkt zich tot de gewaarborgde intrestvoet. Meer info...
http://www.ethias.be/nl/prd/ETIF272/Par ... qFirst.htm
FIRST Invest en FIRST Junior: geen winstdeelname voor 2012
geen winstdeelname voor 2012
geen winstdeelname voor 2013
geen winstdeelname voor 2014
geen winstdeelname voor 2015
geen winstdeelname voor 2016 .....

Laat ons hopen dat het zo niet zal zijn.
Dat ook de First Invest niets opbrengt voor 2012 verrast mij een beetje, 2012 was toch niet slecht. Het kan niet anders dan dat het de verliezen van de vorige jaren zijn die de houders van de First Invest parten spelen.
geen winstdeelname voor 2013
geen winstdeelname voor 2014
geen winstdeelname voor 2015
geen winstdeelname voor 2016 .....

Laat ons hopen dat het zo niet zal zijn.
Dat ook de First Invest niets opbrengt voor 2012 verrast mij een beetje, 2012 was toch niet slecht. Het kan niet anders dan dat het de verliezen van de vorige jaren zijn die de houders van de First Invest parten spelen.
Ik heb hier een groot bedrag staan. Zodra de site het toelaat, haal ik alles weg. Ik betaal wel een grote boete, maar ik moet nog tot 2017...Als ik nu de boete accepteer, kan ik dit ruimschoots terug verdienen+wat winst. Had ik dit nu maar nooit gedaan. Wist ik veel dat Ethias niet capabel was om mijn centen te beheren.
Correctie: ik moet tot april 2015!