Ethias First junior 2009 ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Ethias First junior 2009 ?
Heeft er iemand een idee hoe het verder zal evolueren in 2009 voor de Ethias first junior rekening ? (30% aandelen en 70% obligaties.)
Zal de opbrengst weer 0% zijn zoals in 2008 of is er beterschap in zicht bij Ethias ?
Zal de opbrengst weer 0% zijn zoals in 2008 of is er beterschap in zicht bij Ethias ?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Ethias First junior 2009 ?
In elk geval, als er geen aanvullende winstverdeling is dit jaar, denk ik dat alles de bus op gaat. Ik denk dat het zeer waarschijnlijk 'geenen vetten' zal zijn. Ook het feit dat er weer brieven verstuurd worden dat Ethias er alles aan doet om toch een mooi rendement uit de brand de brand te slepen doen het ergste vermoeden ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Daar had ik al schrik voor vandaar dat ik nog steeds niets gestort heb dit jaar.
Het is spijtig dat Ethias daar niet met een open boekhouding over communiceert.
Ik verwacht echter dat ze eventuele winsten gaan moeten gebruiken om hun opgelopen verliezen af te bouwen en de afgebrokkelde reserves terug op te bouwen. Het ziet er naar uit dat het 0% zal worden. Doordat de beurs het beter doet zal wel de conjuncturele vergoeding wegvallen als je uitstapt.
Dit geld waarschijnlijk voor zowat elke 'invest' formule bij de tak 21 producten. De Tak 21 producten met gegarandeerde interest zullen voor het eerst in jaren een beter rendement geven dan deze zonder gegarandeerde rentevoet.
Ik verwacht echter dat ze eventuele winsten gaan moeten gebruiken om hun opgelopen verliezen af te bouwen en de afgebrokkelde reserves terug op te bouwen. Het ziet er naar uit dat het 0% zal worden. Doordat de beurs het beter doet zal wel de conjuncturele vergoeding wegvallen als je uitstapt.
Dit geld waarschijnlijk voor zowat elke 'invest' formule bij de tak 21 producten. De Tak 21 producten met gegarandeerde interest zullen voor het eerst in jaren een beter rendement geven dan deze zonder gegarandeerde rentevoet.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
De HAMvraag blijft of het verlies bij die 30% aandelenkorf (die door de spaarder niet gekend zijn) hoger blijft dan de winst uit de obligaties...karine schreef: Heeft er iemand een idee hoe het verder zal evolueren in 2009 voor de Ethias first junior rekening ? (30% aandelen en 70% obligaties.)
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Dus de teller wordt niet op 0 gezet in het begin van het jaar ? Want anders is het simpel: alle beurzen staan in de winst voor het jaar, en de obligaties over het algemeen ook, 0% opbrengst voor 2009 lijkt me in dat geval niet aan de ordeSave our Centen schreef:De HAMvraag blijft of het verlies bij die 30% aandelenkorf (die door de spaarder niet gekend zijn) hoger blijft dan de winst uit de obligaties...karine schreef: Heeft er iemand een idee hoe het verder zal evolueren in 2009 voor de Ethias first junior rekening ? (30% aandelen en 70% obligaties.)
Enjoy the party, but dance near the door