Ethias first invest en junior ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Ethias first invest en junior ?
Ik heb twee first junior rekeningen voor de kinderen.
Nu las ik in een artikel dat het beter is van voorlopig niet meer te storten op de Ethias first invest en first junior rekeningen vanwege het risico op weinig of geen rendement de volgende jaren.
Ook omdat Ethias nog zo aan Dexia hangt.
Wat is jullie mening hierover ?
Nu las ik in een artikel dat het beter is van voorlopig niet meer te storten op de Ethias first invest en first junior rekeningen vanwege het risico op weinig of geen rendement de volgende jaren.
Ook omdat Ethias nog zo aan Dexia hangt.
Wat is jullie mening hierover ?
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Ethias first invest en junior ?
Heb ook drie FIRST junior's voor de kids en spijtig genoeg geen glazen bol
Denk wel dat het voor de komende ja(a)r(en) niet veel soeps gaat worden, aangezien ze de tak levensverzekeringsproducten moeten afstoten van Europa en tot er een overnemer gevonden wordt ( die ook op de producten moet verdien ) ze zo minimaal mogelijk rente gaan geven. Daarom denk ik er serieus over na om een simulatie te laten maken en de boel op te doeken. Om dan misschien om een FUND SAVING PLAN te openen ( gezien de langere looptijd ) of eventueel wat cooperatieve shares van ECOPOWER aan te schaffen. Maar ja, eerst zien wat de simulatie geeft.
Denk wel dat het voor de komende ja(a)r(en) niet veel soeps gaat worden, aangezien ze de tak levensverzekeringsproducten moeten afstoten van Europa en tot er een overnemer gevonden wordt ( die ook op de producten moet verdien ) ze zo minimaal mogelijk rente gaan geven. Daarom denk ik er serieus over na om een simulatie te laten maken en de boel op te doeken. Om dan misschien om een FUND SAVING PLAN te openen ( gezien de langere looptijd ) of eventueel wat cooperatieve shares van ECOPOWER aan te schaffen. Maar ja, eerst zien wat de simulatie geeft.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hou me op de hoogte zou ik zeggen.
Ecopower lijkt me ook niet echt meer de ideale investering voor de heel lange termijn alhoewel voor de komende zes jaren ??
Als ze die 6% kunnen aanhouden.
Ecopower lijkt me ook niet echt meer de ideale investering voor de heel lange termijn alhoewel voor de komende zes jaren ??
hallo,karine schreef:Hou me op de hoogte zou ik zeggen.
kunnen heden nog kapitaal gebruiken voor hun investeringen.
en weet heden nog steeds de goedkoopste leverancier indien geen elek boiler , verwarming.
een tarief 24 op 24 uur.
geen gedoe met dal en piek uren.
zie maar op vreg.be
Stortingen op de first heb ik net stopgezet.
Ecopower misschien ook eens overwegen.
Ecopower misschien ook eens overwegen.