Fantasierijke premieberekening door Deutsche Bank bij afsluiting spaarrekening i
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
michiels.albert@skynet.be
Fantasierijke premieberekening door Deutsche Bank bij afsluiting spaarrekening i
Bij de ontvangst – in oktober 2009 (samen met mijn papieren periodieke rekeningafschriften) – van de afrekening van Deutsche Bank (opsplitsing bedrag aan intresten en premies) van mijn (begin september) afgesloten spaarrekening, stelde ik tot mijn verbazing vast dat het bedrag van de verworven premies helemaal niet klopte (ik ontving nog niet eens de helft van het bedrag aan verworven premies).
Na het indienen van een klacht, werd het ontbrekende premiebedrag mij door Deutsche Bank betaald (precies 2 maanden later dan de datum van indiening van de klacht).
Wetende dat de intrest- en premieberekeningen bij afsluiting van spaarrekeningen computergestuurd verlopen (en er schijnbaar fouten waren geslopen in het betrokken computerprogramma), ben ik er stellig van overtuigd dat ik niet de enige gedupeerde klant ben.
Dus uitkijken en natellen is de boodschap als u ook uw spaarrekening heb afgesloten bij Deutsche Bank in de loop van 2009.
Na het indienen van een klacht, werd het ontbrekende premiebedrag mij door Deutsche Bank betaald (precies 2 maanden later dan de datum van indiening van de klacht).
Wetende dat de intrest- en premieberekeningen bij afsluiting van spaarrekeningen computergestuurd verlopen (en er schijnbaar fouten waren geslopen in het betrokken computerprogramma), ben ik er stellig van overtuigd dat ik niet de enige gedupeerde klant ben.
Dus uitkijken en natellen is de boodschap als u ook uw spaarrekening heb afgesloten bij Deutsche Bank in de loop van 2009.
Re: Fantasierijke premieberekening door Deutsche Bank bij afsluiting spaarrekening i
typisch DB
bedriegers in hart en ziel
bedriegers in hart en ziel
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Adbie
Re: Fantasierijke premieberekening door Deutsche Bank bij afsluiting spaarrekening i
Over welke spaarformule heb je het? DB Intensiv Plus?
-
DB Intensiv Plus inderdaad
-
patata fritti
Mijn geld is weg, zowel bij DB (48000) als bij argenta (45000), allemaal richting keytrade. Zo zullen ze leren om geen 0,05 euro af te houden op hun zichtrekening
Ik heb vorig jaar in augustus een DB plus en DB Intensiv plus afgesloten en overgezet naar een DB E-saving account. De rentes van de beide rekeningen zijn op de E-saving gestort en waren beide correct!
Had op voorhand berekend wat ik moest ontvangen omdat ik ook al gehoord had dat DB er soms wel durft naast te zitten wat betreft de renteberekening.
Toch altijd goed nakijken is de boodschap !
Had op voorhand berekend wat ik moest ontvangen omdat ik ook al gehoord had dat DB er soms wel durft naast te zitten wat betreft de renteberekening.
Toch altijd goed nakijken is de boodschap !
-
Aan Jafra,
De basisintrest was bij mij ook juist, het waren de verworven premies die volledig verkeerd waren berekend.
De basisintrest was bij mij ook juist, het waren de verworven premies die volledig verkeerd waren berekend.
Bij mij waren dus ook de verworven premies ok !michiels.albert@skynet.be schreef: Aan Jafra,
Je hebt wel gelijk dat je onmiddellijk hebt gereageerd op deze misrekening.