Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Eventjes geld parkeren

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
20 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
lepupje
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer lepupje
Verstuur privébericht

Eventjes geld parkeren

• Citeer

Bericht door lepupje » 7 juni 2009, 15:16

Door omstandigheden:appartement verkocht, kleine erfenis, geld dat vrijkomt en nog wat op spaarrekeningen, heb ik een totaal van 300K Eur.
Ik woon in bij mijn partner en we zijn van plan eigendom samen te kopen.
Dit gaat niet onmiddellijk zijn dus moet ik even dat geld wat laten opbrengen.
Wat raden jullie in deze tijden aan ? Ik durf niet naar de bank gaan waar men mij met iets zou opzaldelen waar ik later spijt van zou hebben.
Stel voor bvb 1 jaar - 3 jaar - 5 jaar ...

bedankt al voor de reakties

robokat
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer robokat
Verstuur privébericht Website

Re: Eventjes geld parkeren

• Citeer

Bericht door robokat » 7 juni 2009, 16:27

Hoeveel risico ben je bereid te nemen ?

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
lepupje
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer lepupje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door lepupje » 7 juni 2009, 17:38

Eerlijk gezegd niet veel ...

centjessparen
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer centjessparen
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door centjessparen » 7 juni 2009, 18:29

Spaarrekeningen en termijnrekeningen en spreiden. Staat hier al vaak beschreven.

robokat
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer robokat

• Citeer

Bericht door robokat » 7 juni 2009, 23:36

Verschillende spaarrekeningen zijn een goed startpunt, want je geld blijft altijd beschikbaar. Ze brengen echter weinig op.

Termijnrekeningen zijn een eerste alternatief. Ze zijn echter weinig flexibel, indien je je geld vroegtijdig afhaalt, betaal je een fikse herbeleggingsvergoeding. Bovendien is de langtermijnrente sterk aan het stijgen, waardoor het nu niet aan te raden is om in te stappen, maar even te wachten.

Een tweede alternatief, met iets meer risico is het beleggen in obligaties of obligatiefondsen of -trackers. Voordeel hiervan is dat je die relatief snel kan verkopen indien je je geld nodig hebt. Wegens de instapkosten is een beleggingshorizon van 2 tot 3 jaar aangewezen.

ted
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door ted » 8 juni 2009, 07:26

In jou geval zou ik aanraden 3 x 50k bij rl. BKCP - AXA en als 3e DB of Fortis.
(Bij AXA na de 6 maanden wel kijken naar de evolutie van de rentetarieven)

Record bank zou misschien ook een goede zijn maar ik heb geen ervaring ermee.

Ernaast een of meerdere TAK 21 met gewaarborgde rente van min. 3% en geen of weinig instapkosten wel zien dat ze vervroegd volledig opzegbaar  is zonder kosten.
(Ik spreek hier wel van kosten en niet van de RV want met 300K zul je zowiezo RV betalen) :'(

Je kunt ook overwegen om elke maand 5 of 10K te belegen in een termijnrekening met jaarlijkse uitbetaling van de intresten.  Zo krijg je ook elke maand een klein extra ;)

Machojunior

• Citeer

Bericht door Machojunior » 8 juni 2009, 11:22

lepupje schreef: Door omstandigheden:appartement verkocht, kleine erfenis, geld dat vrijkomt en nog wat op spaarrekeningen, heb ik een totaal van 300K Eur.
Wat raden jullie in deze tijden aan ? Ik durf niet naar de bank gaan waar men mij met iets zou opzaldelen waar ik later spijt van zou hebben.

Definitely een Ergo Growth Open End van Hamburg-Mannheimer (raar maar waar).

ZIE TOPIC SPAARREKENING of TAK 21..

Je hoeft je geld dan zelfs niet te spreiden. Gewoon een gedeelte op de spaarrekening houden voor onvoorziene omstandigheden en de rest kan lopen tot je opnieuw grote plannen voor de boeg hebt!!
Ik doe het ook al enkele jaren na verkoop van mijn appartement en ik heb er tot heden nog steeds geen spijt van ondanks de aarzeling bij aanvang. Ik wil zelfs weten wie er nu na de crisis beter heeft gedaan dan hetgeen mij geadviseerd werd door dat persoon. Ik heb geen zorgen en hoef ook niet jaarlijks andere opties meer te zoeken. Ik heb altijd rond de 5% gehad.. :-)

Btw wat is 300K euro...

Machojunior

• Citeer

Bericht door Machojunior » 8 juni 2009, 11:25

lepupje schreef: Door omstandigheden:appartement verkocht, kleine erfenis, geld dat vrijkomt en nog wat op spaarrekeningen, heb ik een totaal van 300K Eur.

aub...

De Tak 21 spaarverzekering is definitely het spaarproduct dat je zeker naast je spaarboek moet hebben indien je enkel voor zekerheid opteert. Kasbons en termijnrekeningen hebben een te laag netto-rendement aangezien we niet weg kunnen met de roerende voorheffing. Daarnaast zijn de centen niet "op elk ogenblik" beschikbaar!

Vanaf dat je je centen langer dan 1 jaar kan missen dan kan je alleen maar voordeel doen van je Tak 21.
Zaken waarop je moet opletten bij het afsluiten
1. Instapkosten: bij voorkeur onderhandelen naar 2% à zelfs 1%.
2. Taks van 1,1% is verplicht
3. een evenwicht tussen vast rendement en bonus kiezen. De tak 21 met de hoogste gegarandeerde rentevoet zal in totaal nooit meer opbrengen dan de lagere. Als maatschappijen meerdere opties hebben zoals bv. 0%+bonus of 3%+bonus of 3,75%+bonus dan kan je beter het middelste nemen. Zo ga je altijd een deftig totaalrendement bezitten en nooit meemaken wat de klanten van Axa en Ethias meemaken met hun crest 30/40 en first invest maw 0% + 0%.
4. Zorg altijd voor de overlijdensdekking 130% zodat je centen ten allen tijde beschikbaar zijn zonder dat je roerende voorheffing betaalt op je winsten. Deze dekking kost peanuts, zeker voor jongeren.
5. Ga na aan welke voorwaarden je kan uitstappen zodat je de minste kosten betaalt indien je je centen toch nodig hebt. Dan kan je zelfs na anderhalf jaar (indien instap aan 1%), ondanks uitstapkosten, nog steeds voordeliger zijn met je tak 21.
6. Kies een maatschappij dat tijdens de crisis nog steeds een deftige bonus heeft kunnen uitkeren.

Mijn winnaar in deze categorie is de Ergo Growth Open end (aan 3%+bonus) van Hamburg-Mannheimer. Inderdaad raar maar waar. Reeds meerdere jaren rond de 5%, zelfs in 2008 tijdens de crisis. Die 0% aan 5,5% is voorlopig bullshit aangezien die nog maar enkele maanden bestond. Die 3,5% bestaat blijkbaar ook maar enkele maanden maar de vaste rente is ok aangezien we bij de bank in totaal niet meer krijgen. Instapkosten onderhandelbaar (eigen ervaring), uitstapkosten vallen heel goed mee maw mijn spaarcenten zijn altijd beschikbaar (zie fiche op site) en geen uitstapkosten bij aankoop van vastgoed, grond, bouwen...

Ik hou op de spaarboek een kapitaal rond de 5.000 euro voor mijn onvoorziene omstandigheden en de rest stort ik allemaal door naar tak 21. Als je de berekening maakt van de spaarboek tov tak 21 met 1% instapkost dan ben je na 1 jaar à anderhalf jaar reeds voordeliger met je tak 21 ondanks de uitstapkosten.

Ik denk dat er velen de tak 21 onderschatten en inhoudelijk er te weinig van afweten.

De bank verkoopt deze inderdaad als belegging van 8 jaar en 1 dag maar door correct advies te krijgen zie je inderdaad dat het zelfs kortlopend heel interessant kan zijn.

lepupje
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer lepupje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door lepupje » 8 juni 2009, 19:49

Machojunior schreef:Btw wat is 300K euro...
300.000 Eur

Bedankt al voor de reakties.
En laat het ons stellen dat ik dit 3jaar ergens kan vastzetten ...
nog voorstellen ?

robokat
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer robokat

• Citeer

Bericht door robokat » 8 juni 2009, 21:12

Machojunior schreef:
Je hoeft je geld dan zelfs niet te spreiden.
Ongelooflijk, dat is zowat het slechtste advies dat je iemand kan geven.

Wat je ook doet, regel nummer 1 is dat je altijd moet spreiden. Spreiden over verschillende soorten producten, spreiden over verschillende maatschappijen, spreiden qua instapmomenten ... dit is echt essentieel. Iemand die iets anders beweerd zou ik nooit vertrouwen.

Als we 1 ding geleerd hebben het afgelopen jaar is dat je nooit meer in
één enkel product mag steken dan je bereid bent kwijt te raken. Bvb. 10% of 5%.

Mijn geld is gespreid over tientallen producten en tientallen maatschappijen. En nooit meer dan 5% van mijn kapitaal in één product. Enige uitzondering zijn de staatsgegarandeerde spaarrekeningen.

lepupje, je kan gerust een klein stuk van je kapitaal in Ergo Growth van HM steken (dat is trouwens zowat hun enige product dat te vertrouwen is). Als je de 10% regel aanhoudt, voor niet meer dan 30.000 euro.

Voor de rest kan dus je spreiden over spaarrekeningen, termijnrekeningen, obligaties etc...

Wat je altijd kan doen is een enkele banken binnenstappen en hen vragen wat ze zouden voorstellen. Als je die voorstellen meebrengt naar dit forum, kunnen we wel wat commentaar geven.

Machojunior

• Citeer

Bericht door Machojunior » 9 juni 2009, 10:25

robokat schreef:
Machojunior schreef:
Je hoeft je geld dan zelfs niet te spreiden.
Ongelooflijk, dat is zowat het slechtste advies dat je iemand kan geven.

Wat je ook doet, regel nummer 1 is dat je altijd moet spreiden. Spreiden over verschillende soorten producten, spreiden over verschillende maatschappijen, spreiden qua instapmomenten ... dit is echt essentieel. Iemand die iets anders beweerd zou ik nooit vertrouwen.

Als we 1 ding geleerd hebben het afgelopen jaar is dat je nooit meer in
één enkel product mag steken dan je bereid bent kwijt te raken. Bvb. 10% of 5%.

Mijn geld is gespreid over tientallen producten en tientallen maatschappijen. En nooit meer dan 5% van mijn kapitaal in één product. Enige uitzondering zijn de staatsgegarandeerde spaarrekeningen.

lepupje, je kan gerust een klein stuk van je kapitaal in Ergo Growth van HM steken (dat is trouwens zowat hun enige product dat te vertrouwen is). Als je de 10% regel aanhoudt, voor niet meer dan 30.000 euro.

Voor de rest kan dus je spreiden over spaarrekeningen, termijnrekeningen, obligaties etc...

Wat je altijd kan doen is een enkele banken binnenstappen en hen vragen wat ze zouden voorstellen. Als je die voorstellen meebrengt naar dit forum, kunnen we wel wat commentaar geven.

--- stuk tekst verwijderd door webmaster, geen persoonlijke aanvallen aub---

Crisis, paniek, spreiden, spreiden,... Een mens weet tegenwoordig niet meer wat hij heeft en waar. Dan kom je inderdaad voor de verrassing te staan als je in allerhande dag- en maandproducten geïnvesteerd hebt!

Sinds wanneer is't essentieel om gespreid in te stappen als je bij een tak 21 start met een gegarandeerde rentevoet!? Daarnaast is deze gegarandeerde rentevoet (uw minimum) heden bij enkele maatschappijen reeds bijna gelijk of hoger dan wat je totaal netto kan krijgen via spaarboekjes, kasbons en termijnrekeningen!

Hou het simpel, overzichtelijk en neem stabiele partners dan weet je tenminste wat je doet, waarin je investeert en waar je naartoe gaat. De crisis heeft deze maatschappijen vandaag duidelijk onderscheiden. Het is toch raar dat ik (toevallig) mijn kapitaal, met de nodige kennis en studie, investeer bij de maatschappijen die amper last hebben gehad van de crisis en dat ik geen rekening heb gehouden met het wettelijke beschermde minimum.

Laatst gewijzigd door Machojunior op 9 juni 2009, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.

cp1234
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door cp1234 » 9 juni 2009, 13:38

De reacties van sommige hier lijken meer op de praktijken van een makelaar in 1 bepaald product dan op eerlijk, onpartijdig advies.
Iemand die niet door heeft dat men geld moet spreiden heeft nul, nul verstand van de financiële wereld.
Liever met " de kudde " de graslanden bereiken dan de afgrond in!
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co

Machojunior

• Citeer

Bericht door Machojunior » 9 juni 2009, 14:55

cp1234 schreef: De reacties van sommige hier lijken meer op de praktijken van een makelaar in 1 bepaald product dan op eerlijk, onpartijdig advies.
Iemand die niet door heeft dat men geld moet spreiden heeft nul, nul verstand van de financiële wereld.
Liever met " de kudde " de graslanden bereiken dan de afgrond in!
Ik vrees dat een makelaar met meerdere producten en maatschappijen werkt dan één enkel.
Waar is de partijdigheid in het product tak 21 en tak 23. Alle maatschappijen bieden dat aan, aan u om uit te zoeken wie de betere zijn.

Dit is een vorm van kuddegedrag en partijdig advies: testaankoop beweerde voor de crisis dat Kaupthing de beste zaak was. Resultaat, kuddegedrag en de rest van het plaatje kent iedereen wel.

De crisis heeft net bewezen dat de Kudde in de afgrond gevallen is.. J
Laatst gewijzigd door Machojunior op 9 juni 2009, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.

lotty
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer lotty
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door lotty » 9 juni 2009, 15:20

@ Machojunior,

ik ben het met je eens dat Ergo Growth er zeer interessant uitziet, ik ga dat nog eens verder bekijken en misschien stap ik ook wel in. Het is inderdaad interessant dat je je geld kosteloos kan afhalen als je een huis wil kopen. Het is de enige tak 21 dat ik tegengekomen ben dat dit aanbiedt. Bij Integrale bvb zijn er nooit uitstapkosten, maar daar kan je geen 130% overlijdensdekking nemen om van de roerende voorheffing af te komen.

maar langs de andere kant denk ik toch ook dat het niet aan te raden is om (bijna) al je spaargeld op dat product te zetten, want als HM toch failliet zou gaan (je weet maar nooit) dan ben je wel bevoorrechte schuldeiser (de reserves die ze hebben aangelegd voor jouw contract komen jou toe), maar ik weet toch niet of het in de praktijk ook zo zou lopen, en wanneer je je reserves terugkrijgt is dan ook een raadsel.
Zeker als dat spaargeld in totaal 300 000 euro bedraagt, zou ik dat persoonlijk toch ook wat spreiden.
Maar iedereen doet daar natuurlijk zijn in mee   ;)
Laatst gewijzigd door lotty op 9 juni 2009, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

freetotax2005
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer freetotax2005
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door freetotax2005 » 9 juni 2009, 15:27

Ergo Growht vond ik ook best interessant, maar de (hoge?) instapkosten weerhielden me ... Vond wel goed dat ik een kantoor dichtbij had, tot onlangs een bericht op de voorgevel hing dat het kantoor gesloten is wegens ziekte van de kantoorhouder .... en dit sinds enige weken nu   

Heb dan maar een Crescendo dynamico genomen gemiddeld 5,40% sinds oprichting en slechts 1% ( als ik me niet vergis ) instapkosten via DEFA finance ....

Gesloten
  • Afdrukweergave

20 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy