EVI Beleggingsplan
TIP
EVI Beleggingsplan
Ik ben van plan om in 2020 een beleggingsplan op te starten. Om de hoge instapkosten en beheerskosten van de "grootbanken" te vermijden ben ik geneigd dit te doen bij een kleinere bank. Mijn oog is gevallen op EVI, geen instapkosten en een mooi rendement(zowel dit jaar als op 5 jaar).
Zijn er die ervaring hebben met EVI?
Re: EVI Beleggingsplan
Ik ben er enkele maanden geleden ingestapt. Mooi rendement, inderdaad geen kosten buiten de algemene beheerskost (1% dacht ik), overzichtelijke site. Profiel aanmaken en intekenen ging allemaal vrij vlot. Je kan ook vlot wisselen tussen de verschillende types (offensief tot defensief).
Enkel spijtig dat er nog geen degelijke App voor bestaat.
Al bij al dus wel tevreden. En wanneer je kijkt naar de andere rendementen op de site, denk ik dat het geen slechte keuze is, tenzij je actief alles zelf wil gaan beheren.
Hoe dan ook, je weet pas aan de eindmeet hoe goed je rendement was tegenover de benchmark.
Enkel spijtig dat er nog geen degelijke App voor bestaat.
Al bij al dus wel tevreden. En wanneer je kijkt naar de andere rendementen op de site, denk ik dat het geen slechte keuze is, tenzij je actief alles zelf wil gaan beheren.
Hoe dan ook, je weet pas aan de eindmeet hoe goed je rendement was tegenover de benchmark.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: EVI Beleggingsplan
Rendement halen tussen de crash van jan 2019 en de hausse van december zou erg zijn dat er geen resultaat zou zijn.timvdk schreef: ↑14 december 2019, 12:34 Ik ben van plan om in 2020 een beleggingsplan op te starten. Om de hoge instapkosten en beheerskosten van de "grootbanken" te vermijden ben ik geneigd dit te doen bij een kleinere bank. Mijn oog is gevallen op EVI, geen instapkosten en een mooi rendement(zowel dit jaar als op 5 jaar).
Afspraak als er een crash is geweest , zullen dan eens gaan vergelijken.
Is maar dat het weet dat er nog fondsen zijn die de crash van 2008 nog niet hebben verteerd.
Die hebben ook een mooi track record sinds 2008 maar wie er in 2007 in zat heeft heden nog steeds verlies.
En als er echt wonderformules bestaan , raar dat er nog veel armoede is heden.
Estate Guru believer.