Excel berekening registratiekosten aankoop en lening
TIP
Excel berekening registratiekosten aankoop en lening
Hallo,
Hebben jullie weet van een calculator in Excel waarmee ik de volledige kosten voor zowel de aankoop van een woning als de registratiekosten van een woonlening kan berekenen? Iets gelijkaardigs als de rekenmodules op notaris.be dus, maar dan in Excel.
Ik zou graag verschillende scenario's uitrekenen voor de aankoop van een woning, maar ik ben het beu om telkens die online rekenmodules in te vullen en de resultaten te kopiëren in mijn rekenblad. Het zou zoveel flexibeler zijn als ik deze kosten in een rekenblad in Excel kan uitrekenen en er dan op voortwerken.
Hebben jullie links of tips? Alvast bedankt!
Hebben jullie weet van een calculator in Excel waarmee ik de volledige kosten voor zowel de aankoop van een woning als de registratiekosten van een woonlening kan berekenen? Iets gelijkaardigs als de rekenmodules op notaris.be dus, maar dan in Excel.
Ik zou graag verschillende scenario's uitrekenen voor de aankoop van een woning, maar ik ben het beu om telkens die online rekenmodules in te vullen en de resultaten te kopiëren in mijn rekenblad. Het zou zoveel flexibeler zijn als ik deze kosten in een rekenblad in Excel kan uitrekenen en er dan op voortwerken.
Hebben jullie links of tips? Alvast bedankt!
Re: Excel berekening registratiekosten aankoop en lening
Geen weet van, maar als je wat handig bent met Excel kan je dit toch snel zelf maken?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Excel berekening registratiekosten aankoop en lening
Ik heb een paar jaar geleden zoiets in elkaar gestoken; geen idee of dat nog up-to-date is maar het kan maar nuttig zijn.
Zie bijlage - vrijgegeven onder licentie CC BY-NC-SA 4.0.
Het idee is dat je de lichtgele vakken invult, en dat de rest automatisch berekend wordt.
Zie bijlage - vrijgegeven onder licentie CC BY-NC-SA 4.0.
Het idee is dat je de lichtgele vakken invult, en dat de rest automatisch berekend wordt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.