ETHIAS LIFT MULTISECURE laten uitbetalen ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
ETHIAS LIFT MULTISECURE laten uitbetalen ?
Kreeg vandaag brief van Ethias :
Betreft : uw contract LIFTMultisecurityO Tl2OOngr. MS09709133-15
In ons schrijven van 9 oktober 2008, hebben wij u bevestigd dat het geïnvesteerd kapitaal van de
LIFTMultiSecurit0y712008u zal worden terugbetaald op de einddatum van uw contract.
Wenst u de einddatum van uw contract in 2016 niet af le wachten?
Om u een optimale dienstverlening te garanderenen hierbij tegemoetkomende aan de vraag
van verschillende van onze verzekerden, geven wij u de gelegenheid om vanaf heden het
bedrag van 7724,04 EUR te recupereren hetgeen de geactuliseerde waarde is.
Interessant om op in te gaan
Betreft : uw contract LIFTMultisecurityO Tl2OOngr. MS09709133-15
In ons schrijven van 9 oktober 2008, hebben wij u bevestigd dat het geïnvesteerd kapitaal van de
LIFTMultiSecurit0y712008u zal worden terugbetaald op de einddatum van uw contract.
Wenst u de einddatum van uw contract in 2016 niet af le wachten?
Om u een optimale dienstverlening te garanderenen hierbij tegemoetkomende aan de vraag
van verschillende van onze verzekerden, geven wij u de gelegenheid om vanaf heden het
bedrag van 7724,04 EUR te recupereren hetgeen de geactuliseerde waarde is.
Interessant om op in te gaan
Re: ETHIAS LIFT MULTISECURE laten uitbetalen ?
Is afhankelijk van hoeveel u er heeft ingestoken en wat de waarde was die u zeker zou krijgen op einddatum ! Ik ga er steeds vanuit dat als een financiële instelling uit zichzelf zoiets vraagt dit meer voodeel voor hen opbrengt dan voor de klant.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het was initieel 10.000 euro.
Ben ook effe gaan rekenen, om dat terug te hebben tegen 2016 moet ik een belegging van 4,4% vinden. Niet evident
Ben ook effe gaan rekenen, om dat terug te hebben tegen 2016 moet ik een belegging van 4,4% vinden. Niet evident
Het is zelfs iets meer, nl. 4,5% want op vervaldatum betalen ze 101,1% euro terug.
Je moet dus een belegging vinden van meer dan 4,5% netto, enkel dan is het interessant om vervroegd op te vragen.
viewtopic.php?f=20&t=9005" onclick="window.open(this.href);return false;
Je moet dus een belegging vinden van meer dan 4,5% netto, enkel dan is het interessant om vervroegd op te vragen.
normaal vallen kosten niet onder de kapitaalgarantie hier wel?robokat schreef:Het is zelfs iets meer, nl. 4,5% want op vervaldatum betalen ze 101,1% euro terug.
Voor nu tot 2016, d.i. 6 jaar vindt je allicht geen enkele belegging (zeker geen termijnrekening) met garantie van 4,5% netto elk jaar dat je dan kan kapîtaliseren - voor termijnrekening moet je nog meer hebben wegens de 15% RV op de intresten, nl. 5,294 %. Probeer dat maar eens te vinden op 6 jaar ...robokat schreef:Het is zelfs iets meer, nl. 4,5% want op vervaldatum betalen ze 101,1% euro terug.
@zeverare: de kapitaalsgarantie is inderdaad vastgelegd op 101,1%, ter compensatie van de betaalde taks.
Een vastrentende belegging vinden die beduidend meer dan 4,5% netto haalt (in EUR) is op dit ogenblik zo goed als onmogelijk. Zelfs met obligaties haal je dat tegenwoordig niet meer, tenzij je bereid bent veel risico te lopen.
Ethias doet er dus een goede zaak aan indien je op dit voorstel ingaat.
Ik zou de mensen dan ook aanraden niet in te gaan op het voorstel.
Een vastrentende belegging vinden die beduidend meer dan 4,5% netto haalt (in EUR) is op dit ogenblik zo goed als onmogelijk. Zelfs met obligaties haal je dat tegenwoordig niet meer, tenzij je bereid bent veel risico te lopen.
Ethias doet er dus een goede zaak aan indien je op dit voorstel ingaat.
Ik zou de mensen dan ook aanraden niet in te gaan op het voorstel.
ik heb die brief ook gehad. Maar wat gaat onze inbreng nog waard zijn in 2016? Volgens mij brengt het geld laten staan tot einddatum minder op dan het gerecupereerd bedrag nu op een spaarboekje plaatsen.
'k Voel mij in ieder geval nogal bedrogen
'k Voel mij in ieder geval nogal bedrogen
Beste allemaal,
Ik voel mij ook bedrogen?
Veel droomballonetjes en eigenlijk niets als luchtbellen!
Ethias Lift Invest
Multi security
First Invest
First rekening
en dan nog niet te spreken over de Crest 40 bvan AXA
Eigenlijk denk ik dat ik nooit meer in zo een dingen in stap
Kost teveel om uit te stappen.
En na meer dan 8 jaar geen winst
Verkopen of niet wat moet je doen met zo een bedenkelijke procenten
Allemaal dezelfden, als klant was je ooit koning lang geleden - maar nu ga je in de toekomst nog betalen om je geld te mogen plaatsen! En om zelf je bankverrichtingen te MOETEN doen!
groetjes
Jempi25
Ik voel mij ook bedrogen?
Veel droomballonetjes en eigenlijk niets als luchtbellen!
Ethias Lift Invest
Multi security
First Invest
First rekening
en dan nog niet te spreken over de Crest 40 bvan AXA
Eigenlijk denk ik dat ik nooit meer in zo een dingen in stap
Kost teveel om uit te stappen.
En na meer dan 8 jaar geen winst
Verkopen of niet wat moet je doen met zo een bedenkelijke procenten
Allemaal dezelfden, als klant was je ooit koning lang geleden - maar nu ga je in de toekomst nog betalen om je geld te mogen plaatsen! En om zelf je bankverrichtingen te MOETEN doen!
groetjes
Jempi25