Ethias pensioenspaarverzekering
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Ethias pensioenspaarverzekering
Waarom komt in het overzicht van spaargids.be, de Ethias pensioenspaarverzekering 'FIRST pensioensparen' niet voor ?
ik wou weten wat de gewaarborgde intrestvoet is en vergelijken met andere en dan eventueel overschakelen naar een betere als deze de kosten van overname wil dragen (zoals Argenta doet).
ik wou weten wat de gewaarborgde intrestvoet is en vergelijken met andere en dan eventueel overschakelen naar een betere als deze de kosten van overname wil dragen (zoals Argenta doet).
-
voiddude
Re: Ethias pensioenspaarverzekering
Ik vermoed om de eenvoudige reden dat dit product niet meer verkrijgbaar is. Maar ik vind het wel een goed idee dat er op één of andere manier de oude producten toch opgenomen worden in de vergelijking. Uiteindelijk is pensioensparen een zéér lange termijn belegging. Mischien een suggestie voor de webmaster ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Ethias pensioenspaarverzekering
Op zich geen slecht idee alleen voor de Ethias First producten niet echt haalbaar, hangt blijkbaar af van de start van van het contract, de toen geldende gewaarborgde intrest is nog steeds geldig ook voor nieuwe stortingen maar beperkt tot de hoogte van de oorspronkelijke storting. Zo is van mijn storting voor 2011 pensioensparen de eerste schijf van 590 euro aan 3.75% gewaarborgd, de rest aan 2.5%, gemiddeld dus zo'n 3.40% dus niet slecht in vergelijking met het huidige aanbod. Lange termijnsparen First Fiscaal hetzelfde verhaaltje.
Je kunt dat makkelijk zelf nakijken onder 'My Ethias', daar staan de gestorte bedragen uitgesplitst naar de gewaarborgde intrest.
Je kunt dat makkelijk zelf nakijken onder 'My Ethias', daar staan de gestorte bedragen uitgesplitst naar de gewaarborgde intrest.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---