Eurosdirect.com = woekerintresten
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Eurosdirect.com = woekerintresten
OIVO waarschuwt voor hoge rentes veurosdirect.com
Re: Eurosdirect.com = woekerintresten
als het verboden is moet je niet waarschuwen maar de boel laten stilleggen.
blijkbaar helpt dat melden aan die dienst niet want de website werkt nog steeds.
blijkbaar helpt dat melden aan die dienst niet want de website werkt nog steeds.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gans die verbruikerskredieten moeten ze aan banden leggen.Het is een begin van veel of meer ellende wanneer je aan zoiets begint.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Ben eens gaan kijken op de webstek en heb melding gemaakt via "ecops".
Ik vind dat die website off line moet in België. Ook al maken ze momenteel melding dat ze geen nieuwe kredieten verstrekken, kunnen ze wel handig reclame blijven maken en in de toekomst, als de gemoederen bedaard zijn, hun activiteiten stilletjes hervatten.
Aanvulling op mijn bericht:
Ik heb van de economische inspectie een mailtje gekregen dat er een onderzoek gaande is ivm deze zaak.
Zodra er resultaten bekend zijn, zouden ze me iets laten weten.
Ik zal het dan ook hier komen posten.
Ik vind dat die website off line moet in België. Ook al maken ze momenteel melding dat ze geen nieuwe kredieten verstrekken, kunnen ze wel handig reclame blijven maken en in de toekomst, als de gemoederen bedaard zijn, hun activiteiten stilletjes hervatten.
Aanvulling op mijn bericht:
Ik heb van de economische inspectie een mailtje gekregen dat er een onderzoek gaande is ivm deze zaak.
Zodra er resultaten bekend zijn, zouden ze me iets laten weten.
Ik zal het dan ook hier komen posten.