Europese Broker met toegang tot AQSE-beurs (UK)
TIP
Europese Broker met toegang tot AQSE-beurs (UK)
Ik zou graag aandelen kopen op de AQSE-beurs in de UK. Dit is een kleinere beurs en brokers hebben er standaard geen overeenkomst mee. Zowel Interactive Brokers als Degiro heeft geen toegang hiertoe.
Iemand die toevallig een idee heeft of er Belgische of EU-brokers zijn die toegang hiertoe hebben? Een naam die ik heb gevonden is DKB in Duitsland en heb een mailtje gestuurd om info te vragen of ze inderdaad toegang hebben.
Iemand die toevallig een idee heeft of er Belgische of EU-brokers zijn die toegang hiertoe hebben? Een naam die ik heb gevonden is DKB in Duitsland en heb een mailtje gestuurd om info te vragen of ze inderdaad toegang hebben.
Re: Europese Broker met toegang tot AQSE-beurs (UK)
Het zou leerrijk zijn moesten we weten over welke aandelen het gaat en waarom die dan specifiek op die beurs noteren. Ik heb er persoonlijk nog nooit van gehoord. Maar we leren steeds graag bij.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kijk toch gewoon op hun websiteNaick schreef: ↑29 april 2021, 17:44 Ik zou graag aandelen kopen op de AQSE-beurs in de UK. Dit is een kleinere beurs en brokers hebben er standaard geen overeenkomst mee. Zowel Interactive Brokers als Degiro heeft geen toegang hiertoe.
https://www.aquis.eu/aquis-stock-exchange
Hun gekende retail brokers : https://www.aquis.eu/aquis-stock-exchan ... il-brokers
Heb ik inderdaad gedaan, maar dat zijn allemaal UK-brokers die enkel UK klanten aanvaarden (thanks Brexit). Ik had nog een andere gevonden, DKB in Duitsland, maar ze aanvaarden enkel klanten uit Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Ik had nog een andere EU-broker gevonden, maar die is enkel actief in Duitsland. Er zijn er dus blijkbaar nog andere (misschien met een indirecte relatie). Vandaar mijn vraag.
Is het jou intussen gelukt om de aandelen te kopen via een Belgische broker? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
Nee, ik heb er geen gevonden.
Er zijn wat UK-brokers die er toegang toe hebben, maar deze aanvaarden geen klanten buiten UK. Ik heb nog contact opgenomen met een aantal brokers die op de lijst van AQSE vermeld worden, maar die gaven aan geen toegang te hebben.
Er zijn wat UK-brokers die er toegang toe hebben, maar deze aanvaarden geen klanten buiten UK. Ik heb nog contact opgenomen met een aantal brokers die op de lijst van AQSE vermeld worden, maar die gaven aan geen toegang te hebben.
Spijtig..
Bedankt voor de reactie!
Bedankt voor de reactie!