FAGRON Obligatie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
De pauzeknop wordt ingedrukt om iedereen de kans te geven bijkomende orders in te geven. Stel er komt een gigantisch marktorder of iemand zet een nulletje teveel of te weinig dan kan de volgende koers alle kanten uit.
Teveel is bij obligaties vrij weinig: 1%
Dan wordt er een bepaalde periode gewacht en gekeken of binnen 2% afwijking mogelijk is, zoniet weer wachten dan 3% ...
De exacte procedure zou te vinden moeten zijn op de website van euronext.
Teveel is bij obligaties vrij weinig: 1%
Dan wordt er een bepaalde periode gewacht en gekeken of binnen 2% afwijking mogelijk is, zoniet weer wachten dan 3% ...
De exacte procedure zou te vinden moeten zijn op de website van euronext.
Re: FAGRON Obligatie
Moment om obligaties bij te kopen ...heb gevoel dat vandaag aan 75% mogelijk is ...
Dan kan je ze nu al verzilveren voor 90%. Toch te gek voor woorden dit en allemaal op een paar dagen/weken tijd.
Enfin, beter dit scenario dan dat het bedrijf wordt overgenomen zwaar onder de marktwaarde.
Enfin, beter dit scenario dan dat het bedrijf wordt overgenomen zwaar onder de marktwaarde.
Beleggers vragen Fagron opheldering zie: http://www.tijd.be/ondernemen/farma_bio ... 4-3070.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch zeer verdacht dat dit bedrijf dagelijks in het nieuws komt en helemaal niks communiceert.
Denken jullie nog steeds dat het goedkomt met die FAGRON 4,75%2JUL17 obligatie?
Staat nu aan 85% maar heb niet veel zin om met 15% verlies te verkopen want gaat om vrij grote som.
Graag dus jullie meningen want ben daar toch niet zo gerust in vooral omdat ze dus helemaal niks communiceren.
Toch zeer verdacht dat dit bedrijf dagelijks in het nieuws komt en helemaal niks communiceert.
Denken jullie nog steeds dat het goedkomt met die FAGRON 4,75%2JUL17 obligatie?
Staat nu aan 85% maar heb niet veel zin om met 15% verlies te verkopen want gaat om vrij grote som.
Graag dus jullie meningen want ben daar toch niet zo gerust in vooral omdat ze dus helemaal niks communiceren.
omega6,
Geen advies, maar slechts een vrijblijvende bedenking:
Als het om een 'vrij grote som' gaat, kun je ook een deel verkopen en daarop je verlies nemen. Met de rest kan je hopen dat het dan toch beter zou gaan en je toch 100% krijgt terug betaald.
Want dat blijvende gebrek aan communicatie is idd zeer verdacht.
Geen advies, maar slechts een vrijblijvende bedenking:
Als het om een 'vrij grote som' gaat, kun je ook een deel verkopen en daarop je verlies nemen. Met de rest kan je hopen dat het dan toch beter zou gaan en je toch 100% krijgt terug betaald.
Want dat blijvende gebrek aan communicatie is idd zeer verdacht.
Ik denk dat het wel goed komt met de obligatie. Maar garanties kan je ook van mij niet krijgen.
Het is zoals je zelf al aangeeft, wachten op echt nieuws. Het grootste kwaad is eigenlijk al geschied: de meeste van je eieren in één mandje gegooid ...
Het is zoals je zelf al aangeeft, wachten op echt nieuws. Het grootste kwaad is eigenlijk al geschied: de meeste van je eieren in één mandje gegooid ...
Wat bedoel je met "Het grootste kwaad is eigenlijk al geschied: de meeste van je eieren in één mandje gegooid" ?pukkie007 schreef:Ik denk dat het wel goed komt met de obligatie. Maar garanties kan je ook van mij niet krijgen.
Omdat je aangaf dat je 'vrij groot' in deze obligatie zit. Dus de spreiding van je portefeuille is niet goed. Mijn eigen regel is dat ik maximum 5 % per positie beleg. Meeste posities zitten rond de 2 % van mijn port, net zoals fagron obligatie. Als die dan waardeloos wordt is dat vervelend, maar geen ramp.
Voor de rest ben ik er wel gerust op dat dit goed komt. Maar ik vergis mij ook soms, dus best zelf beslissen wat je doet. Ik geef geen concreet advies omdat ik je situatie niet ken.
Voor de rest ben ik er wel gerust op dat dit goed komt. Maar ik vergis mij ook soms, dus best zelf beslissen wat je doet. Ik geef geen concreet advies omdat ik je situatie niet ken.
Iemand die sterk gelooft dat Coucke de reddende engel zal spelen en dat zal vooral de Fagron Obligatie ten goede komen.
Fagron: A Distressed Debt Opportunity In Europe With A Perrigo Vice President As Potential White Knight
Fagron: A Distressed Debt Opportunity In Europe With A Perrigo Vice President As Potential White Knight
Helemaal gelezen, werkt hypnotiserend. Koop bonds, koop bonds, winst, veel winst, ... 
Blijkbaar ben je niet de enige die dit gelezen heeft: De spread is bij weinig volume enorm toegenomen.

-
fundamentalist
- Newbie

- Contacteer:
Raar, bij Binck zie ik een veel kleinere spread?
Belca2 schreef:Blijkbaar ben je niet de enige die dit gelezen heeft: De spread is bij weinig volume enorm toegenomen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De momentopname zal verschillen, me thinks.
Inderdaad zeer eigenaardig. Ook bij Keytrade kleeft er een vraagprijs op van 88.50% (voor €5K)
De Duitse beurzen daarentegen blijven met een grotere spread noteren

De Duitse beurzen daarentegen blijven met een grotere spread noteren

http://www.tijd.be/ondernemen/farma_bio ... 1-3070.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Mogen we nu verwachten dat die obli vlug terug naar 100% zal gaan of wat leert het verleden bij andere bedrijven in gelijkaardige situaties?
Mogen we nu verwachten dat die obli vlug terug naar 100% zal gaan of wat leert het verleden bij andere bedrijven in gelijkaardige situaties?
Laatst gewijzigd door omega6 op 19 januari 2016, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.