Europese tracker voor euro
TIP
-
jonathan_h
Europese tracker voor euro
Ik zoek een goede Europese tracker voor de EUR/USD koers.
Iemand die me kan helpen?
Iemand die me kan helpen?
Re: Europese tracker voor euro
Kan je niet gewoon beter dollars kopen dan? Wat is het nut van zo'n tracker?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik snap de vraag ook niet ...
Je leeft 'in euro', je 'trackt' dus eigenlijk al de euro in uw kapitaal, niet alleen tov de USD maar tovalle munten.
Je leeft 'in euro', je 'trackt' dus eigenlijk al de euro in uw kapitaal, niet alleen tov de USD maar tovalle munten.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
jonathan_h
Als ik dollars koop, gaan die minder waard worden, dus dat lijkt me geen goed plan?
Als ik een tracker EUR/USD koop in euro en mijn kapitaal is in euro, groeit mijn kapitaal in euro (dus 2x maal de groei tov USD).
Toch?
Als ik een tracker EUR/USD koop in euro en mijn kapitaal is in euro, groeit mijn kapitaal in euro (dus 2x maal de groei tov USD).
Toch?
Dus je gaat euro,s kopen met euro,s?Ik ben niet de slimste van de klas maar er zegt mij iets dat er iets niet klopt.
Zonder te begrijpen wat je nu precies wilt kan ik je zeggen dat ETF Securities een reeks currency trackers heeft.
Misschien vind je daar wat je zoekt.
https://www.etfsecurities.com/instituti ... x?filter=3
Misschien vind je daar wat je zoekt.
https://www.etfsecurities.com/instituti ... x?filter=3
ETF Proshares ultra Euro (ULE) short de dollar versus de euro. Is het dat wat je zoekt?
Je wil dus eigenlijk je beleggingen in dollars hedgen?
-
jonathan_h
Niet persé (heb momenteel niets in dollar) maar dat zou kunnen uiteraard.
Als ik cash dollars heb, bescherm ik ze via FXE.
Nu ik enkel Euro's heb, en (extra) wil profiteren van een koersstijging EU/USD zou ik dus een europese tegenhanger moeten hebben.
Die ULE zou perfect zijn, maar zie ik geen koersinfo van bij degiro. Geen idee hoe het komt, ik zal degiro daarover contacteren.
Als ik cash dollars heb, bescherm ik ze via FXE.
Nu ik enkel Euro's heb, en (extra) wil profiteren van een koersstijging EU/USD zou ik dus een europese tegenhanger moeten hebben.
Die ULE zou perfect zijn, maar zie ik geen koersinfo van bij degiro. Geen idee hoe het komt, ik zal degiro daarover contacteren.