Federale Arizona-regering
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
In de bevriende media is Operatie Damage Control opgestart:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Racisten horen niet thuis bij onze partij. Goed dat Crem zelf opstapt.
Niemand hoort thuis bij de CD&V.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Moet ook Sammy Mahdi de partij verlaten wegens racisme?
https://www.hln.be/brussel/brusselse-b ... ~aec1d0c4/
Brusselse burgemeesters boos over uitspraak Sammy Mahdi: “Anti-Brusselse aanval met racistisch randje”
De Brusselse PS-burgemeesters zijn boos over een uitspraak van CD&V-voorzitter Sammy Mahdi. Die zei in ‘De Tafel van Gert’ op Play4 dat bepaalde PS-burgemeesters doelbewust geen politie inzetten in specifieke wijken om hun kiespubliek niet voor het hoofd te stoten.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Zoals Melissa zou zeggen: Sammy heeft racistische dingen gezegd maar hij is geen racist.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Wat zou ze over De Crem denken: hij heeft racistische procedures geïmplementeerd maar is geen racist

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Jamaar, de Crem behoort niet tot een minderheid. Conner en Sammy wel. Dus de Crem is een racistische racist die racistische dingen doet.VincentVega schreef: ↑Vandaag 16:04 Wat zou ze over De Crem denken: hij heeft racistische procedures geïmplementeerd maar is geen racist![]()
Ik behoud mijn geloof in onze voorzitters.
Oh ja, dat was ik vergeten. CD&V is inderdaad nog steeds de go-to partij van de gelovigen.